Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on likat sitä tasa-arvoa se.. Haluatte niin kovasti miesten maailmaan niin siinä sitä on ja oikein sylin täydeltä.
Vahva, voimaantunut ja itsenäinen nainen..
niin mihin sitten miestä tarvitaan, selitätkö vielä sen?
Naaraiden mukaan ei mihinkään mutta teistä itsestä ei mihinkään kuitenkaan ole.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voisi estää jotain toista miestä lähettämästä dickpicciä? Ainoastaan lähestymiskielto auttaa tuohon, sitä sinun pitää itse hakea.
Mies ei voi myöskään puolustaa sinua kähminnältä, jos ei ole paikalla tilanteessa.Mies voi esim. lähettää sille dickpickin lähettäneelle miehelle kuvan jostain isommasta kalusta. Jos siis on vähä sellainen sutkimpi ukko ja tykkää trollailla takaisin. Tai vaikka mennä tämän miesystävän kotiin ja vetää siellä housut nilkkoihin, itseltään tai siltä ukolta. Ja sen jälkeen sanoa, että olepas jätkä lähettelemättä niitä kuvia.
😅 kuinka tyhmä pitää olla että luulee miehen välittävät yhtään dickpicistä lol.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää missä tää kalukuvien lähettäjä asuu, niin voi myös printata netistä kalun kuvia ja käydä viemässä niitä sen postilaatikkoon aina silloin tällöin. Ihan vaan muistutuksena kuinka kivaa kalunkuvien saaminen ylläripyllärinä on. Huumorilla kato.
Kummallista on kuinka naisille miehen kullin kuva naiselle = miehen kullin kuva miehelle. Mihin tuo perustuu? Mikä sitten vastaa naisen pillun kuvaa miehelle? Ei miestä mitkään dickpicit häiritse kuten kuvittelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli sinä viestittelet ja flirttailet muiden miesten kanssa, ja kerjäät sillä huomiota mieheltäsi?
jos miehesi kommentoisi noita, niin sitten hän olisi mustasukkainen ja kontrolloiva?
En kyllä valitettavasti flirttaile. Olen esimerkiksi ollut jonottamassa ruokaa eräässä ammattiini liittyvässä tilaisuudessa iäkkäämmän kollegan tullessa taakseni, painautuessa kiinni minuun ja kähissyt jotain korvaani samalla kun kähmi minua kyljestä ja vatsasta. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.
En ollut huomannut, että kyseinen hlö oli tuossa tilaisuudessa läsnä.Ap
Jos tuollaista on ilmennyt niin mitäs jos valmistautuisit etukäteen vaikka että olisit heti valmis kirkkaalla vihaisella äänellä kailottamaan esim. "Älä yritäkään Pekka Puupää (tässä henkilön oikea nimi) kähmiä minua. Lopeta (sika) heti nuo minun häväistysyritykset, senkin tollo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa eivät päde viidakon tavat. Eli, jos sinua ahdistellaan, miehesi tehtävä ei ole pieksää ahdistelijaasi, vaan sinun itsesi on tehtävä rikosilmoitus, jolloin asia lähtee siitä etenemään.
Aviopuolisot ovat toistensa parhaat ystävät, jakavat kaiken ja puolustavat ja auttavat toisiaan kaikissa tilanteissa.Ap
No mene sitten kertomaan miehellesi että tarvitset hänen apuaan rikosilmoituksen teossa koska et osaa itse täyttää nettilomakkeeseen nimeäsi tai henkilötietojasi.
Ei, minä kerroin hänelle, että hänen tulee näissä tilanteissa mennä puhumaan kuin mies miehelle, asiat selväksi. Niin minä tekisin, jos vastaavasti joku lihava, miestäni yli 10 vuotta vanhempi nainen tulisi
Ha-ha. Luuletko että tuo limaskaukko myöntäisi mitään tehneennsäkään. Sulla pitäisi olla todistajat allekirjoituksilla annettuna miehellesi paperi mukaan. Eipä taida helpolla löytyä. Oikeuteen sä voit haastaa todistajat jos osaat niitä nimetä ja jos eivät todista oikein niin syyllistyvät väärään valaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Noh noh, eipäs lähdetä tuolle linjalle nyt ollenkaan. Johan minä kertoi sinulle, miten meillä jatkossa vastaavissa tilanteissa tullaan toimitaan.
Kuten aiemmin kerroin, yhden rikosilmoituksen olen tehnyt ja se riittää minulle. En tule uhraamaan 10-15 vuotta elämästäni oikeustaisteluun jonkun *ulkun kanssa.Ap
Ja minä kerroin sinulle miten sinä tulet jatkossa toimimaan. Hyvin yksinkertaista, paitsi tietysti kaltaisillesi idiooteille.
Olet vain mies, eikö sinulla näköjään ole ymmärrystä edes keskiverto miehen verran :) En ole vielä kertaakaan ottanut yhtäkään neuvoa mieheltä, enkä ota nytkään. Jostain syystä - ja ehkä juuri siitä, miehet juoksevat perässäni.Sp
Ehkä juuri siksi juoksevatkin perässäsi kun ovat huomanneet millainen nirppanokkatollo olet.
Vierailija kirjoitti:
voi teitä alamittaisia hukkapätkiä ette voi vaan myöntää ettei teistä ole naistanne auttamaan tai ketään muutakaan, osaatte vain leikkiä peleillänne kuin lapset ettekä kykene siitä kasvamaankaan. Miksi joku nainen huolisi tuollaisen miehen jos nyt voi edes mieheksi sanoa tuollaista?
Etukäteen uhoavat jännämiehet ovatkin tunnetusti paljon parempia (ainakin mielikuvituksessa).
Kovin monet miehet väittävät olevansa turvallisia ja puolustavansa, mutta tositilanteessa hyssytellään ja toivotaan, ettei "nainen tee kohtausta asiasta".
Vierailija kirjoitti:
Kovin monet miehet väittävät olevansa turvallisia ja puolustavansa, mutta tositilanteessa hyssytellään ja toivotaan, ettei "nainen tee kohtausta asiasta".
Naiset siis suorastaan haluavat että miehet alkaa mätkimään toisiaan nenän edessä toisiaan, saako siitä jotain henkisiä kiksejä?
Miksi tämä sonta on vielä täällä?
Taitaa olla polvi pojasta huonontunut. Kyllä sodan käyneet miehet olisi teistä ylpeitä. Päästänyt jotain skeidajengiä pilvin pimein tänne. Ja naapurimaidenkin rikolliset lusmuaa täällä.
Ollaan niin itsenäisinä ja vahvoja ettei tarvita miehiä mihinkään mutta koko ajan joka puolella naiset vaatii miehiltä asioita kun nainen ei itse kykene
Mitä sitten? Puolusta itse itseäsi. Ja kuka nyt jostain dikpikeistä jaksaa ahdistua. Peruskauraa.
Potkit munille ahdistelijoita jos tarvis. Miksi miehen pitäisi olla se joka suojelee? Ole itsenäinen ja vahva. Tuollaiset heikot naiset ei pärjää.