Tuli sitten kokeiltua ryhmäseksiä
Hei,
Mieheni on vongannut kimppaseksiä jo useamman vuoden, kiihottuu nähdä minut toisen miehen kanssa. Viikonloppuna se sitten tapahtui ja mukavaahan se oli, ei ole kieltäminen.
Mies oli baarista pongattu yhden illan tuttu, todennäköisesti naimisissa jne. Harmittaa vaan ettei tullut vaihdettua yhteystietoja, kun lauantaisen morkkiksen jälkeen on alkanut jälleen tekemään mieli.
Ja mies käy kuumana kuin perunakattila.....:)
Mistä te muut olette löytäneet seuraa, jos olette tällaisia leikkejä harrastaneet? Sillä kokemuksen perusteella vastaava baaripongaus on todennäköisempää kuin lottovoitto... Netin markkinat kun näyttää olevan täynnä keski-ikäsiä pervoja...
Kommentit (93)
tiedän, että hän rakastaa minua ja ajatuskin vieraasta miehestä naimasta vaimoani kiihottaa-silti takaraivossa on ajatus siitä-että vaimoni toivoisi hyvin varusteltua suomeksi sanottuna siis iso munaista miestä-itselläni vain 13 cm joten vähän arveluttaa..
katsella ja osallistua kun yksi tai useampi vieras mies nai vaimoani.
Me molemmat fantasioimme tästä ryhmäseksistä mutta toistaiseksi ei olla siihen vielä oikeasti ryhdytty. Viimeksi tänään fantasioin siitä miten vaimo saisi vierasta munaa :D
Aah kun saisin emännän jälleen innostumaan asiasta ja saisimme vielä yhteistä vapaa-aikaa niin päästäisiin toteuttamaan tätä fantasiaa!!!
Fantasiani on ollut vuosia jo saada kahta miestä. Yksi tuttu mies (sinkku) on meille kolmanneksi lupautunut, ja olemme kaikki 3 jo fantasioineet tästä. Kyse on oikeastaan enää siitä, että saamme tämän kolmannen tänne, hän kun asuu eri maassa.
Rakastajani huomasi viime viikonloppuna, että ajattelin yhdestä uudesta tuttavuudesta heti, että miltähän tuntuisi saada noita kahta samaan aikaan... Eikä hän pannut pahakseen ;-) Että tässä ehkä toinen mahdollinen kolmas meille?
Ap:lle onnittelut, varmasti oli ihanaa!
Jos arveluttaa, niin älä leikkiin ryhdy. Vain jos olet varma omista ja vaimosi tunteista, ja molemmat todella haluatte kimppaa kokeilla, niin sitten.
Yleensä, ne joilla on ollut alunperin joku negatiivinen intuitio kimpasta, saavat sen sitten todeksi kokea. Voi tulla mustasukkaisuutta ym. mikä ei ole kenellekään kivaa.
"Netin markkinat kun näyttää olevan täynnä keski-ikäsiä pervoja... "
Mitä te sitten itse olette?
Mietin aluksi pitkään, mutta kyllä se kannatti. On aika taivaallista, kun kaksi osaavaa miestä keskittyy pelkästään minun tyydyttämiseen.
Mietin ja haaveilen vieläkin pöksyt märkänä tapahtuneesta huh. En edes osaa kuvailla miltä tuntui olla kahden miehen välissä.
Olemme käyneet lähes kaikki seurapalstat läpi mutta saanti on aika huono eli perun sanani yökerhosta, ehkä se on kuitenkin paras keino löytää seuraa?
Muilla kokemuksia baarimetsästyksestä? Mitä "uhrit" ajattelevat kun saavat kuulla aviomiehen olevan mukana leikeissä? Kun ei tätä viitsisi kuitenkaan koko baarille toitottaa...
Pantiin niin että itku pääsi rouvalta kun mies junttasi kerralla pohjaan koko komeuden. Kyllä oma kalu tuntui pieneltä kun " kun kuvattuani kahdet varvit " kolmas pyörämme kohteliaasti sanoi, että nyt pääset liukkaille....kiihotuin itsekin mutta kyllä oma 13 cm hulahti kaverin 22 cm jälkeen vaimon pimpsaan niin, että holahti.
Ainut mistä tulin/olin jälkeen päin mustasukkainen oli se-että sovimme vaimoni ( itse sanoi) ettei kaverilla ole ison mulkkunsa kanssa asiaa kakkospesälle-ja aamuyöllä kun heräsin niin kaveri pani vaimoani hanuriin - vaikkei se sinne kyllä mahtunut hyvä kun puoliksi-ja kaiken kukkuraksi kun miehen aseeseen sopivat kortsut olivat loppuneet - niin kaveri veteli vaimoa hanuriin paljaalla. Nyt sitten pelätään-ettei tauteja.
