Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikista rasittavinta, kun on rehellinen ja sanoo mitä tarvitsee orgasmiin, niin mies alkaa selittää että kyllä hän on aiemmat kumppanit saanut tyydytettyä ihan vaan munallaan. Eli valehtelusta palkitaan ja ne exät on sitten miehen mielessä parempia sängyssä, ja siksi varmaan moni feikkaakin.

Vierailija
202/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee sitten rakenteellinen syy. Jotkut naiset on tehty niin että mies kuin mies niin aina onnistuu yhdynnässä. He ovat niitä onnekkaita. Toiset taas ei koskaan onnistu siinä vaikka mies olisi millainen tahansa. Pitää keksiä muut keinot.

Naisilla myös vaikuttaa henkinen puoli enemmän. Moni ei esimerkiksi nuorena ja epävarmana saa, mutta iän myötä kun ei ole enää niin epävarma ja varmaan jo löytynyt parempi suhdekin, niin pystyy saamaan. Naisen pitää tavallaan osata rentoutua seksissä ja luottaa mieheen. Eikä miettiä jonninjoutavia asioita.

Mä en ilmeisesti sit ole nainen, kun voin hypätä miehen kanssa sänkyyn jo vaikka ekoilla treffeillä ja saada orgasmin ihan penetraatioseksillä. Mua nimenomaan kiihottaa uudet (ja eksoottiset) miehet.

Seksuaalisuudessa on paljon variaatioita. Jokainen tulee autuaaksi omalla tavallaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut teidän orgasmista, hoitakaa se homma itse, miehet hoitaa omansa.

Mies joka on kiinnostunut naisen orgasmista on Mies. Te muut olette turhia vikisijöitä.

Ainostaan nainen, joka tekee x on nainen. Muut ovat turhia nalkuttajia. 

Huomaatko ajatusvääristymän?

Itse pidän huolta naiseni orgasmeista kun yhdessä puuhataan, koska a) rakastan häntä b) se vaikuttaa pitkällä aikavälillä hänen halukkuutensa. Ei kuitenkaan kuulu sinun saneltavaksesi joku miehuuden määritelmä. Homot ja sinkut ovat myös miehiä, kukin arvokas omalla tavallaan. He määrittelevät itse, mitä miehenä oleminen heidän kohdallaan tarkoittaa. 

Feministekisi olette kyllä kiitettäväst  sisäistäneet toksisen maskuliinisuuden silloin kuin se teille sopii.

Vierailija
204/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies viitsisi edes yrittää kun nainen on vastenmielinen runkkari. Pääasia että saa itse kassit tyhjäksi.

Minua aina ihmetyttää, kuinka osa miehistä oikein leveilee olevansa surkeita seksissä. Oikein ylpeänä julistetaan, ettei osata/haluta tyydyttää naista. Ei yhtään hävetä ettei nainen saa orkkua heidän kanssaan, päinvastoin. En ymmärrä tätä. 

Naisen palvoninen ei ole miehekästä. Jos nainen haluaa miestä niin nauttii seksistä. Tuossa aiemmin joku kirjoitti että sai naiselle orgasmin pelkästään puhumalla ja naiset innoissaan yläpeukutti niin jos mies on naisen mieleen niin saa kyllä orgasmin seksissä ilman mitään miehen tekemiä sirkustemppuja. 

Ei jumaliste. Et voisi missata pointtia pahemmin. Se, joka sai naiselle orgasmin vain puhumalla, ei varmasti tehnyt sitä ihan vain olemalla välittämättä mistään mitään samalla kun nainen jotenkin ihan vain itsestään halusi niin kovasti, että tuli miehen puhuessa. Hän todennäköisesti kiinnitti paljonkin huomiota siihen, millainen puhe kiihotti juuri sitä naista ja sitten jaksoi jatkaa sitä aina vain intensiivisemmin, kunnes nainen sai puhelinseksissä. Sitä se on, kun välittää kumppanin nautinnosta.

Vierailija
205/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se orgasmi hoidetaan naiselle kielellä sormilla ja vipraattorilla. Kyllä naiset olleet tyytyväisiä minun kanssani. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää vaan pitää olla myös muuta.

Mutta miksi miehen pitäisi hoitaa orgasmi itsensä lisäksi myös naiselle? Miksi nainen ei tee mitään?

Eihän mies sitä orgasmia itsellene hoida, se tarvii naisen siihen.

Omilla liikkeillään mies sen hoitelee itselleen. Miksei nainen?

Ai nyt ymmärrän! Makaat vain kuolleiden tai tajuttomien naisten kanssa 😒

Mies tekee yhdynnässä kaiken pl. jos nainen on päällä.&n

Taidat nyt sekoittaa sun nukkesi naiseen? Tiedäthän, että se nukke ei ole oikea nainen?

Vierailija
206/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.

Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.

Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa. 

Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen? 

Ehkä klitoris on sitä varten että nainen voi räplätä itselleen orgasmin.

