Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista ja jopa todennäköistä, ettei mies edes paheksu muiden miesten tekemää ahdistelua.
Hänkin tekee sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt soittaa poliisille eikä vain valittaa miehellesi.
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
He he. Eli sinulle vain sattuu näitä ahdisteluja joka viikko, ja oletat, että on miehesi asia reagoida niihin?
Vain Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista ja jopa todennäköistä, ettei mies edes paheksu muiden miesten tekemää ahdistelua.
Hänkin tekee sellaista?
Tuskin uskaltaisi - pelkäisi saavansa turpaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt soittaa poliisille eikä vain valittaa miehellesi.
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
Millaisissa piireissä sä oikeen elät?
Ap lähestulkoon asuu lähiöräkälässään.
AP:ltä on nyt parikertaa kysytty kysymys mihin ei ilmeisesti haluaisi vastata niin kysytään vielä kerran puolustaisitko itse miestäsi toisia naisia vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänkin tekee sellaista?
Tuskin uskaltaisi - pelkäisi saavansa turpaan.Ap
Keneltä? Eihän sinunkaan ahdistelussa kukaan saa turpaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö välitä ettei hän rakasta sinua?
Kyllä hän rakastaa. Hän ei vaan ole mikään bodari, eikä halua fyysisiin kanssakäymisiin toisen miehen kanssa. Tietää, että häviäisi siinä.Ap
Jos rakastaisi, niin puolustaisi sinua vaikka tietäisi häviävänsä.
Jos eläisin roskaromaanissa, se olisi näin. Tosielämässä ihminen ei halua mustaa silmää esimerkiksi bisnesneuvotteluun.Ap
Miehesikö on ihan työssäkäyvä? Ja sinä sitten vietät päiväsi olutta kiskoen lähiöräkälässä.
Mitä jos opettelisit itse antamaan turpaan kun joku koskee ja laita epäsopiviin kuviin vastaus että poliisille menevät
Sain rajua negatiivista palautetta kumppaniltani ja tulin melkein jätetyksi, kun puutuin häneen kohdistuneeseen ahdisteluun tuttavamiehen taholta. Jämäkästi, mutta asiallisesti.
En edelleenkään ymmärrä mitä tein väärin.
Ensin naisnen flirttailee varattuna muille miehille tai sitten omien puheiden ja toiminnan takia aiheutta ongelmia ja kun sonta osuu tuulettimeen heti juostaan miehen seläntaakse vaatimaan miestä puolustamaan ettei vahingossakaan tarvi miettiä omaa vastuuta aiheuttamiinsa ongelmiin
seli seli seli....tekoja tarvitaan ei selityksiä. Hankkikaa hartiat , niin fyysiset kuin henkisetkin! Mieshän on luomakunnan kruunu Raamatun mukaan, osaatko käyttäytyä sen mukaisesti ja pitää huolta heikommista ja perheestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tilanteissa ei ole puolustanut ja on kuullut niistä jälkeenpäin sinulta?
Niin.Ap
No miten voi puolustaa tilanteessa jos kuulee siitä jälkeenpäin?
Oikein useita tilanteita joissa saat dick pics, ja vielä miehen kavereilta...
okei, miksi olet jakanut numerosi heille?
Naiset eivät mieti puolustautumista, koska naisten turvallisuus on aina ollut miesten tehtävä. Aikaisemmin naiset eivät päässeet päättämään asioista. Nyt naiset pääsevät päättämään asioista, mutta he eivät vieläkään mieti edes omaa turvallisuuttaan. Tämä turvattomuus on seurausta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sain rajua negatiivista palautetta kumppaniltani ja tulin melkein jätetyksi, kun puutuin häneen kohdistuneeseen ahdisteluun tuttavamiehen taholta. Jämäkästi, mutta asiallisesti.
En edelleenkään ymmärrä mitä tein väärin.
Sama juttu, kun puutuin siihen että tavaratalossa joku roskaläjä ahdisteli minun ja vaimon seurassa olevaa tytärtäni. Kotona tilannetta purkaessa jouduin oikein korottamaan ääntä ja selittämään, miksi tein mielestäni oikein. Nassutus loppui kyllä aika lyhyeen.
Se on likat sitä tasa-arvoa se.. Haluatte niin kovasti miesten maailmaan niin siinä sitä on ja oikein sylin täydeltä.
Vahva, voimaantunut ja itsenäinen nainen..
Estä ne dickpickejä lähettelevät äläkä mene fyysisten lähentelijöiden lähistölle. Mikä on niin vaikeaa? Älä naamioi pettämistä ahdisteluksi, mitä selvästi teet. Miksi miehen pitäisi puolustaa ja silitellä päätäsi kun petät?
Jospa ottaisit itse vastuun itsestäsi. Dickpickin lähettäjästä rikosilmoitus poliisille ja estot päälle, todisteet ahdistelusta sinulla on jo puhelimessa. Sama juttu siitä joka käsiksi käy. Muista kuitenkin että itse olet tuttusi valinnut ja suurin syyttävä sormi osoittaa itseesi, miksi sinulla on tuttuina tuollaisia ihmisiä? Mikä tarve sinulla yleensä on pitää ympärilläsi miespuolisia "tuttuja"
Olisiko kuitenkin kysymys siitä että olet itse huomionhakuinen tyrkky joka rakastaa parisuhteen ulkopuolista huomiota?
On kiva kun ympärillä pörrää miehiä ja olisi vielä kivempaa kun oma miehesi vähän tappelisi sinusta. Kun ei tappele niin tunnetko siitä arvottomuutta että miehesi on kaiken tuon yläpuolella?
Minun vaimoni on hyvin kaunis mutta hänellä ei ole tuollaisia ongelmia. Vaimoni pysyy poissa sieltä missä pahoja asioita tapahtuu eikä ympäröi itseään miehillä. Asiat ovat hyvin paljon riippuvaisia valinnoista joita itse tekee. Laadukkaalla naisella ei ole paljoa ihmisiä ympärillä, sillä laadukas nainen arvostaa laatua, ei määrää.
Jos eläisin roskaromaanissa, se olisi näin. Tosielämässä ihminen ei halua mustaa silmää esimerkiksi bisnesneuvotteluun.
Ap