Mies pilaa Joulun jälleen
Kertokaa mulle, että tämä on unta. Onko kellään tällaista samaa?
Yli 20v. yhdessä ja aina vain pahenee. Mies ei osallistu Joulun järjestämiseen lainkaan. Ruoat, lahjat, ihan kaikki on minun järjestettävä. Hän ei kysy mitä voisi tehdä tai auttaa järjestelyissä.
Kyllähän minä näistä selviän, mutta on vain niin uskomatonta tämä.
Kaiken kukkuraksi myös kustannukset lankeaa minulle. Joudun anelemaan häneltä omaa osuuttaan lahjoista ja ruuista. Saan ehkä rahaa, ehkä en.
Mies on vihainen ja ärtynyt. Tai kännissä. Kävelee valmiseen pöytään likaisena ja haisevana. Murahtaa kiitoksen ja häipyy tv:n ääreen. Aikuiset lapset eivät halua tulla meille jouluksi, ymmärrän hyvin.
Ehkä ensi Joulun vietän pojan kanssa hotellissa kotimaassa tai todella kaukana. Eihän tässä ole järjen hiventäkään.
Mies joko vihaa Joulua tai on jotain traumoja lapsuudesta, mutta yrittäisi edes. Mutta en enää jaksa ymmärtää, en pysty.
Ja tämä ei todellakaan ole trolli, vaikka toivoisin niin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa. Olen täysijärkinen, korkeakoulutettu, 50v. nainen. En hössötä, enkä vaadi ylettömiä. Olen yrittänyt jaksaa lasten takia. Että meillä olisi kiva joulu, mutta ei sitä ole tullut.
Olen varmasti ollut liian pitkämielinen. Ja ensi jouluna tämä asia muuttuu. En jaksa enää tätä paskaa.
Jos lapset ei enää ole pieniä, tavat voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
EI KAIKKI TYKKÄÄ JOULUSTA JA PISTE. Se laittakoon juolunsa kuka haluaa ja on sit hiljaa muille.
Ei silti tarvitse käyttäytyä rumasti läheisiään kohtaan
Osta hänelle vanukkaita jääkaappiin, kyllä se possu osallistuu sitten yhteisin asioihin,kun on ensin saanut lutkuttaa lasten herkut.
Vai olisko niin päin, että SINÄ pilaat miehes joulun ootko edes kysyny haluaako koko joulua jne.
Luojan kiitos. En missään nimessä tulisikaan.