Lopetatko alkoholin käytön laihduttaessa?
Lopetatko alkoholinkäytön kokonaan laihduttaessa vai vaihdatko kevyempiin vaihtoehtoihin ja jos vaihdat niin mitä ne vaihtoehdot ovat.
Kommentit (4)
En lopeta.
Ei sillä viinan kittaamisella mitään suoraa vaikutusta ole painoon, vaan sillä että kännipäissään tunkee helposti ruokaakin viinan seassa vatsaan (ja helposti liikaa).
Ihan perus ryyppäämistä ja kaljan litkimistä olen toteuttanut, samalla kun katsonut mitä syön vähän tarkemmin ja nyt elokuusta on lähtenyt jo 6kg.
Rantakuntoon pitäs ens kesäksi päästä, mutta ei kannata pääpipiä hankkia viinan läträämisen lopettamisella.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin pariksi kuukaudeksi, mutta sitten alkoi elämä ahdistamaan liikaa ilman viinaa, ei jaksanut enää. Yhtään ei olo parantunut ilman alkoholia.
Jatkoitko laihduttamista kuitenkin?
Joskus taisin juoda vain vodkaa mehu/makuvissyllä. Olin kyllä myös syömishäiriöinen, eli laiha kuin mikä ja sain syötyä vain kännissä tai darrassa.
Joskus alkoholin jättäessä on harrastanut liikuntaa enemmän ja sit kun ahdistus oireilee syömättämyytenä niin olin kyllä hiton tikissä, treenasin itselleni vatsalihakset ja kävin ennen töitä lenkillä. Tosin mulla oli myös rauhoittava ja unilääke, joiden turvin pärjäsin työelämässä.
Nyt työttömänä ja kaikkeen tylsistyneenä sinkkuna on tullut törpöteltyä lonkeroa pari kolme päivää viikossa ja kyllä se kehossa ja naamassa näkyy. Pakko vähentää tai jos on pakko juoda niin teräviä vissyn kanssa.
Lopetin pariksi kuukaudeksi, mutta sitten alkoi elämä ahdistamaan liikaa ilman viinaa, ei jaksanut enää. Yhtään ei olo parantunut ilman alkoholia.