Monesko parisuhde sinulle oli se pysyvä?
Olen tätä joskus miettinyt, että kun aika harva loppujaan muodostaa sen pysyvän suhteen ensimmäisen kanssa, eikä välttämättä toisenkaan. Onko ne ensimmäiset todellisuudessa aina sitten niin paljon huonompia kumppaneita kuin ne myöhemmät?
Kommentit (102)
En tiedä. Nyt on kuudes menossa ja mietin tästäkin eroa kun tässäkään ei ole kaikki täydellistä minulle kun mies ei tee ja toimi niin kuin haluan ja vaadin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Nyt on kuudes menossa ja mietin tästäkin eroa kun tässäkään ei ole kaikki täydellistä minulle kun mies ei tee ja toimi niin kuin haluan ja vaadin
Sallithan saman miehelle, että hänkin saa haluta ja vaatia miten sinun pitää toimia.
Varmasti oli yli 100 ennen oikeaa mut normaalisti kestivät max viikonlopun.
Mä olin aika huono seurustelija. En tajunnut, että jatkuvasti pitäis soitella ja tapailla.. eikä mitään seksijuttujakaan ollut poikkisten kanssa, muutama yhdenillanjuttu.
Olisko 4-5 seurustelu. Tai sitten eka.
21 vuotiaana hänet tapasin ja 32 vuotta myöhemmin tässä ollaan.
Ei ne edellisetkään huonoja vaihtoehtoja ollut. Varmaan kukin potentiaalinen juttu, jos mä en olis ollut niin kakara. Kaikkien kanssa väleissä nykyäänkin.
Jos nyt ihan pikkujutut sivuutetaan, niin kolmas. Tätä on nyt kestänyt 40 vuotta, joten tuskin neljättä enää tulee.
M66
Kolmas. Kaksi ensimmäistä suhdetta alle kaksikymppisenä, toisen kanssa asuin yhdessä. Sitten tapasin mieheni ja 38 vuotta yhdessäoloa tulee täyteen keväällä.
5 mennyt ja edelleen sinkkuna. Ei taida yksi ihmiselämä riittää pysyvään pariutumiseen. Olen jo aika sinut sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallithan saman miehelle, että hänkin saa haluta ja vaatia miten sinun pitää toimia.
Tuon edellisen kommentin kirjoitti se mies, joka ei osaa käyttää välimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parisuhde on tehtyjen kompromissien summa.
Ehkä sua ei ole tarkoitettu tasavertaiseen suhteeseen.
No ensimmäisessä olen ollut nyt 17 vuotta. Alkoi 26-vuotiaana. Sitä ennen oli kaikennäköistä skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap: Onko sulla joku pakkomielle neitsytnaisista, ikuisesta rakkaudesta ja muusta Disney-paskasta vai mikä tämän ketjun tarkoitus on?
En ole Ap, mutta on sitä muutakin kuin Disney paskaa. Nimittäin elokuvat ja uskonto. Muistan kun nuorena luin jenkkiläistä nuorten lehtiä ja siellä oli tämä sama aate. Onhan toi monien ihailema maa täynnä tekevisiosaarnaajia. Muille on säännöt ja ihanteet, mut ite tehdään mitä lystää.
Ihminen rakastuu elämässään kolmesti. Kolmas on se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Kaikilla näin. Tosissaanko.
Pakko sanoa, että se, jossa nainen ensimmäisen kerran sanoi mitä haluaa sängyssä eikä tyydy tyhjennysastiaksi. Kyllä voi mies tuntea itsensä tyhmäksi kun joku oikeasti kertoo miten homma kuuluu hoitaa.
Toinen. Ekan kanssa olin kyllä kihloissa, mutta ei ikinä menty naimisiin (koska mies ei loppujen lopuksi halunnutkaan naimisiin eikä perhettä, kusetti vaan koska tiesi että minä halusin) ja erottiin 8 vuoden jälkeen.
Toinen suhteeni on nykyinen aviomieheni, jonka kanssa rakastava ja lämmin suhde sekä vakaa aikomus olla yhdessä loppuun asti.
Sen verran monta, että nykyisin pitää määritellä keston perusteella, mitkä lasken mukaan tilastoon...
Tosin vähenemään päin tämä on kun oman ikäisiäni naisia en kestä enää katsella...
Vierailija kirjoitti:
Mun kohalla pitää kutinsa. 🤭
Kahdeksas seurustelusuhde on ollut pysyvä. uskoakseni mennään yhdessä hautaan asti, mutta mistäs sitä tietää miten elämä menee. Toivottavasti liittomme pysyy tällaisena, kuin on ollut viimeiset 10 vuotta.
Laskuista jäi pois n.20 lyhyempää tapailusuhdetta, joissa ei alun alkaenkaan ollut potentiaalia mihinkään pysyvään (ainakaan minun mielestäni).