Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Kun miettii sitä lintujen lisääntymistä niin onko se niiltä se sanonta peräsuoli pitkällä
Tunnin päästä on jännät paikat. Voisinpa pitää silloin sinua kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Unessa olin soittamassa 11 loppuiseen numeroon, mutta empä nähnyt unen loppua. 😅🤭
Tn 666
Mulla toi olis viitannut apteekkiin josta soittavat lääkkeen saavuttua.
Kaipaan sinua. Tärisen, kun pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja pieni hetki sinua.
Päivän kohokohtia, jos vielä laskiaispullaakin olis tarjolla. Pitääkin aloittaa myös kahvinkeitto hiihtolenkiltä toipuessa.
Kukkanen Savon sankarittarelle🌷respect!
Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko muuttunut läskiksi? 😭
Vierailija kirjoitti:
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hää on tehny että tommonen reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Millainen luonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?
Sisältöä tosiaankin. Olin niin kiusattu, että suunnittelin niiden kiusaajien ta...mista. Työkyvytön olen. Kiitos heille.
Ihmiset ovat julmia erilaisuutta kohtaan. Näkevät mielummin huonoja kuin hyviä puolia muissa. Nokkivat mielellään itseään heikompaa. Siksi viihdyn hyvin vain luottoihmisten ja eläinten kanssa. Sisimmässäni vähän pelkään ihmisiä, vaikka en sitä nöytäkäön herkästi. Ihminen on eläinkunnan julmin laji.
Delfiinit kiusaavat myös armottomasti, esimerkiksi pelaavat palloa pallokalalla, joka päästää myrkkyä, josta delfiinit huumaantuvat!! Sivusta
Varmaan monilla - etenkin "älykkäämmillä" lajeilla on taipumus pitkästymiseen ja päihteiden käyttöön. Tasapaksuun elämään haetaan vaihtelua ja virikettä.
Minulle alkaisi maistua tasapaksu elämä, kun olisi kiva ihminen välillä jakamassa sitä aamukahvin keittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?
Ihmettelen todella ihmisiä, jotka kyselevät tällaisia. Se kertoo heistä paljon. Heillä elämän sisältö perustuu työssäkäyntiin kellokortti kaulassa ja sanovat vielä sen ääneen. Elämä on verrattain lyhyt ja täällä on aika paljon muutakin mielekästä kuin työ. Onko jotenkin vajaa, jos ei tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen todella ihmisiä, jotka kyselevät tällaisia. Se kertoo heistä paljon. Heillä elämän sisältö perustuu työssäkäyntiin kellokortti kaulassa ja sanovat vielä sen ääneen. Elämä on verrattain lyhyt ja täällä on aika paljon muutakin mielekästä kuin työ. Onko jotenkin vajaa, jos ei tätä ymmärrä.
Älä yritä keskittyä siihen millainen kysyjä on vaan itse kysymykseen. Halua myös ymmärtää ihmisiä jotka haluavat nauttia elämästä kaiken sisällöllisen rikkaudenkin kanssa. Työ on vain yksi asia ja yleishyödyllinenkin asia. Jos haluaa kuluttaa niin se vaatii useasti rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin päästä on jännät paikat. Voisinpa pitää silloin sinua kädestä kiinni.
Ja sieltä äiti riippuvuus setit.
Vierailija kirjoitti:
Me käytettiin kerran exän kanssa oliivi öljyä anaali sexissä liukasteena
Haluut kertoa tuon kaipausketjuun miksi?
Se vähäkin on kasvamassa, ja vielä on odotuksen päiviä.