Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2075)
Onko sun pikkarit taas liian pienet? Aloitko porttoilemaan uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei multa, joka yllä pikkareista puhui.
Unohtumattomat lakkiaiset luvassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa, joka yllä pikkareista puhui.
Tiedän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa?
Elämä.
Entiset puolisot imeneet elämänilon.
Sivusta: Oletko sinä tuleva puolisoni?
Vierailija kirjoitti:
En tällä vauhdilla
Minä haluaisin olla kaipaamani seuraava puoliso.
Päivän ajatus joka saapui juuri havahduttamaan minua.
On suuri voimavara ihmisessä pitää onnellisuudesta tai jopa rakastaa sitä. Tällöin onnellisuus vetää ihmistä puoleensa.
Jos siis pidät aidosti onnellisuudesta, näet sitä ympäristössäsikin ja se vetää sinua puoleensa ja tuntuu myös turvalliselta.
Jos et pidä jostakin syystä onnellisuudesta, kartat sitä.
Näinkin me ryhmittäydymme elämässä.
Olen havainnut että onnellisuus, ilo ja valo eivät ole kaikkien mieleen. Muistathan kuitenkin antaa muille rauhan elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Samoin sinnekin kaikkea hyvää viikonlopulle.
Onnellisuus vaatii sellaista perusturvallisuuden tunnetta toteutuakseen. Sen kun sais jostain takas.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, laita jokin vihje, jos haluat irl-viestin. En kehtaisi oikein muuten laittaa.
Laita jos haluat.
vika irl kuultu syy hyökkäykselle oli: olit liian iloinen, niin mitä siitä pitäis päätellä?
Nyt pitää syöttää paskaa narsisteille, jotta he voivat olla tyytyväisiä. Narsisti saa aina orgasmin siitä, kun jollain menee huonosti. Raiskarin rutjake veti käteen aina haukkuessaan mua, samoin narsku ja kerran jopa sen siippa. Ällöttäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus vaatii sellaista perusturvallisuuden tunnetta toteutuakseen. Sen kun sais jostain takas.
Onnellisuutta ei mikään voi viedä ihmisestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittele vain. Voi olla typerää tai mitä tahansa kunhan otat jo yhteyttä. En jaksa etsiä täältä suosta enää viestejä. Nähdään jo!!!!!!!!
En. 🤍 t. Miestä.
Miehelle true.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuutta ei mikään voi viedä ihmisestä pois.
Think again.
Ihmisen perusluonnetta voi olla vaikea muuttaa, mutta olosuhteet saa kyllä muutettua sellaiseksi, että onnellisuus on kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tällä vauhdilla
Minä olen pistänyt töpinäksi. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Voit soittaa sun nappisilmälle, jos tarkoitit ruskeita silmiä sillä.🤗
Mitä sanoisin? Ei ole sellaista asiaa, joka ns. perustelisi puhelun. Sitten kuunneltaisiin tyhjän linjan suhinaa ja hän pitäisi mua lopullisesti aivokääpiönä.
K niin kuin kuppa bongattu.