Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7300)
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?
Ihmettelen todella ihmisiä, jotka kyselevät tällaisia. Se kertoo heistä paljon. Heillä elämän sisältö perustuu työssäkäyntiin kellokortti kaulassa ja sanovat vielä sen ääneen. Elämä on verrattain lyhyt ja täällä on aika paljon muutakin mielekästä kuin työ. Onko jotenkin vajaa, jos ei tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?
Ihmettelen todella ihmisiä, jotka kyselevät tällaisia. Se kertoo heistä paljon. Heillä elämän sisältö perustuu työssäkäyntiin kellokortti kaulassa ja sanovat vielä sen ääneen. Elämä on verrattain lyhyt ja täällä on aika paljon muutakin mielekästä kuin työ. Onko jotenkin vajaa, jos ei tätä ymmärrä.
Älä yritä keskittyä siihen millainen kysyjä on vaan itse kysymykseen. Halua myös ymmärtää ihmisiä jotka haluavat nauttia elämästä kaiken sisällöllisen rikkaudenkin kanssa. Työ on vain yksi asia ja yleishyödyllinenkin asia. Jos haluaa kuluttaa niin se vaatii useasti rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin päästä on jännät paikat. Voisinpa pitää silloin sinua kädestä kiinni.
Ja sieltä äiti riippuvuus setit.
Vierailija kirjoitti:
Me käytettiin kerran exän kanssa oliivi öljyä anaali sexissä liukasteena
Haluut kertoa tuon kaipausketjuun miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin monta ala nuolta älkää nyt hyvin se toimi
Alle 160cm olevat naiset ja alle 175cm olevat miehet ovat kääpiöitä. Niitä voi käyttää jakkaroina.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kuningatar sallii haastattelukierroksen? Kova kiinnostus.
En varmaan ole sun etsimä kuningatar, mutta kunhan kevät tulee. Ei mulla ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin anaali sexiä mutta en exää
Katos vaan, mulla sama. En viitsi ikävöidä sitä hankalaa ihmistä yhtään niin ikävöin vain seksiä hänen kanssaan. Helpompi kela päässä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin anaali sexiä mutta en exää
Katos vaan, mulla sama. En viitsi ikävöidä sitä hankalaa ihmistä yhtään niin ikävöin vain seksiä hänen kanssaan. Helpompi kela päässä tämä.
Et tajunnut, niin älä sekaannu.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kuningatar sallii haastattelukierroksen? Kova kiinnostus.
Siihen pitää kohta varautuakin. Ei kai vaan mikään ns revolverihaastattelu olisi tulossa, johon vastaukset kakaistava heti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä henkimaailma mielestäsi on? Tarkoitetaanko sillä enkeleitä tai edesmenneitä rakkaitasi? Tiedostatko henkimaailmaan kuuluvan "toisen puolen"? Pelottaako jokin siinä sinua? Entä näetkö asioita, joita muut eivät näe? Kirja sisältää tietoa, josta ei puhuta ääneen hulluksi leimautumisen pelossa.
Yllä kirjan esittelyä.
Olen kertonut myös palstalla että olen näkijä, kuulen ja näen asioita joita muut eivät. Minulle on opetettu kaikki olennainen joten uskallan olla hyvin itsevarma kaikesta tiedosta jota jaan. En pelkää leimatuksi tulemista itsevarmuuteni vuoksi, tiedän että kuulen ja näen ja tiedän ettei siinä ole mitään pahaa. Asia on minulle selkeä. Voin vain kertoa ja se kuuntelee joka haluaa kuunnella.
Onko sinun pakko sotkea juuri tällä palstalla, ketään ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta 💔
En. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta 💔
En. 💗
💖
"There used to be a greying tower alone on the sea
And you became the light on the dark side of me
Love remained a drug that's the high and not the pill
But did you know that when it snows
My eyes become large and
The light that you shine can't be seen?
Baby, I compare you to a kiss from a rose on the grey
Ooh, the more I get of you, stranger it feels, yeah
And now that your rose is in bloom
A light hits the gloom on the grey"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Miks sä sit häntä kattelet..?
GALLUP
Mikä on älykkyysosamääräsi? Entä kaivattusi äo?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Mikä on älykkyysosamääräsi? Entä kaivattusi äo?
Kaivatulla satasen pintaan. Mulla 130 pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Miks sä sit häntä kattelet..?
Ja miksi hän ansaitsee kuvotuksen tunteen?
Varmaan monilla - etenkin "älykkäämmillä" lajeilla on taipumus pitkästymiseen ja päihteiden käyttöön. Tasapaksuun elämään haetaan vaihtelua ja virikettä.
Minulle alkaisi maistua tasapaksu elämä, kun olisi kiva ihminen välillä jakamassa sitä aamukahvin keittämistä.