Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2146)
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta nähdä kaivatun kanssa enää koskaan. En tiedä, onko se harmi vai ei.
Parempi niin, luulisin.
Mä en kaipaa tai tarvitse yhtään mitään, mutta ihmismäinen hyvästely ennen eri suuntiin lähtemistä olis aina toivottavaa. Johon kaikista ei tosin ole ja sekin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö maanantaina?
Ei
Miksei?
No kun ei nähdä.
Keskeneräiset asiat ahdistaa. Mutta narskun kanssa ei voi mitään closurea vetästä eikä tehdä yhtään mitään muutakaan, siitä tulis vaan uus riita.
Et tiedä sitä, mutta joka päivä ajattelen sinua. Kertaan mielessäni yhdessä vietettyjä hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa tai tarvitse yhtään mitään, mutta ihmismäinen hyvästely ennen eri suuntiin lähtemistä olis aina toivottavaa. Johon kaikista ei tosin ole ja sekin ok.
Se jäi joskus puuttumaan. Olis pitänyt hoitaa pois alta silloin kauan sitten, mutta se ei sopinut sille kyykäärmeelle. Oltais kaikki vältytty paljolta pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Keskeneräiset asiat ahdistaa. Mutta narskun kanssa ei voi mitään closurea vetästä eikä tehdä yhtään mitään muutakaan, siitä tulis vaan uus riita.
Tuo on kyllä totta ja ilman closurea oppii elämään, ainakin mä oon oppinut. Ajattelin lähinnä että pitäisi itse yrittää ylläpitää jotain ihmisyyden standardia vaikkei oikein jaksaisikaan. Ja kun on kyseessä jokin ihan lyhyt ja olematon juttu niin tuskinpa sellaisesta mitään riitaa tulee edes. Ei ole mitenkään vaarallista siis. Joskus toki on ja silloin ei tietenkään kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta ja ilman closurea oppii elämään, ainakin mä oon oppinut. Ajattelin lähinnä että pitäisi itse yrittää ylläpitää jotain ihmisyyden standardia vaikkei oikein jaksaisikaan. Ja kun on kyseessä jokin ihan lyhyt ja olematon juttu niin tuskinpa sellaisesta mitään riitaa tulee edes. Ei ole mitenkään vaarallista siis. Joskus toki on ja silloin ei tietenkään kannata.
Niin no siis sillä closurella ei ole mitään väliä sen rinnalla, että saa sen pershärön hyökkäämään rikollisine tukijoukkoineen kimppuun uudestaan, varsinkin kun tappouhkauksia on sieltä suunnalta ladeltu jo aika monta vuotta. Se nainen kykenee murhaan ihan kevyesti. Ja kaivatun on pakko olla paha ihminen, kun sellaista hyysää ja palvoo ja ummistaa silmänsä sen rikoksilta.
Por*on näköiselle kaivatulleni hyvää viikonloppua. Pidä pikkarit jalassa ainakin välillä. ;) Oot rakas, Btw.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa?
No ne ei oo siellä sinun tinderissä😊
Kalju kulliselle kullalleni kutkuttavaa kyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaikki jäisi ikuisesti arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa?
No ne ei oo siellä sinun tinderissä😊
Näköjään. Onneksi enemmistö tykkäyksistä tulee 30-40-vuotiailta, joiden rinnalla 50v. näyttää ihan vanhukselta. Eksä oli 50v. eikä todellakaan näyttänyt samalta, miltä nämä kaakit.
Vierailija kirjoitti:
Por*on näköiselle kaivatulleni hyvää viikonloppua. Pidä pikkarit jalassa ainakin välillä. ;) Oot rakas, Btw.
😂💖ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaikki jäisi ikuisesti arvoitukseksi.
Niin jäis. Mutta sellainen kutka, että lisäpaskaa sieltä vaan paljastuis. Sellainen Trumpin kädenjälki näkyis kaikessa ja sen osaan jo kuvitella. Valitettavasti.
Hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no siis sillä closurella ei ole mitään väliä sen rinnalla, että saa sen pershärön hyökkäämään rikollisine tukijoukkoineen kimppuun uudestaan, varsinkin kun tappouhkauksia on sieltä suunnalta ladeltu jo aika monta vuotta. Se nainen kykene
Vai sellainen mielikuvitusuhriutumistarina, no kukin tyylillään :)
Vierailija kirjoitti:
Elämä.
Miksei?