Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö välitä ettei hän rakasta sinua?
Kyllä hän rakastaa. Hän ei vaan ole mikään bodari, eikä halua fyysisiin kanssakäymisiin toisen miehen kanssa. Tietää, että häviäisi siinä.Ap
Otsikon perusteella olet tyytymätön, mutta tuon ylemmän kirjoituksen perusteella tyytyväinen?!
Eli tilanne on ok.
Mitä toivot miehesi tekevän? Oletteko pystyneet keskustelemaan miehesi kanssa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on likat sitä tasa-arvoa se.. Haluatte niin kovasti miesten maailmaan niin siinä sitä on ja oikein sylin täydeltä.
Vahva, voimaantunut ja itsenäinen nainen..
niin mihin sitten miestä tarvitaan, selitätkö vielä sen?
Eihän voimaantunut nainen tarvitsekaan, lämpimikseen vain valittaa kun miehet ei sitä eikä tätä..
Miten mies voisi estää jotain toista miestä lähettämästä dickpicciä? Ainoastaan lähestymiskielto auttaa tuohon, sitä sinun pitää itse hakea.
Mies ei voi myöskään puolustaa sinua kähminnältä, jos ei ole paikalla tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät mieti puolustautumista, koska naisten turvallisuus on aina ollut miesten tehtävä. Aikaisemmin naiset eivät päässeet päättämään asioista. Nyt naiset pääsevät päättämään asioista, mutta he eivät vieläkään mieti edes omaa turvallisuuttaan. Tämä turvattomuus on seurausta siitä.
Mietinpäs. Tämän vuoksi välttelen miehiä. Jo menestyksekkäästi yli 5v tapaamatta yhtäkään miestä 5min kauempaa. Huoltoukkoja joutuu joskus hetken sietämään, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies puolustaa sinua kunnolla.
Ulko-ovi auki sepposen selälleen ja tuollainen akka hiuksista kaaressa helvettiin siitä ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulko-ovi auki sepposen selälleen ja tuollainen akka hiuksista kaaressa helvettiin siitä ovesta.
Rikokseen yllyttäminen on rikos ja tuo on pahoinpitely. Menepä siis vankilaan ottamaan kikkeliä anneliin, rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voisi estää jotain toista miestä lähettämästä dickpicciä? Ainoastaan lähestymiskielto auttaa tuohon, sitä sinun pitää itse hakea.
Mies ei voi myöskään puolustaa sinua kähminnältä, jos ei ole paikalla tilanteessa.
Niinpä ja selityksiä löytyy aina miksi ei voi olla empaattinen tai auttaa diilaamaan tilanteen kanssa, kaikkihan on aina naisen ongelma ja vika.
Mutta kas kummaa kun nainen poistaa sen miesystävän eikä enää tapaa miehiä, niin kaikki ongelmat poistuvat sen mukana. Oho. Hups. Miten se nyt sillain. Naisenhan se ongelma piti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän rakastaa. Hän ei vaan ole mikään bodari, eikä halua fyysisiin kanssakäymisiin toisen miehen kanssa. Tietää, että häviäisi siinä.Ap
No siinähän se vastaus tulikin. Ei minunkaan mieheni uskaltaisi mennä fyysisesti väliiin, jos minua ahdisteltaisiin.
Ei se tee hänestä yhtään huonompaa miestä.
Fyysisen väkivallan mahdollisuus pelottaa.
Ap:lla on selkeesti rusinat pullista asenne niin kuin kaikilla feministeiilä. Miesten pitäs vaan ottaa kaikki pazka auliisti mutta kun mies jotain haluais vastineeksi niin EI KÄY.
Mies saa syytteen jos puolustaa joten ei kannata.
Miksi pidät somekanavaa johon voi lähettää dickpicejä? Niihin voi laittaa estot. Ja missä sua ahdistellaan irl?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa seurassa sä pyörit?!?
Opiskeluaikana oli tuollaista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kämpästään jossa olet loisimassa..
Soijapoikakin osaa soittaa poliisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä nyt ehdointahdoin kannatakaan käräjille joutua. Pistä näistä ahdistelijamiehistä rikosilmoitust perään, jos tilanne jälkikäteen jäi ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tilanteissa ei ole puolustanut ja on kuullut niistä jälkeenpäin sinulta?
Niin.Ap
No miten voi puolustaa tilanteessa jos kuulee siitä jälkeenpäin?
Asiaan voi puuttua tilanteen jälkeenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP:ltä on nyt parikertaa kysytty kysymys mihin ei ilmeisesti haluaisi vastata niin kysytään vielä kerran puolustaisitko itse miestäsi toisia naisia vastaan?
Parempi kysymys on, että puolustaisiko ap miestään toista miestä vastaan?
niin mihin sitten miestä tarvitaan, selitätkö vielä sen?