Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on keksinyt, että ihmisen pitää syödä kolmen tunnin välein?

Vierailija
16.11.2024 |

Ja tämä mussuttaminen pitää aloittaa heti, kun saa silmänsä auki ja kauhea heikotus tulee, jos ei saa välipalaa ja ruokaa jatkuvalla syötöllä.

T. Hoikka

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että Karl Marx.

Vierailija
2/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat ja ruoantuottajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina en ymmarra, saako tulkki ?

Vierailija
4/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mua ainakaan tule kukaan kotiin vahtimaan. Syön kaksi kertaa päivässä. Joskus kolme, jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen se on senkin keksinyt.  Sinä itse päätät, miten toimit omassa elämässäsi - niin me muutkin tehdään.

Vierailija
6/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounaan ja päivällisen, en muuta.

Vierailija
7/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että Karl Marx.

Me noemaalit pidämme ihan nirmaalia jumalaa Jumalana, emme nosta ihmisiä jalustoille joita he eivät ansaitse.

Vierailija
8/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan syötiin periaatteessa 1 kunnon ateria päivässä johtuen siitä syystä, että ruoan tekeminen ja laittaminen oli nykyistä huomattavasti hankalampaa ja toisaalta siitä, että ruokaa oli niukasti saatavilla. On siis täysin luonnotonta syödä ruokaa muutaman tunnin välein.

Vierailija
9/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota syömään kolmen tunnin völein vaan ohjeistus on että pitäisi ainakin jättää se kolme tuntia ruokailujen väliin

Vierailija
10/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokateollisuus on sen keksinyt. Ei ihminen oikeasti tarvitse ruokaa niin usein. Aikanaan ei välttämättä saanut ruokaa edes joka päivä, ja silloin kun sitä oli, niin syötiin paljon. Niitä paastopäiviä varten on rasva olemassa ihmisen kehossa. Se on varasto, ja sitä kuuluu kuluttaa. Nykypäivänä sitä ei kuluteta, ainoastaan täytetään, ja porukka paisuu palloksi. 

Vierailija
11/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen se on senkin keksinyt.  Sinä itse päätät, miten toimit omassa elämässäsi - niin me muutkin tehdään.

Kaikkivaltia Jumala viisaudessaan on senkin keksinyt.

Vierailija
12/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään mussuttaa ja samoin suolisto tykkää, kun on jotain tekemistä. Mutta se mitä mussuttaa voi olla vaikka porkkana ja pähkinä, ei tarvitse olla leivos tai sämpylä

Vierailija
13/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalapropagandan on kirjaimellisesti keksinyt Kellogg's. Siis tämä ei ole mikään heitto nyt vaan aito tosiasia. 

Vierailija
14/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu uskis vidduun

Vierailija
15/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan syötiin periaatteessa 1 kunnon ateria päivässä johtuen siitä syystä, että ruoan tekeminen ja laittaminen oli nykyistä huomattavasti hankalampaa ja toisaalta siitä, että ruokaa oli niukasti saatavilla. On siis täysin luonnotonta syödä ruokaa muutaman tunnin välein.

Ennen vanhaan kuoltiin 30-kymppisinä suolitukoksiin 

Vierailija
16/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina en ymmarra, saako tulkki ?

Ei saa, opettele kieltä tai mene kotiin.

Vierailija
17/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näköjään joku aivopesuketju, lieköhän yksi ja sama kirjoittanut useamman vastauksen, tai sitten ihmiset eivät vain jaksa alkaa vänkäämään ap:n kanssa.

Vierailija
18/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään mussuttaa ja samoin suolisto tykkää, kun on jotain tekemistä. Mutta se mitä mussuttaa voi olla vaikka porkkana ja pähkinä, ei tarvitse olla leivos tai sämpylä

Näkkileivästä tykkään itse.

Vierailija
19/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu uskis vidduun

Ilkeä ja turha kommentti sinulta. Enkä edes ole uskiksesi :)

Vierailija
20/64 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotti ravitsemusterapeutti tuota kolmen tunnin väliä - antoi oikein listan mitä ja milloin syön - , kun yritin korjata ruokailua sairauden takia paremmaksi. Lihoin kolme kiloa kuukaudessa, ja koko ajan oli huono olo. Palasin entiseen rytmiin (aamiainen, lounas ja pieni illallinen, ei välipaloja), paino putosi ja olo parani. Kaipa tuo jatkuva syöminen joillekin sopii, ollaanhan me yksilöitä, mutta itselle ei sopinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi