Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (7292)

Vierailija
7261/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan emojit. En osallistunut noihin aamuisiin keskusteluihin. En ole tyhmä. 

Vierailija
7262/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan emojit. En osallistunut noihin aamuisiin keskusteluihin. En ole tyhmä. 

Älä selittele, pahentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli-runo ei minulta.

Rakastun harvoin, mutta tulisesti.

En koskaan ole suhteessa siksi,

että 'niin nyt vain on tapana'

tai koska yhteisö/yhteiskunta

itsestäänselvyytenä pariutumista olettaa.

Kauniita ja komeita ihan kivoja

on kaikkialla. Mutta hyvin harva kolahtaa

siinä määrin, että suhteeseen lähtisin.

Suhteideni välillä on ollut vuosia omavalintaista yksinäisyyttä.

Lisäksi: Mitä enemmän ikää, sitä monimutkaisemmat taustahistoriat

meillä kaikilla on. En näkisi itseäni

kolmen bonuslapsen mutsina tässä kohtaa.

Naimisissa ollut, eronnut yhteishuoltajamies (dominoivalla exällä) on jo koettu. 

Se oli ihan ok 20+, mutta nyt

kaipuuni hiljaisuuteen on loputon..

E

Vierailija
7264/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojit 0 kpl minulta.  

x

Vierailija
7265/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele, pahentaa

On muutakin tekemistä.

Vierailija
7266/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama kaikki tyhmät viestit ei oo minulta ja kaikki fiksut ja kiinnostavat viestit on, ehkä kaivattu nyt pitää minua arvossa

Vierailija
7267/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole syksyllä havainnut mitään yhteydenottotapaa, jossa,olisin voinut pysyä anonyyminä. Tai muutakaan. Miksi naiset eivät tajua, että suoraan esitetty kutsu tai ehdotus toimii parhaiten. Riittää, että tekee selväksi, että jonkinlainen sutina juuri minun kanssa kiinnostaisi. Sen jälkeen voi sitten pohtia, että onko kiinnostusta syventää ja jatkaa vai ei.

Vierailija
7268/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan edes kiinnosta, koska mitään ei tapahdu joka tapauksessa.

Sen verran kuitenkin haluan sanoa, että ihmisiä kunnioitan, enkä myöskään ole suunnitellut kenenkään lopettamista, vaikka olen tullut kaltoinkohdelluksi.

Vierailija
7269/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ottaa yhteyttä, jos vain olisin tiennyt että kehen ja missä mielessä.

Vierailija
7270/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-hetki lähestyy M****. Jos tällä kertaa sais sanottua jotai järkevää. Jäädyn aina sun seurassa ja se johtuu mun tunteista. 

Vierailija
7271/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?

Sisältöä tosiaankin. Olin niin kiusattu, että suunnittelin niiden kiusaajien ta...mista. Työkyvytön olen. Kiitos heille.

Ihmiset ovat julmia erilaisuutta kohtaan. Näkevät mielummin huonoja kuin hyviä puolia muissa. Nokkivat mielellään itseään heikompaa. Siksi viihdyn hyvin vain luottoihmisten ja eläinten kanssa. Sisimmässäni vähän pelkään ihmisiä, vaikka en sitä nöytäkäön herkästi. Ihminen on eläinkunnan julmin laji.

Delfiinit kiusaavat myös armottomasti, esimerkiksi pelaavat palloa pallokalalla, joka päästää myrkkyä, josta delfiinit huumaantuvat!! Sivusta

Samoin kissat rääkkäävät saaliitaan. Eläinmaailma on tosiaan julma. Ihminen on ainut laji, jolla on jonkinlainen yleinen moraali ja eettinen arvomaailma. 

Vierailija
7272/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olin soittamassa 11 loppuiseen numeroon, mutta empä nähnyt unen loppua. 😅🤭

Tn 666

Vierailija
7273/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävä sua jo

Vierailija
7274/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain signeeratut minulta. A.I.N.A: E-landian

puumerkki. Koskee kaikkia saitin ketjuja. Toisella puolella häärää syyntakeeton àhdistelija, en toistaiseksi halua mennä sinne. Lisäksi talomme

vuosientakaiseen suursiivousurakkaan näyttää liittyvän piilotettua kaunaa, jota

kohdistetaan minuun køstomentaliteetilla.

