Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (214)
Miehesi pelkää että häntä luullaan rasistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset puolusta itse itseäsi? Niin miehekin joutuu tekemään uhkaavissa tilanteissa.
No olen tehnyt kerran rikosilmoituksen. Niin raskas ja vuosia kestävä prosessi, ettei sille voi koko elämäänsä ja lastensa lapsuutta käyttää.Ap
Niinpä, mies r aiskaa ja ahdistelee ja jos nainen tekee tämän julkiseksi niin pahoinpitelee ja kostaa päälle. Nähty ja koettu.
Mutta tee silti, entistä pienemmällä kynnyksellä. Ei sinun tarvites poliisin toilailuista välittää. Mitä julkisemmaksi heidän ja oikeuslaitoksen mätyys käy, sitä nopeammin niistäkin päästään eroon, ja kaikista miesten mädättämistä valheorganisaatioista, jotka olevinaan tekevät jotakin hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi myös olla kaappibisse ja nauttia kalukuvista.
Etkö osaa itseäsi puolustaa? Minä kyllä osaan ja turpaanvetokin onnistuu tarvittaessa ja joskus olen niin tehnytkin👊💪
"Jos yrität argumentoida jotakin tyyliin, että antakaa pillua tai kohdistamme teihin lisää väkivaltaa, niin epäonnistut.
Miesten olemassaolo ei ole itsestäänselvyys. Mikään maa-planeetalla ei vaadi olemassaoloanne."
Feministibiologian mukaan ihmislaji siis lisääntyy neitseellisesti🤔🤔 Ja miten sun haiseva karvanen p.illus asiaan liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Syntyperäisiä suomalaisia sekä suomenruotsalaisia ovat olleet kaikki ahdistelijat ja kikkelikuvien lähettelijät minun tapauksessani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt soittaa poliisille eikä vain valittaa miehellesi.
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
Jetsulleen jos aihetta eli syytä on.
Puutuin kerran kourintaan yökerhossa ja silloinen deittini paheksui minua ja totesi että "se nyt vaan sattuu kuulumaan heidän(ahdistelijan) kulttuuriin. "
Se oli viimeinen kerta kun riskeeran oma terveyttänintuntematroman takia tässä massa.
Kyseles vähän miehen puoluetovereilta, että ovatko saaneet samanlaisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyperäisiä suomalaisia sekä suomenruotsalaisia ovat olleet kaikki ahdistelijat ja kikkelikuvien lähettelijät minun tapauksessani.Ap
Keskiluokkaisemmissa piireissä odotetaan naisilta hyvää itsehillintää. On hyvä lähetellä kuvia kun tietää, että ei kukaan nosta meteliä. Juuri siksi joku ovela temppu olis just hyvä. Semmoista pientä pelotteua, että mies ei ikinä tiedä missä se kuva tulee taas vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Puutuin kerran kourintaan yökerhossa ja silloinen deittini paheksui minua ja totesi että "se nyt vaan sattuu kuulumaan heidän(ahdistelijan) kulttuuriin. "
Se oli viimeinen kerta kun riskeeran oma terveyttänintuntematroman takia tässä massa.
Juuri näin! Suotta omaa koskemattomuuttaan riskeerata, siitä seuraa vain ongelmia. Meillä Suomessa on julkinen turva- sekä pelastuslaitos sekä yksityinen turvapalvelu juuri näitä tilanteita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyperäisiä suomalaisia sekä suomenruotsalaisia ovat olleet kaikki ahdistelijat ja kikkelikuvien lähettelijät minun tapauksessani.Ap
Keskiluokkaisemmissa piireissä odotetaan naisilta hyvää itsehillintää. On hyvä lähetellä kuvia kun tietää, että ei kukaan nosta meteliä. Juuri siksi joku ovela temppu olis just hyvä. Semmoista pientä pelotteua, että mies ei ikinä tiedä missä se kuva tulee taas vastaan.
Siis tarkoitatko, että kun miehellä on rahaa, niin naisen pitää alkaa sietämään tältä rikoksia. Missäköhän psykoosissa oikein elät.
Vierailija kirjoitti:
Kyseles vähän miehen puoluetovereilta, että ovatko saaneet samanlaisia kuvia.
Joo, siis tuskinpa olen ainoa tai ensimmäinen. Hänen tapansa toimia on tuo. Samoin sen käpelöitsijän - ikää kuitenkin sen verran, että toiminnallaan lienee pitkä historia.
Jostain syystä tämän kikkelikuva-miehen kaikki parisuhteet ovat kaikki hajonneet peräjälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Jos yrität argumentoida jotakin tyyliin, että antakaa pillua tai kohdistamme teihin lisää väkivaltaa, niin epäonnistut.
Miesten olemassaolo ei ole itsestäänselvyys. Mikään maa-planeetalla ei vaadi olemassaoloanne."
Feministibiologian mukaan ihmislaji siis lisääntyy neitseellisesti🤔🤔 Ja miten sun haiseva karvanen p.illus asiaan liittyy?
Ei kuulu miehille tippaakaan kumpikaan näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa juuri naistasoiselta argumentoinnilta😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset puolusta itse itseäsi? Niin miehekin joutuu tekemään uhkaavissa tilanteissa.
No olen tehnyt kerran rikosilmoituksen. Niin raskas ja vuosia kestävä prosessi, ettei sille voi koko elämäänsä ja lastensa lapsuutta käyttää.Ap
Virkavalta tosiaan on hidas ja raskas prosessi. Jos niillä miehillä on puolisot niin ilmoitus heille miehensä toiminnasta tai heidän mahdollisille vanhemmille ja kaveripiirille. Pahinta tuollaisissa tilanteissa on vain olla hiljaa ja odottaa että joku muu puuttuu.
Minä tuhosin kohtaani asiattomasti käyttäytyneen miehen perhe-elämän ja työpaikankin. Laiton hänen vaimolleen kuvakaappaukset miehensä viesteistä/lähettyistä kuvista ja nauhoitukset meidän baarikeskusteluista, jossa hän vokotteli minua vaikka en ollut kiinnostunut.
Haki vielä samaan paikkaan töihin missä olen, mutta ilmoitin työnjohdolle että otan parin kaverini kanssa lopputilin jos se tyyppi otetaan töihin. En kyllä oikeasti olisi ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko, että kun miehellä on rahaa, niin naisen pitää alkaa sietämään tältä rikoksia. Missäköhän psykoosissa oikein elät.
Ei kun ne tietää, että naiset ei halua nostaa meteliä, koska ne on kasvatettu sopeutumaan ja pärjänneet elämässä sillä sopeutumisella. Eivät halua herättää huomiota jne. Ei siis tarttis sietää, mutta miehet tietää, että naiset helpommin alistuu, koska jostain rikosprosessistahan tulee rasitusta ja huonoa julkisuutta naiselle. Varsinkin jos mies on joku valtaa pitävä. Siksi ne tietää että voivat tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa juuri naistasoiselta argumentoinnilta😆😆
Mene akatemiaan jos haluat argumentoida. Ai niin mutta et pääse äo 80:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt soittaa poliisille eikä vain valittaa miehellesi.
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
Millaisissa piireissä sä oikeen elät?
Oman pään sisäisissä harhoissa.
Kaikenlaista sakkia sitä ihmiset pitävätkin tuttavinaan.