Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7292)
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan emojit. En osallistunut noihin aamuisiin keskusteluihin. En ole tyhmä.
Älä selittele, pahentaa
Elli-runo ei minulta.
Rakastun harvoin, mutta tulisesti.
En koskaan ole suhteessa siksi,
että 'niin nyt vain on tapana'
tai koska yhteisö/yhteiskunta
itsestäänselvyytenä pariutumista olettaa.
Kauniita ja komeita ihan kivoja
on kaikkialla. Mutta hyvin harva kolahtaa
siinä määrin, että suhteeseen lähtisin.
Suhteideni välillä on ollut vuosia omavalintaista yksinäisyyttä.
Lisäksi: Mitä enemmän ikää, sitä monimutkaisemmat taustahistoriat
meillä kaikilla on. En näkisi itseäni
kolmen bonuslapsen mutsina tässä kohtaa.
Naimisissa ollut, eronnut yhteishuoltajamies (dominoivalla exällä) on jo koettu.
Se oli ihan ok 20+, mutta nyt
kaipuuni hiljaisuuteen on loputon..
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan emojit. En osallistunut noihin aamuisiin keskusteluihin. En ole tyhmä.
Älä selittele, pahentaa
On muutakin tekemistä.
Joo mulla sama kaikki tyhmät viestit ei oo minulta ja kaikki fiksut ja kiinnostavat viestit on, ehkä kaivattu nyt pitää minua arvossa
Enpä ole syksyllä havainnut mitään yhteydenottotapaa, jossa,olisin voinut pysyä anonyyminä. Tai muutakaan. Miksi naiset eivät tajua, että suoraan esitetty kutsu tai ehdotus toimii parhaiten. Riittää, että tekee selväksi, että jonkinlainen sutina juuri minun kanssa kiinnostaisi. Sen jälkeen voi sitten pohtia, että onko kiinnostusta syventää ja jatkaa vai ei.
Mua ei oikeastaan edes kiinnosta, koska mitään ei tapahdu joka tapauksessa.
Sen verran kuitenkin haluan sanoa, että ihmisiä kunnioitan, enkä myöskään ole suunnitellut kenenkään lopettamista, vaikka olen tullut kaltoinkohdelluksi.
Olisin voinut ottaa yhteyttä, jos vain olisin tiennyt että kehen ja missä mielessä.
H-hetki lähestyy M****. Jos tällä kertaa sais sanottua jotai järkevää. Jäädyn aina sun seurassa ja se johtuu mun tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?
Sisältöä tosiaankin. Olin niin kiusattu, että suunnittelin niiden kiusaajien ta...mista. Työkyvytön olen. Kiitos heille.
Ihmiset ovat julmia erilaisuutta kohtaan. Näkevät mielummin huonoja kuin hyviä puolia muissa. Nokkivat mielellään itseään heikompaa. Siksi viihdyn hyvin vain luottoihmisten ja eläinten kanssa. Sisimmässäni vähän pelkään ihmisiä, vaikka en sitä nöytäkäön herkästi. Ihminen on eläinkunnan julmin laji.
Delfiinit kiusaavat myös armottomasti, esimerkiksi pelaavat palloa pallokalalla, joka päästää myrkkyä, josta delfiinit huumaantuvat!! Sivusta
Samoin kissat rääkkäävät saaliitaan. Eläinmaailma on tosiaan julma. Ihminen on ainut laji, jolla on jonkinlainen yleinen moraali ja eettinen arvomaailma.
Unessa olin soittamassa 11 loppuiseen numeroon, mutta empä nähnyt unen loppua. 😅🤭
Tn 666
Vain signeeratut minulta. A.I.N.A: E-landian
puumerkki. Koskee kaikkia saitin ketjuja. Toisella puolella häärää syyntakeeton àhdistelija, en toistaiseksi halua mennä sinne. Lisäksi talomme
vuosientakaiseen suursiivousurakkaan näyttää liittyvän piilotettua kaunaa, jota
kohdistetaan minuun køstomentaliteetilla.
Joku kirjoittanut täysin tekaistuja väitteitä, kuten kesällä 2024 todennäköisesti paikalliselta tullut trans-kuitti. [En ole millään muotoa miehisen näköinen 😃].
