Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan miehet ovat maailmankaikkeuden tyhmimpiä, epähoteimpia ja vähiten naisia ymmärtäviä, epäempaattisia, rumasti naisista puhuvia epämiehiä, jotka luulevat edustavansa kaikkia miehiä. 🤷🏼
Tilastollisesti menee toisin päin. Täällä on yksi spermaviemäreistä jankkaava incel ja pari muuta miedompaa tapausta, mutta suurin osa tämänkin ketjun miehistä kertoo lähinnä positiivisia asioita puolisoistaan ja parisuhteestaan.
Palstanaisilla viesti on enemmänkin "miehet ovat sikoja" oma viestisi mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se orgasmi hoidetaan naiselle kielellä sormilla ja vipraattorilla. Kyllä naiset olleet tyytyväisiä minun kanssani. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää vaan pitää olla myös muuta.
Mutta miksi miehen pitäisi hoitaa orgasmi itsensä lisäksi myös naiselle? Miksi nainen ei tee mitään?
Eihän mies sitä orgasmia itsellene hoida, se tarvii naisen siihen.
Omilla liikkeillään mies sen hoitelee itselleen. Miksei nainen?
Ai nyt ymmärrän! Makaat vain kuolleiden tai tajuttomien naisten kanssa 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Jos makaa kuin lahna, eikä kerro mistä tykkää, vaan olettaa, että toinen on joku ajatustenlukija tai kehon kielen supertulkki niin ei muuta kuin kissakaupoille.
Se, että tietää mikä on klitoris ja mitä sille kannattaa tai ei kannata tehdä, vie kyllä pitkälle naisen kuin naisen kanssa. Yllättävän moni kuulemma sohii, tökkii ja hinkkaa todella kummallisesti, vaikka mekanismi on loppujen lopuksi aika simppeli.
No, tuo kohta "mitä sille kannattaa tai ei kannata tehdä" käsittää aika paljon. Vähän kuin sanoisi, että viulun soitossa pääsee pitkälle ihan sillä, että tietää miten sitä soitetaan ja miten ei. No shit... Ymmärrän kyllä, että neuvominen on vaikeaa sekin. Ei sitä voi täsmällisesti sanallistaa miten pitää koskettaa, joten siinä mie
Naisille ehdottaisin kokeilemaan sellaista, että otetaan miehen käsi omaan käteen, kuvitellaan, että yksi miehen sormenpäistä on klitoris ja sitten näytetään omalla sormella ja kielellä, mitä miehen halutaan tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.
Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.
Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa.
Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen?
Ehkä klitoris on sitä varten että nainen voi räplätä itselleen orgasmin.
Minua aina ihmetyttää, kuinka osa miehistä oikein leveilee olevansa surkeita seksissä. Oikein ylpeänä julistetaan, ettei osata/haluta tyydyttää naista. Ei yhtään hävetä ettei nainen saa orkkua heidän kanssaan, päinvastoin. En ymmärrä tätä.
Ja täällähän tätä ihmeteltävää riittää. Miehet jotka osaa, ei taida roikkua tällä palstalla perjantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos kuvittelet että voit rauhassa miehen kanssa opetella ja testailla hommia, niin harvoin homma toimii noin. Pitää olla erikoislaatuinen mies, vaikea löytää. Miehillä on kiire siihen omaan kivaansa ja vaativat naisen huomiota, mikä on aina pois naisen omasta keskittymisestä. Ja vähän niin se on, ellet vaadi ja ohjaa miestä antamaan sulle nautintoa, monet itsekkäät jättävät sun nautintosi hoitamatta"
Edelleenkin, miksi miehen pitäisi antaa nautinto itselleen ja myös naiselle?
Selitä ensin, miksi minun maksaisi vaivaa vastata sinulle? Et ymmärtäisi kuitenkaan, koska olet yksinkertainen.
Haukut minua yksinkertaiseksi ja sinulla meni lainaukset päin persettä. Ja silti vastasit ja vielä haukkumalla. Naisten tyhmyys on uskomatonta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Naiselle? Aivan kuin naiset olisivat jokin yhtenäinen massa joka toimii aina samalla tavalla. Tarkoitat, että hän ei osaa käsitellä Sinua.
Huvittavaa kun kaikki naiset kuvittelevat olevansa ainutlaatuisia 😅
Vielä huvittavampaa on se että kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia, parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.
Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.
Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa.
Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen?
Eihän tuossa mitään virhettä ole. Lisääntymisen kannalta klitorista ei tarvitse. Kuinka pihalla olet biologiasta? 😅
Eri
Silloinhan luonnon ei olisi tarvinnut kehittää klitorista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan miehet ovat maailmankaikkeuden tyhmimpiä, epähoteimpia ja vähiten naisia ymmärtäviä, epäempaattisia, rumasti naisista puhuvia epämiehiä, jotka luulevat edustavansa kaikkia miehiä. 🤷🏼
Vice versa.
Tulit heti todistamaan sanomani oikeaksi. Nimittäin et ole vieläkään tajunnut, että suurin osa palstan naisista on parisuhteessa. Rautalangasta: emme edusta mitään, mitä sinä edustat. Elämme eri maailmassa. Meillä on normaalielämä, hyvä ja empaattinen mies, lapsia jne.
Sinulla ei ole mitään muuta kuin - peniksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä saanut naiselle orkun pelkästään puhelimen välityksellä.
Toiset osaa ja toiset ei. :D
Nekin, jotka ei osaa, voi oppia, jos viitsii yrittää ja kumppani kommunikoi. Mutta jotka ei viitsi edes yrittää, ei kyllä opikaan.
Tärkeintä on, että nainenkin on avoin ja kommunikoi mistä tykkää. Pelkästä "jooh, niih" on vähän vaikea saada mitään irti.
