Oletko kokenut jotain yliluonnollista elämäsi aikana? Jotain sellaista, joka on mielestäsi ollut selkeästi yliluonnollista.
Oletko kokenut jotain yliluonnollista? Tai onko ollut jotain sellaista, joka on jäänyt askarruttamaan mieleesi mahdollisesti yliluonnollisena?
Ihmisillä on kuulemma paljon kokemuksia, myös sellaisilla joilla ei ole mitään mielisairautta tai eivät ole käyttäneet mitään päihteitä tai alkoholia ilmiöiden kokemishetkellä.
Kommentit (155)
Olen kirjoittanut näistä aiemminkin pariinkin ketjuun.
Olen elokuvafriikki ja tiedän paljon näyttelijöitä. Näin todennäköisesti unessa uutisen erään näyttelijän kuolemasta ja taisin sanoakin siitä joillekin, mutta kyseessä ei ollut mikään ykköstähti vaan paremminkin sivuosien esittäjä. Sitten noin kuukauden kuluttua luin uutisen hänen kuolemastaan. Olin niin varma, että olen lukenut uutisen aiemminkin. Piti selata vanhat lehdet, mutta eihän niistä mitään löytynyt.
Äitini nimi oli Vuokko. Meillä kasvoi takapihalla eräässä paikassa vuokkoja. Kun äiti kuoli, ei vuokkoja enää kasvanut siihen paikkaan varmaan 15 vuoteen. Nyt muutamana viime vuotena on taas kasvanut.
Sitten yksi sattumus, jossa ei ole mitään yliluonnollista. Saman ammatin harjoittajia on paikkakunnallamme ehkä15. Kerran meitä oli yhdessä tilaisuudessa viisi ja kolmella meistä oli sama syntymäpäivä. Vuosi oli eri, peräkkäisellä vuosikymmenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin kissani kanssa vintillä. Olin valveilla. Yhtäkkiä ovi aukesi hitaasti. Aukesi kokonaan.
Ketään ei näkynyt. Kissani tuijotti pitkään erääseen kohtaan huoneessa.
Minäkin, mutta en nähnyt mitään. Menin takaisin maate ja jatkoin kirjan lukemista. Tää tapahtui v. 2001.
Ystäväni sanoi aiemmin 1988, että täällä kummitelee. Se oli toinen huone vintil
---
Jatkuu.
Vähän karmaisi. Kun luin kirjaa, ajattelin että kattookohan se näkymätön olento minua vuoteeni vierellä.
Sitten totesin, että ehkä se ei tee minulle mitään pahaa ja unohdin koko jutun.
Mutta jälkeen päin olen joskus miettinyt sitä. Vasta sen jälkeen kun talossa alkoi tapahtua muutakin outoa.
Ja se on jatkunut näihin päiviin asti.
Etkä tietenkään voi kertoa, mitä.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin outoja juttuja on tapahtunut. Kun äitini oli kuollut ja menin hänen asuntoonsa järjestelemään asioita, eteisen valot syttyivät itsestään parikin kertaa. Myös televisio meni päälle itsestään. Nämä voi ehkä selittää jollain sähköhäiriöllä, en tiedä?
Omituisin juttu tapahtui kun kummitätini oli juuri kuollut. Lasista, josta olin juuri juonut, lähti helähtävä ääni ja lohkesi iso pala. Tätä palaa ei vaan koskaan löytynyt. Se ei ollut pöydällä eikä lattialla. Etsin sitä joka paikasta, koska ajattelin että joku saattaa satuttaa itsensä lasinsirpaleeseen. On edelleen kateissa. Koko n 5x5 cm.
Sain kerran haavan, kun tiskasin käsin. Olin juuri muuttanut kotoa ja oli uudet astiat. Altaan pohjalla oli siru, mikä ei ollut irronnut mistään. Kaikki oli ehjää.
Asuinkumppani oli levoton ja aiheutti ilmiselviä poltergeisteja.
Olen.
Reilu 30v sitten olin ajamassa nokkakolaria jäisellä tiellä lapset kyydissä kun tuntui että auto vaan tempaistiin ojaan pehmeään lumeen. Kyse oli enää parista metristä. Mitään ei käynyt kenellekään.
Ajoin sen hautausmaan ohi, jonne isäni oli haudattu puolisen vuotta aiemmin. Juuri hautausmaan kohdalla auton soitin alkoi mennä itsestään isommalle volyymille. Ketään muita ei autossa ollut eikä tätä tapahtunut enää toista kertaa eli en usko minkään sähkövian tätä aiheuttaneen. Kylmänväreet tästä kyllä tuli!