Minua aina ihmetyttää, kuinka osa miehistä oikein leveilee olevansa surkeita seksissä. Oikein ylpeänä julistetaan, ettei osata/haluta tyydyttää naista. Ei yhtään hävetä ettei nainen saa

Minua ihmetyttää että mitä naiset oikein kuvittelevat olevansa kun pitävät itsestäänselvyytenä että miehen pitää tyydyttää itsensä lisäksi myös nainen. Kuvitteletteko olevanne jotain ylempiä olentoja joita miesten pitää palvoa ja palvella?

Vierailija
207/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi täällä pikkupojat ei tiedä miten naiselle annetaan nautintoa. Opetelkaa nuolemaan klitorista ja sen ympärillä ja käyttäkää sormia.

Vierailija
208/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkun voi hankkia itse. Minä pidän nautinnon antamisesta miehelle. 

Pick meeee! 

Vierailija
209/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi miten se olisi miehen vika jos nainen ei osaa nussia itselleen orgasmia?

Vierailija
210/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mies kuvittelee olevansa kovakin kasanova. Totuus paljastuu.

Vierailija
211/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tulee ensiksi kyetä antamaan itselleen orgasmi ja ymmärtämään sen mistä hän syttyy ja sitten opettaa se miehelle.

Kokeilkaa leluja jne. Sitten tuokaa ne lelut parisuhteen seksiin mukaan.

Ei mies voi tietää miten te saatte orgasmin jos ette edes itse sitä saa. Naiset on hyvin erilaisia sen suhteen mistä he kiihottu ja mistä he saavat orgasmin.

Vierailija
212/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teeskennellä, ap, sanot vaan suoraan, että et tule. Ja että mies ei osaa. Jos suuttuu siitä, niin anna suuttua. Meidän naisten velvollisuus ei ole toimia miesten runkkupatjoina. 

Eikä miesten velvollisuus olla naisten klitan räplääjiä.

Vierailija
213/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miten se olisi miehen vika jos nainen ei osaa nussia itselleen orgasmia?

No, jos mies ajattelee noin, niin ei ole naisen vika, jos mies jää ilman seksiä ja suhdekin päättyy.

Vierailija
214/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.

Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.

Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa. 

Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen? 

Eihän tuossa mitään virhettä ole. Lisääntymisen kannalta klitorista ei tarvitse. Kuinka pihalla olet biologiasta? 😅

Eri

Silloinhan luonnon ei olisi tarvinnut kehittää klitorista ollenkaan. 

Kerro miten se mahdollistaa tai estää lisääntymisen.

Vierailija
215/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä saanut naiselle orkun pelkästään puhelimen välityksellä.

Toiset osaa ja toiset ei. :D

Nekin, jotka ei osaa, voi oppia, jos viitsii yrittää ja kumppani kommunikoi. Mutta jotka ei viitsi edes yrittää, ei kyllä opikaan.

Tärkeintä on, että nainenkin on avoin ja kommunikoi mistä tykkää. Pelkästä "jooh, niih" on vähän vaikea saada mitään irti.

Totta. Hyvään seksiin vaaditaan molempien panos. Pitää haluta pitää kumppania hyvänä ja kertoa, mistä itse nauttii.

Jos miehenä ei tunne osaavansa, kannattaa lukea She comes first. Ainakanin USA:ssa ollut suosittu. Ei taida olla valitettavasti suomennettu.

Vierailija
216/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan miehet ovat maailmankaikkeuden tyhmimpiä, epähoteimpia ja vähiten naisia ymmärtäviä, epäempaattisia, rumasti naisista puhuvia epämiehiä, jotka luulevat edustavansa kaikkia miehiä. 🤷🏼

Vice versa.

Tulit heti todistamaan sanomani oikeaksi. Nimittäin et ole vieläkään tajunnut, että suurin osa palstan naisista on parisuhteessa. Rautalangasta: emme edusta mitään, mitä sinä edustat. Elämme eri maailmassa. Meillä on normaalielämä, hyvä ja empaattinen mies, lapsia jne.

Sinulla ei ole mitään muuta kuin - peniksesi.

Ai hitto tää on hauskaa:D

"Palstan miehet on naisista rumasti puhuvia ja luulevat edustavansa kaikki miehiä jne"

Jatkaa puhumalla rumasti miehistä ja kaikkien naisten puolesta (olemme sitä tai tätä, emme ole tuota).

Hitto, nyt meni kyllä tooosi hienosti. Sitä se on, kun ei ole itsereflektiokykyä :D

Vierailija
217/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. No ei se mitään. Ei seksi ole mitenkään välttämätöntä.

Vierailija
218/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitäisi printata rakkaudenkaipuusta kärsiville naisille. Tulisivat nopeasri järkiinsä. 

Vierailija
219/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt, että miksi esim yhden illan jutuissa naiset oli aina niin hemmetin jäykkiä? Eivät juuri koskaan puhuneet mitään, että mitä haluavat jne. Minä sanoin useamman kerran esim että "ota suihin", kun ei muuten näyttänyt tapahtuvan. Naiset ei itse puhuneet useinkaan mitään että mitä haluavat.

Vierailija
220/226 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten se mahdollistaa tai estää lisääntymisen.

Olen eri, mutta... on tutkittu, että naisen orgasmi lisää merkittävästi mahdollisuutta raskautumiselle.