Pippuripihvi 44,90 €
S-hotellin ravintolassa. Kuka suostuu maksamaan noin paljon yhdestä pihvistä?
Kommentit (51)
Ei kukaan kun kyseessä paskaravintola. Laaturavintolassa kyllä.
Eihän tuo ole edes paha hinta jos on joku 200g pihvi. Mene töihin niin ei tarvitsr ulista.
Ihan tavallinen hinta pippuripihville. Itse maksan, jos tekee mieli ottaa pippuripihvi.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä murehdi paremman väen rahankäyttöä.
Oli kyse S-hotellin kuppilasta, ei oikeasta paremman väen ravintolasta.
Tuolla saisi 22,5 juustohampurilaista Burger Kingistä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa ei ollut kyse paremman väen rahankäytöstä vaan S-hotellin ravintolasta. Tai no, kai minä sitten av-palstan mittapuun mukaan olen parempaa väkeä, kun olen työmatkalla majoittunut S-hotellissa, työnantajan kustannuksella. Ja olisin voinut käydä sen ravintolassa syömässä.
Juuri ja juuri kokopäivärahalla saa yhden pihvin ja oluen.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Ei parempi väki käy S-ketjun ravintolassa syömässä, jos haluavat syödä hyvin!
Laatupihvistä joutuu maksamaan vielä enemmän, mutta onneksi pizzaa saat halvemmalla?
Ei ole kyllä tullut mieleen että tavan pihviä varten pitäisi lähteä ylihintaisiin ravintoloihin. Onnistuu kotikeittiössä.
Pihvillä lähtee sentään nälkää. Jos menee oikeasti hienoon ravintollaan, joutuu maksamaan enemmän, ja sen jälkeen pitää vielä käydä mäkkärissä, jotta saa mahansa täyteen.
Käytiin Tapanin päivänä ulkona syömässä, meitä on 5, maksoi 675 euroa, oli halpaa.
Saisi olla vielä kovemmat hinnat niin persaukisakki pysyisi poissa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä tullut mieleen että tavan pihviä varten pitäisi lähteä ylihintaisiin ravintoloihin. Onnistuu kotikeittiössä.
Ravintolassa yleensä käydään, koska matka on liian pitkä kotiin tai ei haluta laittaa kotona ruokaa.
Hyvin on hinnat noussut kun taannoin oli S-etukortilla 37,90 (norm. 39,90)
Suomessa ihan kaikki asiat on täysin ylihinnoiteltua varsinkin ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Pihvillä lähtee sentään nälkää. Jos menee oikeasti hienoon ravintollaan, joutuu maksamaan enemmän, ja sen jälkeen pitää vielä käydä mäkkärissä, jotta saa mahansa täyteen.
Et varmaan ole kovin monta kertaa syönyt Michelin-ravintoloissa. Siellä ei ole tarkoitus syödä pelkkää pääruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paha hinta jos on joku 200g pihvi. Mene töihin niin ei tarvitsr ulista.
Keksi vi..... jotain muuta virttä välillä.
Tämä halvempi vaihtoehto on jotenkin surullinen:
Metsästäjänleipä 19,90 €
Hapanjuurileipää, salaattia, Atrian naudan jauhelihapihvi, sienikastiketta ja kouruperunoita.
https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/seinajoki/lakeus-matador-seinajoki…
Onkohan se tällainen einespihvi?
https://www.atria.fi/tuotteet/atria-kunnon-arki-jauhelihapihvit-380g/