Enneunet ja enneunien tapaiset ahdistavat painajaiset, ai että mä vihasin niitä. Pitivät aina paikkansa, jopa vuosia etukäteen. Jostain alitajunnasta ne olivat lähtöisin.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Kävin kerran ennustajalla. Se ennusti mulle 3 eri tapahtumaa ja ne kaikki kävi toteen puolenvuoden aikana.
Kerro kenellä kävit ja onko vielä elossa, ottaako vastaan ?
Siitä on jo vuosia ja tapahtu ateenassa. Olin pikku hiprakassa ja suostuin siksi siihen hommaan. Se keitti jotain kahvintapasta juomaa mistä piti ottaa kolme pietä huikkaa ja sitten kääntää kuppi lautaselle nurinpäin. Siitä lautasesta sitten kerto mitä tulee tapahtumaan. Kahta en kerro, mutta kolmas oli että saan joltain sormuksen. Sitten jo suomessa löysin todella kadulta timattisormuksen. Se oli aito ja sain siitä joitain satoja markkoja kultasepältä.
Annoin alapeukun tuon kohdan takia jossa kerroit, että sinulle annettiin jotain juomaa jota sinun piti ottaa 3 huikkaa, tuo on todella vaarallista eikä tuollaiseen pidä suostua ventovieraan kehotuksesta! Juomaan olisi voitu laittaa vaikka mitä!
Olen aistinut kuolemia matkan päästä.
Viime aikoina olen rumpumatkoilla ja retriiteillä kohdannut edesmenneitä.
Eräs parantaja poisti yhdellä käynnillä puoli vuotta jatkuneen päivittäisen vatsavaivan.
Jotkut tavarat katoavat ja ilmestyvät.
Olen kuullut nimeni normaalilla puheäänellä vaikkei kukaan sitä ole sanonut.
Asia jota ihmettelen. Kaverin isä tiesi jostain kuolevansa. Pisti kaikki asiat minttiin pakkomielteisellä raivolla. Kk myöhemmin kuoli täysin luonnollisen kuoleman alle 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä,on monia juttuja ja olen ne kertonut vastaavissa ketjuissa aikisemmin, joten en vaan jaksa enää pitkiä juttuja kirjoitella.
Miksi aina aloiatte uuden ketjun, kun jatkisitte niitä vanhoja? Toki saatte tehdä miten haluatte, mutta moni muukin varmaan ei jaksa moneen kertaan samoja juttuja kirjoittaa. Sorry!
Ehkä palstalle tulee uutta väkeä eivätkä osaa käyttää hakutoimintoa. Mutta ihan kiva näitä on availla uusiakin, tulee uusia kokemuksia.
Olkoon niin. Tässä on kuitenkin se "pääketju".
https://www.vauva.fi/keskustelu/3435035/mita-yliluonnollisia-juttuja-te…
Minulla 'toisen dimension kokemuksia'
elämäni varrella niin paljon, että voisin pitää
aiheesta kolumnia tai Tube-kanavaa. 👻
En mielelläni aihetta sivua, koska toisen
normaali on toisen paranormaali.
Hlö, jolla on 'siddhit' -
saisi kenties psykoosisairausdg:n,
peräti M1-lähetteen, jos näitä tarinoitaan
lörpöttelisi. Pidän omana tietonani.
Vierailija kirjoitti:
Asia jota ihmettelen. Kaverin isä tiesi jostain kuolevansa. Pisti kaikki asiat minttiin pakkomielteisellä raivolla. Kk myöhemmin kuoli täysin luonnollisen kuoleman alle 60v.
Minun äidilläni oli sama, hän alkoi puhua noin vuotta ennen vakavaa sairastumistaan siitä että kuinka koki että hänen aikansa on lopussa ja huolehti meidän lasten pärjäämisestä, kun häntä ei enää ole.
Toisti vain ahdistuneena, että kuinka kaikki voi olla niin äkkiarvaamatta ohi. Kun hän alkoi puhumaan tällaisia, ei mitään sairauden oireita vielä ollut - vain vahva tunne siitä, että hänen maallinen matkansa oli päättymässä pian. Muistan vieläkin äidin haikean ilmeen, kun hän puhui vielä täysin terveenä tästä tuntemuksestaan.
