Kuka on keksinyt, että ihmisen pitää syödä kolmen tunnin välein?
Ja tämä mussuttaminen pitää aloittaa heti, kun saa silmänsä auki ja kauhea heikotus tulee, jos ei saa välipalaa ja ruokaa jatkuvalla syötöllä.
T. Hoikka
Kommentit (64)
Jaa, ei mua ainakaan tule kukaan kotiin vahtimaan. Syön kaksi kertaa päivässä. Joskus kolme, jos siltä tuntuu.
Ihminen se on senkin keksinyt. Sinä itse päätät, miten toimit omassa elämässäsi - niin me muutkin tehdään.
Syön lounaan ja päivällisen, en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että Karl Marx.
Me noemaalit pidämme ihan nirmaalia jumalaa Jumalana, emme nosta ihmisiä jalustoille joita he eivät ansaitse.
Ennen vanhaan syötiin periaatteessa 1 kunnon ateria päivässä johtuen siitä syystä, että ruoan tekeminen ja laittaminen oli nykyistä huomattavasti hankalampaa ja toisaalta siitä, että ruokaa oli niukasti saatavilla. On siis täysin luonnotonta syödä ruokaa muutaman tunnin välein.
Ei kukaan pakota syömään kolmen tunnin völein vaan ohjeistus on että pitäisi ainakin jättää se kolme tuntia ruokailujen väliin
Ruokateollisuus on sen keksinyt. Ei ihminen oikeasti tarvitse ruokaa niin usein. Aikanaan ei välttämättä saanut ruokaa edes joka päivä, ja silloin kun sitä oli, niin syötiin paljon. Niitä paastopäiviä varten on rasva olemassa ihmisen kehossa. Se on varasto, ja sitä kuuluu kuluttaa. Nykypäivänä sitä ei kuluteta, ainoastaan täytetään, ja porukka paisuu palloksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen se on senkin keksinyt. Sinä itse päätät, miten toimit omassa elämässäsi - niin me muutkin tehdään.
Kaikkivaltia Jumala viisaudessaan on senkin keksinyt.
Minä ainakin tykkään mussuttaa ja samoin suolisto tykkää, kun on jotain tekemistä. Mutta se mitä mussuttaa voi olla vaikka porkkana ja pähkinä, ei tarvitse olla leivos tai sämpylä
Aamupalapropagandan on kirjaimellisesti keksinyt Kellogg's. Siis tämä ei ole mikään heitto nyt vaan aito tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu uskis vidduun
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan syötiin periaatteessa 1 kunnon ateria päivässä johtuen siitä syystä, että ruoan tekeminen ja laittaminen oli nykyistä huomattavasti hankalampaa ja toisaalta siitä, että ruokaa oli niukasti saatavilla. On siis täysin luonnotonta syödä ruokaa muutaman tunnin välein.
Ennen vanhaan kuoltiin 30-kymppisinä suolitukoksiin
Vierailija kirjoitti:
Mina en ymmarra, saako tulkki ?
Ei saa, opettele kieltä tai mene kotiin.
Tämä näköjään joku aivopesuketju, lieköhän yksi ja sama kirjoittanut useamman vastauksen, tai sitten ihmiset eivät vain jaksa alkaa vänkäämään ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykkään mussuttaa ja samoin suolisto tykkää, kun on jotain tekemistä. Mutta se mitä mussuttaa voi olla vaikka porkkana ja pähkinä, ei tarvitse olla leivos tai sämpylä
Näkkileivästä tykkään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu uskis vidduun
Ilkeä ja turha kommentti sinulta. Enkä edes ole uskiksesi :)
Mulle ehdotti ravitsemusterapeutti tuota kolmen tunnin väliä - antoi oikein listan mitä ja milloin syön - , kun yritin korjata ruokailua sairauden takia paremmaksi. Lihoin kolme kiloa kuukaudessa, ja koko ajan oli huono olo. Palasin entiseen rytmiin (aamiainen, lounas ja pieni illallinen, ei välipaloja), paino putosi ja olo parani. Kaipa tuo jatkuva syöminen joillekin sopii, ollaanhan me yksilöitä, mutta itselle ei sopinut.
Veikkaisin, että Karl Marx.