Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2075)
Vaikka joku kohtelisi huonosti tai tapahtuisi mitä tahansa, perusluonne ei muutu onnellisilta ihmisiltä.
Miksi pelätä sitä, että kaivattu nauraisi tai pitäisi tollona, jos ottaa yhteyttä? Jos on mukava, osaa suhtautua mukavasti, vaikka torjuisikin. Jos taas kohtelee ikävästi, silloin ei haittaa, vaikka sellaisen ihmisen silmissä olisikin tollo. Kaiken lisäksi kaivattu saattaa hyvinkin sanoa jotakin hyväksyvää. 💕
Vierailija kirjoitti:
Haluun, en pelkää mitään ja aivan sama ihan kaikki mutten voi sotkee sun elämää. Ei tunnu hyvältä se
Anna hänen itse päättää. Hän sitä elämäänsä elää, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kroonisesti ajattelen sun halailua
Kenen halailua? Mulla pyörii mielessä eräs tummatukkainen mies...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Samoin, A.lta A:lle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihtunut?
En, voin vain paremmin ja pieni turvotus hävisi. Aktiivinen olo varmasti näkyy koska se myös tuntuu. Olo on kevyempi ja terävämpi, ajatus kulkee paremmin ja tehokkuutta on tullut selkeästi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku kohtelisi huonosti tai tapahtuisi mitä tahansa, perusluonne ei muutu onnellisilta ihmisiltä.
Luonne ei muutu, mutta jatkuva sabotointi haittaa kyllä muuta elämää. Onnellisuus ei ole mikään pysyvä olotila, sitä vaan havahtuu siihen silloin tällöin. Iloinen ja valoisa luonne on vähän eri asia, sitä voi olla jopa iloinen pessimisti ja nauraa väistämättömille vastoinkäymisille. Liian huoleton ei pidä olla, jos on luonnevikaisten rikollisten silmätikuksi joutunut, sillä se kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivaa päivää hassukainen. Oon kaivannut sinua!
Mistähän hassukainen on nimensä saanut ja onko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ei muutu, mutta jatkuva sabotointi haittaa kyllä muuta elämää. Onnellisuus ei ole mikään pysyvä olotila, sitä vaan havahtuu siihen silloin tällöin. Iloinen ja valoisa luonne on vähän eri asia, sitä voi olla jopa iloinen pessimisti ja nauraa väistämättömille vastoinkäymisille. Liian huoleton ei pidä olla, jos on luonnevikaisten rikollisten silmätikuksi joutunut, sillä se kostautuu.
Tarkoitin sitä oikeaa onnellisuutta. Särkyä voi tai vaikka musertua, mennä ihan rikki mutta onnellinen ihminen selviytyy siitä olotilasta. Vaatii vahvuutta.
Sehän on tietynlaista kapinaa jopa pysyä tässä maailmassa onnellisena, nähdä kauneutta ja iloa, nauraa ja osoittaa rakkautta. Se on valittu asenne millä haluttu kohdata elämä kiirastulessa palamisten jälkeen. Tai itsepäisyyttä että "mua ei pysty murtamaan, minä olen minä"
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta nähdä kaivatun kanssa enää koskaan. En tiedä, onko se harmi vai ei.
Tätä oon miettiny.
Jos onnellisuus on riippuvainen ihmisen itsensä ulkopuolisista asioista, on aina vaikeampaa pysyä onnellisena ihmisenä kun elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Aito onnellisuus on sisäistä onnellisuutta eikä sitä voi kukaan tai mikään viedä koskaan pois ihmisestä.
Hyvä suhtautuminen auttaa selviytymään paremmin. Tunteita saa olla ja niistä saa puhua jos haluaa. Totuudellisuus on osana onnellista ihmistä.
Iltapäivän terveiset tutulle tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivaa päivää hassukainen. Oon kaivannut sinua!
Mistähän hassukainen on nimensä saanut ja onko nainen vai mies?
Hassu tapa, millä hän otti muhun yhteyttä. Nainen on. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihtunut?
Ehkä vähän. Tänä aamuna lipsahti vyönsolki reikään, jossa ei ole ollut aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suhtautuminen auttaa selviytymään paremmin. Tunteita saa olla ja niistä saa puhua jos haluaa. Totuudellisuus on osana onnellista ihmistä.
Kenellä onni on, se onnen kätkeköön, tässä kateuden riivaamassa maassa. Onnellisuus ja ilo provosoivat kateellisia ihmisiä, jotka tekevät parhaansa pilatakseen sen. Olet onnekas, jos et ole kohdannut tällaisia mätäpaiseita.
Mieti itse. Onneksi kerroit perään ihan hyvän asian. Et vain ollut ihan niin viisas kuin minä.