Joku kirjoittanut täysin tekaistuja väitteitä, kuten kesällä 2024 todennäköisesti paikalliselta tullut trans-kuitti. [En ole millään muotoa miehisen näköinen 😃].

Mitä talomme dramaturgiaan tulee, koin tekeväni lähimmäisenrakkauden teon talollemme ja yhteisöllemme

ollessani katalyysivoimana pæihdéporukan eliminoinnissa. [Tilanne oli täysin sietämätön muuttohetkelläni myös pôlíísin kannalta]. Häädöt on tietysti toimeenpannut isännöinti, en suinkaan minä. En muuten koskaan henk.koht. jutellut poistettujen diilérihemmojen kanssa. 

Vuonna 2023 edesmennyt talon tervaskanto kiitti minua kätellen ensimmäisenä 

Savon jouluna. Mies kertoi > pelänneensä

+ kokeneensa ahdistusta päivittäin, vuosien ajan. Tuota kättelyä en milloinkaan unohda. 

Toivon nuorten miesten tehneen korjausliikkeen elämässään. Blessed. 🤍

x

Vierailija
7275/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H-hetki lähestyy M****. Jos tällä kertaa sais sanottua jotai järkevää. Jäädyn aina sun seurassa ja se johtuu mun tunteista. 

Keskity sinäkin hiihtoon.

Vierailija
7276/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ketjulaiset, valaisen yhtä tärkeää asiaa liittyen henkimaailmaan ja pelkoihin henkimaailmaa kohtaan.

Vastaani tuli kirja nimeltä Henkimaailma kanssani ja lukaisin kirjan esittelyn.

Järkytyin hieman tästä seuraavasta varsinkin:

"Laivat eivät uppoa sen takia, että vesi on niiden ympärillä. Ne uppoavat, koska vesi pääsee laivan sisälle. Älä anna ulkopuolisten asioiden päästä sisällesi, koska ne upottavat sinut. Pidä puolesi ja rakasta itseäsi. Arvosta sitä kuka olet ja mikä on tehtäväsi."
-Vanha sanonta

Miksi annetaan ymmärtää että henkimaailmaa ei tulisi päästää sisällemme? Juuri näiden takia. 

Asia on myös epälooginen koska elämme meille annetusta hengestä joka virtaa meissä koko elämämme ajan. 

Asiat ovat menneet sekaisin. Ihmiset eivät halua käsitellä asioitansa ja pelkäävät tunteitakin. Nämä asiat eivät liity henkimaailmaan vaan jokaisen omiin sisäisiin ongelmiin.

Lisäksi, kukaan ei voi häätää henkiä pois mistään eikä tarvitsekaan. Ihan kaikesta ei tarvitse tehdä työtä. Ymmärrän kuitenkin jos joku saa turvaa rituaaleista, eihän niissä mitään pahaakaan tietenkään ole. Henkimaailma tekee mitä haluaa joka tapauksessa eikä meitä kiusata määräänsä enempää ja tiedoksenne että olette aina turvassa, suojeltuja sekä siunattuja. Meille ei haluta mitään pahaa.

Tässä vielä linkki kirjan esittelyyn:

https://kirjakauppa.bod.fi/henkimaailma-kanssani-heta-riekkoniemi-97895…

Vierailija
7277/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja pieni hetki sinua.

Vierailija
7278/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ikävä sua jo

Se vähäkin on kasvamassa,  ja vielä on odotuksen päiviä. 

Vierailija
7279/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkimaailma mielestäsi on? Tarkoitetaanko sillä enkeleitä tai edesmenneitä rakkaitasi? Tiedostatko henkimaailmaan kuuluvan "toisen puolen"? Pelottaako jokin siinä sinua? Entä näetkö asioita, joita muut eivät näe? Kirja sisältää tietoa, josta ei puhuta ääneen hulluksi leimautumisen pelossa.

Yllä kirjan esittelyä.

Olen kertonut myös palstalla että olen näkijä, kuulen ja näen asioita joita muut eivät. Minulle on opetettu kaikki olennainen joten uskallan olla hyvin itsevarma kaikesta tiedosta jota jaan. En pelkää leimatuksi tulemista itsevarmuuteni vuoksi, tiedän että kuulen ja näen ja tiedän ettei siinä ole mitään pahaa. Asia on minulle selkeä. Voin vain kertoa ja se kuuntelee joka haluaa kuunnella.

Vierailija
7280/7292 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii sitä lintujen lisääntymistä niin onko se niiltä se sanonta peräsuoli pitkällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi