Mies pilaa Joulun jälleen
Kertokaa mulle, että tämä on unta. Onko kellään tällaista samaa?
Yli 20v. yhdessä ja aina vain pahenee. Mies ei osallistu Joulun järjestämiseen lainkaan. Ruoat, lahjat, ihan kaikki on minun järjestettävä. Hän ei kysy mitä voisi tehdä tai auttaa järjestelyissä.
Kyllähän minä näistä selviän, mutta on vain niin uskomatonta tämä.
Kaiken kukkuraksi myös kustannukset lankeaa minulle. Joudun anelemaan häneltä omaa osuuttaan lahjoista ja ruuista. Saan ehkä rahaa, ehkä en.
Mies on vihainen ja ärtynyt. Tai kännissä. Kävelee valmiseen pöytään likaisena ja haisevana. Murahtaa kiitoksen ja häipyy tv:n ääreen. Aikuiset lapset eivät halua tulla meille jouluksi, ymmärrän hyvin.
Ehkä ensi Joulun vietän pojan kanssa hotellissa kotimaassa tai todella kaukana. Eihän tässä ole järjen hiventäkään.
Mies joko vihaa Joulua tai on jotain traumoja lapsuudesta, mutta yrittäisi edes. Mutta en enää jaksa ymmärtää, en pysty.
Ja tämä ei todellakaan ole trolli, vaikka toivoisin niin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin samanlaisesta miehestä viisi ja puoli vuotta sitten. Mekin olimme pitkään yhdessä ja etenkin lapsen syntymän jälkeen tilanne vain paheni vuosi vuodelta. Joulun lisäksi viikonloput ja loma-ajat olivat yhtä h*lvettiä, kun eksä joi ja raivosi sen minkä ehti.
Nyt nautin siitä, että saan elää kodissa, jossa kukaan ei huuda, karju ja uhkaile, kodissa jossa minun ei tarvitse enää pelätä, kodissa jossa voin hengittää vapaasti.
Oletko löytänyt uuden rakkauden?
Vai että likainen ja haiseva vielä. Ja kommunikoi murahtelemalla ja 24/7 kännissä :D
Hyvä mies sulla. T. Mies
Ap vastaa. Olen täysijärkinen, korkeakoulutettu, 50v. nainen. En hössötä, enkä vaadi ylettömiä. Olen yrittänyt jaksaa lasten takia. Että meillä olisi kiva joulu, mutta ei sitä ole tullut.
Olen varmasti ollut liian pitkämielinen. Ja ensi jouluna tämä asia muuttuu. En jaksa enää tätä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin samanlaisesta miehestä viisi ja puoli vuotta sitten. Mekin olimme pitkään yhdessä ja etenkin lapsen syntymän jälkeen tilanne vain paheni vuosi vuodelta. Joulun lisäksi viikonloput ja loma-ajat olivat yhtä h*lvettiä, kun eksä joi ja raivosi sen minkä ehti.
Nyt nautin siitä, että saan elää kodissa, jossa kukaan ei huuda, karju ja uhkaile, kodissa jossa minun ei tarvitse enää pelätä, kodissa jossa voin hengittää vapaasti.
Oletko löytänyt uuden rakkauden?
Ja miten yhteishuoltajuus toimii tällaisen miehen kanssa?
No miestä ei kiinnosta joulun vietto sun tavalla, miks se olis ainoa oikea tapa? Vietä joulua vaikka niiden lastes kanssa. Juoppomiehen kyllä jättäisin muutenkin, joulun vietosta viis.
Annat sille huulihölkkää ja peppupanon
Miten mies haluaa viettää joulun? Jos se onkin jokin aivan toisenlainen tapa?
Kumpi teistä on se, joka vaatii toista mukautumaan omiin tapoinsa?
Ja tuollaiselle menit porsimaan?
No, ei teitä naaraita voi älykkyydestä syyttää
Mikset lähtenyt jo tänä jouluna lapsen kanssa johonki kivaan kylpylään tms?
Vierailija kirjoitti:
Onko se mukautumista jos haisee ja vittuilee läpi joulun? Eikö voisi edes jotain käytöstapoja vaalia.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei toivottavasti ole kukaan erehtynyt porsimaan, siinä olisi kyllä äärimmäisenä typerä "naaras".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mukautumista jos haisee ja vittuilee läpi joulun? Eikö voisi edes jotain käytöstapoja vaalia.
Missä sanottiin, että vittuilee?
EI KAIKKI TYKKÄÄ JOULUSTA JA PISTE. Se laittakoon juolunsa kuka haluaa ja on sit hiljaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei toivottavasti ole kukaan erehtynyt porsimaan, siinä olisi kyllä äärimmäisenä typerä "naaras".
Juu, ei ole. En ottaisi tuon kuvauksen mukaista naisten (lue: sinua) itselleni edes koeajoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin, että vittuilee?
Aloituksessa
Taitaa sinullakin olla joku harha, kun kertomasi aiemman perusteella luulet että tuo miksikään muuttuisi? Ainoastaan huonompaan suuntaan muuttuu.
Hän on huomannut että voi olla miten vain, etkä sinäkään pysty muuttumaan, pois muuttamaan. Vaan siedät ellet peräti tarvi syytä vetää herneet nenään. Ja jäät.
Menet aikuisen pojan kanssa yhteiselle hotellireissulle?
Haiskahtaa insestiltä
Niin, mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Meinaan kaikkia ei vaan jouluta yhtään ja on aivan sama onko sitä joulua ollenkaan. Tuo on superitsekästä pakottaa joulusta piittaamattomat jouluilemaan.
Ylihuomenna tåssä huushollissa superjouluttaja mököttää ja ilmapiiri on Siperian hyinen. Koska hän ei saa minulta joululahjaa, ja tein selväksi etten itse tarvitse mitään paketteja.