Mitä talomme dramaturgiaan tulee, koin tekeväni lähimmäisenrakkauden teon talollemme ja yhteisöllemme
ollessani katalyysivoimana pæihdéporukan eliminoinnissa. [Tilanne oli täysin sietämätön muuttohetkelläni myös pôlíísin kannalta]. Häädöt on tietysti toimeenpannut isännöinti, en suinkaan minä. En muuten koskaan henk.koht. jutellut poistettujen diilérihemmojen kanssa.
Vuonna 2023 edesmennyt talon tervaskanto kiitti minua kätellen ensimmäisenä
Savon jouluna. Mies kertoi > pelänneensä
+ kokeneensa ahdistusta päivittäin, vuosien ajan. Tuota kättelyä en milloinkaan unohda.
Toivon nuorten miesten tehneen korjausliikkeen elämässään. Blessed. 🤍
x
Vierailija kirjoitti:
H-hetki lähestyy M****. Jos tällä kertaa sais sanottua jotai järkevää. Jäädyn aina sun seurassa ja se johtuu mun tunteista.
Keskity sinäkin hiihtoon.
Heippa ketjulaiset, valaisen yhtä tärkeää asiaa liittyen henkimaailmaan ja pelkoihin henkimaailmaa kohtaan.
Vastaani tuli kirja nimeltä Henkimaailma kanssani ja lukaisin kirjan esittelyn.
Järkytyin hieman tästä seuraavasta varsinkin:
"Laivat eivät uppoa sen takia, että vesi on niiden ympärillä. Ne uppoavat, koska vesi pääsee laivan sisälle. Älä anna ulkopuolisten asioiden päästä sisällesi, koska ne upottavat sinut. Pidä puolesi ja rakasta itseäsi. Arvosta sitä kuka olet ja mikä on tehtäväsi."
-Vanha sanonta
Miksi annetaan ymmärtää että henkimaailmaa ei tulisi päästää sisällemme? Juuri näiden takia.
Asia on myös epälooginen koska elämme meille annetusta hengestä joka virtaa meissä koko elämämme ajan.
Asiat ovat menneet sekaisin. Ihmiset eivät halua käsitellä asioitansa ja pelkäävät tunteitakin. Nämä asiat eivät liity henkimaailmaan vaan jokaisen omiin sisäisiin ongelmiin.
Lisäksi, kukaan ei voi häätää henkiä pois mistään eikä tarvitsekaan. Ihan kaikesta ei tarvitse tehdä työtä. Ymmärrän kuitenkin jos joku saa turvaa rituaaleista, eihän niissä mitään pahaakaan tietenkään ole. Henkimaailma tekee mitä haluaa joka tapauksessa eikä meitä kiusata määräänsä enempää ja tiedoksenne että olette aina turvassa, suojeltuja sekä siunattuja. Meille ei haluta mitään pahaa.
Tässä vielä linkki kirjan esittelyyn:
https://kirjakauppa.bod.fi/henkimaailma-kanssani-heta-riekkoniemi-97895…
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä sua jo
Se vähäkin on kasvamassa, ja vielä on odotuksen päiviä.
Mitä henkimaailma mielestäsi on? Tarkoitetaanko sillä enkeleitä tai edesmenneitä rakkaitasi? Tiedostatko henkimaailmaan kuuluvan "toisen puolen"? Pelottaako jokin siinä sinua? Entä näetkö asioita, joita muut eivät näe? Kirja sisältää tietoa, josta ei puhuta ääneen hulluksi leimautumisen pelossa.
Yllä kirjan esittelyä.
Olen kertonut myös palstalla että olen näkijä, kuulen ja näen asioita joita muut eivät. Minulle on opetettu kaikki olennainen joten uskallan olla hyvin itsevarma kaikesta tiedosta jota jaan. En pelkää leimatuksi tulemista itsevarmuuteni vuoksi, tiedän että kuulen ja näen ja tiedän ettei siinä ole mitään pahaa. Asia on minulle selkeä. Voin vain kertoa ja se kuuntelee joka haluaa kuunnella.
Kun miettii sitä lintujen lisääntymistä niin onko se niiltä se sanonta peräsuoli pitkällä