Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miten se olisi miehen vika jos nainen ei osaa nussia itselleen orgasmia?

T:miesten yksinäisyysepidemia

Vierailija
222/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi miten se olisi miehen vika jos nainen ei osaa nussia itselleen orgasmia?

Kaikki naiset eivät nussimalla tule. Kemia vaikuttaa ja värkkien rakenne ja koko sekä miehen kestävyys. Jos nalli palaa minuutissa, ei nainen välttämättä ehdi mukaan.

Ei varsinaisesti kenenkään vika, mutta aika huonoa seksiä tuo, jos ei koskaan laukea. En miehenä jaksaisi. En myöskään jaksaisi puolisoa, joka vaan makaa lahnana odottaen, että teen tarpeeni ja poistun paikalta. Mieluummin ajan lapaan.

Jos on ongelmaa, kannattaisiko jutella sen kumppanin kanssa eikä ulista vauvapalstalla, kuinka miehet/naiset ovat mistäkin syystä kelvottomia? Kertoo lähinnä henkilön omista rajoitteista, jos ei muuta osaa kun valittaa vastakkaisesta sukupuolesta kollektiivisena monoliittina.

T. Peniksen omistaja ja nussija pro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Miksi puhut kuin n e e k e r i?

Taidat itse olla somali, kun olet noin simppeli?

Ei kukaan itseään kunnioittava valkoihoinen käytä mitään hiton brother-termiä.

Vierailija
224/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt, että miksi esim yhden illan jutuissa naiset oli aina niin hemmetin jäykkiä? Eivät juuri koskaan puhuneet mitään, että mitä haluavat jne. Minä sanoin useamman kerran esim että "ota suihin", kun ei muuten näyttänyt tapahtuvan. Naiset ei itse puhuneet useinkaan mitään että mitä haluavat.

Ja sitten ihmettelet miksi yksikään niistä ei halua nähdä sinua seksin merkeissä uudelleen.

No sano sinä, että miksi ei voi puhua?

Vierailija
225/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt, että miksi esim yhden illan jutuissa naiset oli aina niin hemmetin jäykkiä? Eivät juuri koskaan puhuneet mitään, että mitä haluavat jne. Minä sanoin useamman kerran esim että "ota suihin", kun ei muuten näyttänyt tapahtuvan. Naiset ei itse puhuneet useinkaan mitään että mitä haluavat.

Ja sitten ihmettelet miksi yksikään niistä ei halua nähdä sinua seksin merkeissä uudelleen.

Ota suihin! Nähdäänks näissä merkeissä ens viikolla uudestaan? 🤣🤣🤣