Minun aikani ei ainakaan ole ohi
vielä vuosikymmeniin..😇 että moi vaan,
jos kiusaajatrollina jälleen kerran tulit
perääni.. milloin 'rouvamummo', milloin
menopaussi, milloin lapsenlapset.. milloin
60-vee juhlat (sinne on vielä tosi paljon
aikaa tällä neidillä), aina sä jotain
ikääntymiseen liittyvää kiusalla laitat.
Älä rakaskiltti projisoi omaa
menopaussi-inhoasi tai kuolemanpelkoasi
minuun, täysin tuntemattomaan.
Onko kuitenkin kyse painostasi tai
kehosi after birth-synnärivaurioista =
kateudestasi mun tyttömäiseen,
'iättömään ruumiin/hengen
yhteisolemukseen'? Mieti näitä.
Vinkki:
Käsittele omat keholliset/mentaaliset
K O M P L E K S I S I. Älä projisoi muihin.
Jooko? 🙂
Tämä, mitä teet, on yksi tyypillisin
esimerkki naisen >
toiselle naiselle harjoittamasta
KATEUSKIUSAAMISESTA.
Naiset ovat kyykäärmeitä ja susia >
sille Sigmalle, joka on korkealla/kärkisijoilla
miesten most wanted females-listalla.
103/116
Voisin kertoa enemmän, mutta en kerro.
Pyysin ystävääni siunaamaan talon ja toivon että se on loppunut.
Tuo oven avautuminen oli vain yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äidilläni oli sama, hän alkoi puhua noin vuotta ennen vakavaa sairastumistaan siitä että kuinka koki että hänen aikansa on lopussa ja huolehti meidän lasten pärjäämisestä, kun häntä ei enää ole.
Toisti vain ahdistuneena, että kuinka kaikki voi olla niin äkkiarvaamatta ohi. Kun hän alkoi puhumaan tällaisia, ei mitään sairauden oireita vielä ollut - vain vahva tunne siitä, että hänen maallinen matkansa oli päättymässä pian. Muistan vieläkin äidin haikean ilmeen, kun hän puhui vielä täysin terveenä tästä tuntemuksestaan.
Nää on ihan käsittämättömiä juttuja. Toi kaverin isä asu omakotitalossa. Kuoleman jälkeen vasta selvis että oli just tyhjentänyt varastot, vienyt romut kaatopaikalle. Hoitanut asunnon rästissä olleet huollot ym ajantasalle. Myynyt hitosti omaisuutta ikäänkuin helpottaakseen perunkirjoitusta. Kirjoittajanut kaverille kirjeen ja vietti muutenkin normaalia enemmän aikaa kaverin luona viimeisillä viikoilla. Kuolinsyy oli sydänkohtaus. Tän outouden takia kaveri epäili itsaria ja se suljettiin pois.
En pysty ymmärtämään mut jostain hän tiesi. Kuten sun äitikin.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Kävin kerran ennustajalla. Se ennusti mulle 3 eri tapahtumaa ja ne kaikki kävi toteen puolenvuoden aikana.
Kerro kenellä kävit ja onko vielä elossa, ottaako vastaan ?
Siitä on jo vuosia ja tapahtu ateenassa. Olin pikku hiprakassa ja suostuin siksi siihen hommaan. Se keitti jotain kahvintapasta juomaa mistä piti ottaa kolme pietä huikkaa ja sitten kääntää kuppi lautaselle nurinpäin. Siitä lautasesta sitten kerto mitä tulee tapahtumaan. Kahta en kerro, mutta kolmas oli että saan joltain sormuksen. Sitten jo suomessa löysin todella kadulta timattisormuksen. Se oli aito ja sain siitä joitain satoja markkoja kultasepältä.
Annoin alapeukun tuon kohdan takia jossa kerroit, että sinulle annettii
Minä taas alapeukutin kun pölli timanttisormuksen eikä vienyt sitä löytötavaratoimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moinen höpöhöpö on vastoin kaikkia luonnontieteitä.... :D
Eli: en tietenkään.
Luonnontiede on eräänlainen koodi tai järjestelmä joka operoi maailmankaikkeudessa aktiivisesti ja on ihan kiva, mutta koodari on kuitenkin se joka päättää mitä tapahtuu. Esim. fysiikan lait ovat alisteisia jumalalle, voimassa vain koska jumala sallii. Ei ole mitään, mihin jumala ei kykene.
Aloitetaan olemassa olosta: edes siihen tuo satuolentonne ei kykene...
Ei kaikki tiedä niistä.