Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (742)

Vierailija
221/742 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt, että miksi esim yhden illan jutuissa naiset oli aina niin hemmetin jäykkiä? Eivät juuri koskaan puhuneet mitään, että mitä haluavat jne. Minä sanoin useamman kerran esim että "ota suihin", kun ei muuten näyttänyt tapahtuvan. Naiset ei itse puhuneet useinkaan mitään että mitä haluavat.

Ja sitten ihmettelet miksi yksikään niistä ei halua nähdä sinua seksin merkeissä uudelleen.

No sano sinä, että miksi ei voi puhua?

Vierailija
222/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuuluu seksi- osioon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa orgasmeja vain jos pelkää miestä.

Vierailija
224/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa orgasmeja vain jos pelkää miestä.

Otahan aamulääkkeesi nyt.

Vierailija
225/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä ovat aina tuntuneet haluavan. 

Mutta olenkin mies joka huolehtii naisen tulemisesta. Useammin olen itse jäänyt ilman, kun ei nainen osaa kuin maata. Onneksi harvemmin, kun osaan aika hyvin psyykata itseni tulemaan. Vaan eipä orgasmi se kaikkein tärkein asia ole, muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa.

Vierailija
226/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saamattomuus on naisen syy. Naiset eivät tiedä miten poletaan tandemilla. Ovat niin lihavia, että sänkykin siinä hajoaa ja miehellä on polvista nahka lähtenyt.

Vierailija
227/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Älä sinäkään ulise jos ei seksiä tipu.

Vierailija
228/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Onnistuu erittäin helposti omin käsin , mihin tarvitaan miestä?

Vierailija
229/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakkoajatus tuo on että yhdynnässä pitää saada orgasmi?  Itse en halua yhdynnässä sitä ollenkaan, enkä kenenkään mieliksi aio tästä löhtienkään.

Vierailija
230/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei näköjään toimi. Ei, et suinkaan tiedä edes niiden lesboaisten anatomiasta yhtään mitään peniksen kanssa. On aivan eri asia harrastaa lesboseksiä kuin heteroseksiä. Sinä et tiedä miltä anatomiset erot tuntuvat esim. miehelle, koska oletan ettet ole koskaan ollut mies. Eli suotta näsäviisastelet.

Eli tuotat "nautintoa" ainoastaan penikselläsi? Ei ihme, että naiset vaikuttavat hyvin erilaisilta keskenään. Osa näyttää lähinnä järkyttyneeltä, osa kyllästyneeltä, siinä missä toinen puoli voihkii kovasti ja kertoo sinun tuntuvan niin hyvältä. Näinhän se nimenomaan menee ja kertoo ihan suoraan tuosta aiheena olevasta ilmiöstä.

Minä naisena nautin eniten siitä peniksestä. Toki laukean sormin, mutta nuolemisesta en pidä. Mieheni kanssa tulen nopeasti ja monta kertaa sopivassa asennossa. Hän vain on juuri sopiva minulle. Mutta se on tosiaan myös asennosta kiinni. 

Vierailija
231/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Ehkä kannattaisi sellaisen naisen tehdä asialle jotain. Pano on aina pano. Kyllä se muovitapin tunkemisen pilluun voittaa. Tai onhan se ylipäätään säälittävää että nainen on sellainen naurettava runkkari.

Varmaan suurin osa naisista tekeekin jotain - nimittäin vaihtaa miestä sellaiseen, joka välittää naisenkin nautinnosta.

Vierailija
232/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on miesvihaa, eli juuri oikeassa paikassa

Vierailija
233/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Onnistuu erittäin helposti omin käsin , mihin tarvitaan miestä?

Onneksi miehillä on sama tilanne, joten naisen rooli onkin... niin mikä? Mikä toimisi motivaationa siirtää tuloja naiselle.

Mitä nainen tuo pöydälle nykyään?

Vierailija
234/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.

Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.

Ei kovin fiksu mies sinulla, jos ei erota näyteltyä orgasmia aidosta. Vai miten muutat kehon lämpötilaa etc? Kuumavesipullolla?

Vierailija
235/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on siitä jännä, että miesvihaa lietsoo lähinnä ne miesten kommentit, joiden mukaan miehet ei välitä naisten nautinnosta.

Onneksi on paljon muunlaisiakin miehiä. Ei ole koskaan omaan sänkyyn eksynyt sellainen tyyppi, joka ei ainakin yrittäisi saada tulemaan esim sormin tai suulla.

Vierailija
236/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Ehkä kannattaisi sellaisen naisen tehdä asialle jotain. Pano on aina pano. Kyllä se muovitapin tunkemisen pilluun voittaa. Tai onhan se ylipäätään säälittävää että nainen on sellainen naurettava runkkari.

Varmaan suurin osa naisista tekeekin jotain - nimittäin vaihtaa miestä sellaiseen, joka välittää naisenkin nautinnosta.

Miksi luulet saavasi sellaisen miehen? Mitä itse tarjoat hänelle? Hajusi perusteella kuolleen lahnan?

Vierailija
237/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä ruokoton paska ole jo seksipalstalla?

Vierailija
238/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.

Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.

Ei kovin fiksu mies sinulla, jos ei erota näyteltyä orgasmia aidosta. Vai miten muutat kehon lämpötilaa etc? Kuumavesipullolla?

Niinpä, ja itse en osaa feikata niitä supistuksia, tulevat oikeassa orkussa tiheämmin kuin pystyn tahdonalaisesti supistelemaan ja rentouttamaan. Tosin tätä ei ehkä tajua mies, joka ei ole koskaan saanut naista tulemaan.

Vierailija
239/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on siitä jännä, että miesvihaa lietsoo lähinnä ne miesten kommentit, joiden mukaan miehet ei välitä naisten nautinnosta.

Onneksi on paljon muunlaisiakin miehiä. Ei ole koskaan omaan sänkyyn eksynyt sellainen tyyppi, joka ei ainakin yrittäisi saada tulemaan esim sormin tai suulla.

Naiset esittävät perättömiä väitteitä "miehistä" ja koko aloitus on saastaa otsikosta alkaen.

Nauti vihastasi, minä ainakin luen täältä asioita 9v pojalleni, kerron mitä hänen äitinsäkin hänestä ajattelee.

Vierailija
240/742 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tämä ruokoton paska ole jo seksipalstalla?

Tykkäät kuitenkin tulla tätä lukemaan 😂😂😂