Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntosalille tai opettele itsepuolustusta. Et tarvitse miestä puolustamaan itseäsi, vaan voit hoitaa sen itse.
Käyn jo salilla säännöllisesti. Olen joka tapauksessa hento, pienikokoinen nainen, enkä lähde testaamaan turnauskestävyyttäni 190cm harteikkaan miehen kanssa.
Ap
Ylläripyllöri:
Miehet on pelkureita. Pelkäävät toisiaan vielä enemmän kuin naisia.
Joka ukko tietää, että toinen mies voi tappaa.
Sen pelon he sitten projisoivat naisiin syyttelemällä näitä miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta.
Koska eihän mies toista miestä uskalla syytää ja oma pelkuruus hävettää.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
#naisvihanäkyväksi
Miksi miehesi pitäisi puolustaa sinua? Olet täysin tasa-arvoinen miesten kanssa ja osaat ja kykenet puolustamaan itse itseäsi.
Mitä yhteistä on ap:n miehellä ja joulupukilla? Kumpikin on satuolentoja.
Mitä eroa on ap:lla ja joulupukilla? Joulupukilla on lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voisi estää jotain toista miestä lähettämästä dickpicciä? Ainoastaan lähestymiskielto auttaa tuohon, sitä sinun pitää itse hakea.
Mies ei voi myöskään puolustaa sinua kähminnältä, jos ei ole paikalla tilanteessa.
Mies voi esim. lähettää sille dickpickin lähettäneelle miehelle kuvan jostain isommasta kalusta. Jos siis on vähä sellainen sutkimpi ukko ja tykkää trollailla takaisin. Tai vaikka mennä tämän miesystävän kotiin ja vetää siellä housut nilkkoihin, itseltään tai siltä ukolta. Ja sen jälkeen sanoa, että olepas jätkä lähettelemättä niitä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi pitäisi puolustaa sinua? Olet täysin tasa-arvoinen miesten kanssa ja osaat ja kykenet puolustamaan itse itseäsi.
Koska avioliitossa puolustetaan kumppania - oli tilanne mikä tahansa. Olemme samalla puolella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylläripyllöri:
Miehet on pelkureita. Pelkäävät toisiaan vielä enemmän kuin naisia.
Joka ukko tietää, että toinen mies voi tappaa.
Sen pelon he sitten projisoivat naisiin syyttelemällä näitä miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta.
Koska eihän mies toista miestä uskalla syytää ja oma pelkuruus hävettää.
Että sellaisen tarinan sait näin joulun kunniaksi aikaiseksi.
Jos tietää missä tää kalukuvien lähettäjä asuu, niin voi myös printata netistä kalun kuvia ja käydä viemässä niitä sen postilaatikkoon aina silloin tällöin. Ihan vaan muistutuksena kuinka kivaa kalunkuvien saaminen ylläripyllärinä on. Huumorilla kato.
Onko miehesi epätoivoinen, kun selvästi seurustelee wt-naisen kanssa?
Siitä kalukuvasta voi myös ottaa printtejä, sotkea ja viillellä ne ja viedä miehen postilaatikkoon. Joka päivälle eri. Sillai että miehestä on oikein kiva odottaa sitä ylläriä, että mitähän tänään taas tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää missä tää kalukuvien lähettäjä asuu, niin voi myös printata netistä kalun kuvia ja käydä viemässä niitä sen postilaatikkoon aina silloin tällöin. Ihan vaan muistutuksena kuinka kivaa kalunkuvien saaminen ylläripyllärinä on. Huumorilla kato.
Ei, kun kannattaa teipata ne joko polstilaatikon kylkeen tai oveen. Mielellään kunnon jeesusteipillä.
Mitä tekee miehellä joka ei puolusta naista tosipaikan tullen? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maisterin tutkinto, mieheni taas on väitellyt tohtoriksi - joten kyllä, minulla on matalampi koulutus kuin hänellä.
Emme seurustele - olemme olleet naimisissa 18 vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kannattaa teipata ne joko polstilaatikon kylkeen tai oveen. Mielellään kunnon jeesusteipillä.
No kato läpällä just näin.
Myönnän olevani nössö mies enkä kykenisi naista puolustamaan, joten siksi parisuhteet ei ole minulle. Töissäkin joskus isompikokoisempi työkaveri kiusasi naistyökaveria joka minulle suuttui miksen häntä puolustanut yhtään, no mitä minä muka olisin voinut tehdä kun korsto olisi pyöritellyt minut palloksi ja nakannut roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maisterin tutkinto, mieheni taas on väitellyt tohtoriksi - joten kyllä, minulla on matalampi koulutus kuin hänellä.
Emme seurustele - olemme olleet naimisissa 18 vuotta.Ap
Mitä ihan konkreettisesti odotat, että mies tekee tässä tilanteessa? Menee sanomaan sille lähettäjälle jotain? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalukuvia lähetteleviem tuttavamiesten perusteella et ole turhan tukka kenen kanssa sosialisoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihan konkreettisesti odotat, että mies tekee tässä tilanteessa? Menee sanomaan sille lähettäjälle jotain? Mitä?
Käpelöitsijälle olisi voinut mennä käymään myöhemmin - mieluiten ko. lähentelijän vaimon ollessa paikalla. Sivistyneesti, akateemisesti keskustelemaan arvoista, jne.
Ap
Puolustaisi ja olen puolustanutkin.
Ap