Miksi teeskennellä, ap, sanot vaan suoraan, että et tule. Ja että mies ei osaa. Jos suuttuu siitä, niin anna suuttua. Meidän naisten velvollisuus ei ole toimia miesten runkkupatjoina.
Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut teidän orgasmista, hoitakaa se homma itse, miehet hoitaa omansa.
Minua aina ihmetyttää, kuinka osa miehistä oikein leveilee olevansa surkeita seksissä. Oikein ylpeänä julistetaan, ettei osata/haluta tyydyttää naista. Ei yhtään hävetä ettei nainen saa orkkua heidän kanssaan, päinvastoin. En ymmärrä tätä.
Miehillä on yksinäisyysepidemia. Samaan aikaan naiset viihtyvät yksikseen. Mistäköhän mahtaa johtua?
Syytän elokuvia ja sarjoja. Niissä nainen saa orgasmin pelkästä työntelystä, ja tämän vuoksi sekä tytöt että pojat kasvaa luulemaan että niin sen kuuluu mennä. Nyt kun muutenkin ollaan vapauduttu monessa asiassa, niin on ehdottomasti aika tehdä seksikohtauksista realistisia, ja alkaa selittää tätä asia seksuaalikasvatuksessa. Aivan sairasta, että naisten nautinto ei kiinnosta ketään. Itsekin elin yli kolmekymppiseksi luullen, että minussa vika kun en saa pelkästä työntelystä. Vaikka eihän siellä emättimessä edes ole sen vertaa hermopäätteitä mistä voisi orgasmin saada, ellei satu olemaan klitoriksen sisäosat lähellä emättimen reunaa. Ja tämä on vain pienellä vähemmistöllä naisista,
En ymmärrä naisia jotka teeskentelee ja feikkaavat orgasmeja.
Teette vaan hallaa teidän omalle seksuaalisuudelle ja seksille kumppanin kanssa.
PYYDETTY SIIRTÄMÄÄN KETJU SEKSIPALSTALLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat miehiä. Ei sen ihmeellisempää
Väärin. Naiset vihaavat miehiä syystä. Joidenkin miesten itsekkyys ja öykkärimäisyys on kuvottavaa.
Naiset vihaavat miehiä. Tekosyyn löydätte kyllä, historiasta jos ette muuta keksi.
Nauti spermaviemäri vihastasi
Sinäpä olet mahtava esimerkki itsekkäästä öykkäristä! Kiitos että todistit mun väitteen.
I rest my case!!!!
Muutama ihan fiksu nainenkin tai sellaisena esiintyvä tullut näissä vastakkainasetteluketjuissa vastaan, mutta palstafeministit heitä joukolla alapeukuttavat.
Empatia ja kommunikaatio ei sovi agendaan, jos ollaan mies-sikojen kanssa tekemisissä!
Hauska kontrasti tälle on siitoshullu, jonka edellinen näkemäni viesti kastraatiosta, ym. sai 13 yläpeukkua ja kaksi alapeukkua. Joku toinen nainen kirjoittaa myös miesnäkökulmaa ymmärtävästi, suhdeluku on toisin päin.
Toivottavasti teillä ei ole poikalapsia. Jos joku eunukki masokismissaan haluaa tuollaista kohtelua, hän voi siihen aikuisena alistua. Surullista vaan, että miesviha vaikuttaa siihen, miten lapsia kohtelette, erityisesti kun he tulevat murrosikään. Siinä on jonkun tulevaisuuden raiskaajan tai syrjäytyneen ainekset kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia? Why bother?
Miksi runkata kun voi nauttia mahtavasta seksistä elävän miehen kanssa? Tietysti jos on itse passiivinen eikä osaa tehdä oman nautintonsa eteen mitään ja jättää kaiken miehen huoleksi niin siinä tapauksessa tosiaan miksi vaivautua. Aika paljosta jää elämässä paitsi jos on niin typerä.
Niin siis tuota, jos kuitenkin itse on homma hoidettava, niin sama kai se tehdä omassa rauhassa. Ei se miehen nylkyttäminen millään tavalla auta asiaa. Mies joka kuvittelee, että se edestakas työntely on koko homman pointti, ja olettaa sen riittävän naisellekin, on yksinkertaisesti täysin pihalla! Yllättävän monet miehet ei osaa kiihottaa ja hyväillä. Pelkästään panna. Harvassa taitaa olla naiset jotka sellaisesta kiihottuu ja saa orgasmin. Itseasiassa siitä on nautinto kaukana, jos vähänkään pidempään jatkuu. Alkaa tuntua suoraan sanottuna epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä saanut naiselle orkun pelkästään puhelimen välityksellä.
Toiset osaa ja toiset ei. :D
Nekin, jotka ei osaa, voi oppia, jos viitsii yrittää ja kumppani kommunikoi. Mutta jotka ei viitsi edes yrittää, ei kyllä opikaan.
Tärkeintä on, että nainenkin on avoin ja kommunikoi mistä tykkää. Pelkästä "jooh, niih" on vähän vaikea saada mitään irti.
Totta. Hyvään seksiin vaaditaan molempien panos. Pitää haluta pitää kumppania hyvänä ja kertoa, mistä itse nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut teidän orgasmista, hoitakaa se homma itse, miehet hoitaa omansa.
Mies joka on kiinnostunut naisen orgasmista on Mies. Te muut olette turhia vikisijöitä.
Mä en ilmeisesti sit ole nainen, kun voin hypätä miehen kanssa sänkyyn jo vaikka ekoilla treffeillä ja saada orgasmin ihan penetraatioseksillä. Mua nimenomaan kiihottaa uudet (ja eksoottiset) miehet.