Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7607)
Terveiset kauniille Koolle. Oli kiva jutella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä henkimaailma mielestäsi on? Tarkoitetaanko sillä enkeleitä tai edesmenneitä rakkaitasi? Tiedostatko henkimaailmaan kuuluvan "toisen puolen"? Pelottaako jokin siinä sinua? Entä näetkö asioita, joita muut eivät näe? Kirja sisältää tietoa, josta ei puhuta ääneen hulluksi leimautumisen pelossa.
Yllä kirjan esittelyä.
Olen kertonut myös palstalla että olen näkijä, kuulen ja näen asioita joita muut eivät. Minulle on opetettu kaikki olennainen joten uskallan olla hyvin itsevarma kaikesta tiedosta jota jaan. En pelkää leimatuksi tulemista itsevarmuuteni vuoksi, tiedän että kuulen ja näen ja tiedän ettei siinä ole mitään pahaa. Asia on minulle selkeä. Voin vain kertoa ja se kuuntelee joka haluaa kuunnella.
Onko sinun pakko sotkea juuri tällä palstalla, ketään ei kiinnosta!
Näyttää edelleenkin vain kiinnostavan. En kehtaisi käyttäytyä tuolla tavalla ikipäivänä, joten muistathan käytöstavat netissäkin. Kiitos.
Mun älykkyys osa määrä on sama kuin koiralla
Mitähän sulle mahtaa kuulua tänään? Turha kai on enää kysyä tai toivoa mitään, mut kunhan mietin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle mahtaa kuulua tänään? Turha kai on enää kysyä tai toivoa mitään, mut kunhan mietin.
Nössöä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin poistaa numeron ja siirtää asiat menneisyyteen ja unohtaa kun on pelkkä hiljaisuus jäljellä enää. Harmi kun meni näin.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että mulle kuuluu hyvää. En varmaks sano. Etäinen aavistus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet silloin kun et ikävöi minua?
Poukkoilen asiasta toiseen. Palstailu ja kaipaus pahentaa poukkoilua asiasta toiseen.
Voin mä olla sun. Ehkä. T. Maanantai (na syntynyt)
Näinä päivinä teen kovasti töitä vaikuttaakseni normaalilta. Miksi sillä oli joskus vähemmän merkitystä.
Tuntuu että on aika päästää irti. Liian kauan olet vienyt ajatukseni ja energiani. On aika jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun älykkyys osa määrä on sama kuin koiralla
Noudatko kepin jos heitän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Miks sä sit häntä kattelet..?
Ja miksi hän ansaitsee kuvotuksen tunteen?
Veikkaan, ettet oikeasti edes tunne. Kyyläät vaan ja usko kylän juoruSeppoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että on aika päästää irti. Liian kauan olet vienyt ajatukseni ja energiani. On aika jatkaa eteenpäin.
Jos tämä olisi kaivatultani, niin vastaisin, että olet silti ihaninta mitä minulle on tapahtunut naismuistiin 💖
Vaikea keskittyä muuhun kuin hetkeksi, kun ajatukset karkaavat taas luoksesi.