Mutta vaimo sai mitä tilasi - ja videota katsellessa kyllä alkaa panettamaan. Tosin vaimon paikat olivat niin kipeät-että käveli pari päivää kuin aku ankka.
myös koittaa ryhmää. Fantasioimme monestakin "kokoonpanosta", lähinnä kuitenkin joko toisesta parista ja parinvaihdosta, lisänaisesta tai -miehestä. Sopivaa paria/ihmistä on vaikea löytää.
Meillä kokeiltiin kolmenkimppaa miehen parhaan kaverin kanssa..ja tulos...rakastuin mieheen tulisesti ja tässä sitä sitten ihmetellään mitä pitäisi tehdä. Oma siippa ei tiedä vaikka en ole ollut "läsnä" enää pitkään aikaan, sänkyhommissa mielessä on vain "uusi" kumppani..
Eli kiihottavaa hommaa mutta riskit ovat suuremmat kuin arvaakaan..
Kertokaas nyt miten olette löytäneet seuraa? Baarista ja miten uusi kaveri on suhtautunut kun mukana onkin aviomies?
Meillä myös hakusessa kolmaspyörä..
Olen mies, joka on ollut nuorempana (kaksikymppisenä) parin pariskunnan kanssa.
Molemmat parit olivat silloin minua 10 -20 vuotta vanhempia. Ekassa parissa vaimo oli todella kiimainen vauhtiin päästyään ja nautti todella paljon esim. vuoropanosta ja suihinotosta. Useita ketoja tapasimme ja joka kerralla mies oli vaikeampi kunnes sai raivokohtauksen tullessaan saunanlämmityksestä ja nähtyään meidän olevan täydessä touhussa. Ei hän lopulta sietänyt sitä, että vaimo nautti toisen kanssa vaikka oli itse vängännyt vaimoaan kauan siihen touhuun.
Toisessa parissa mies ei ollut mustis vaan vaimo poti aina seuraavan päivän morkkista touhuilusta kunnes taas naitiin ja vaimo oli ekstaasissa kun molemmat esim. imimme yhtäaikaa rintoja. Vaimo oli myös liian tautipelkoinen mutta kumia ei halunnut kuitenkaan. Mies tässäkin tapuksessa oli halunnut kimppajuttua.
Olemme itse olleet naimisissa 28 vuotta, ja viimeisen 6 aikana harrastaneet kimppaseksia ( MFM, FMF, MFMF jne ) olemme nauttineet harrastuksestamme, mutta riskejakin on ja niihin on varauduttava etukateen keskustelemalla ennenkaikkea aviopuolison, ja sitten sen leikkikaverin kanssa...mieluiten ennen kuin mitaan teerenpelia edes aloitellaan!!! Sellaiset asiat kuin homoseksualisuus ( onko mies kiinostuneempi aviomiehestasi kuin sinusta??) ehkaisy , mika on ja mika EI OLE luvallista ja/tai haluttua jne on helpompi selvitaa ennen alkua kuin tulla ammutuksi selkaan kespekn leikkien! Toistuvien leikkiaikoijen vuoksi myos kommunikointi kaikin puolin on tarkeaa....muuten siita tulee vain kylmaa "panoa"...ja meilla ainakin tarkoituksena on rakentaa toistuvia ystavyys suhteita...ei vain yhden illan keikkoja. Netista loytyy monia palstoja, joilta voitte loytaa samasta asiasta innostuneita.kiinnostuneita ihmisia...sinkkuja ja pariskuntiakin. Siella on paljon pelkkia huu-haa pervoja myos, joten olkaa tarkkoja siita mita ja millaista haluatte. Itsellamme parhaat tarppaykst Adult Friend Finder, Swinger Life Style, aja Lifestyle Lounge .com tiimoilta. Asumme USA:ssa joten en tieda suomalaisia nettisivuja sen suhteen. Mutta noiltakin sivuilta loytyy suomalaisia!!! Onnea....ja varovaisuutta kaikiin kokeiluihiin... ja mustasukkaisuus ikkunasta ulos ennen alkua!!!!!
Ihastuttuaan ei enää haluakaan lopettaa, vaikka järki sanoisi mitä vaan. Miehelleni en ole uskaltanut kertoa. Mutta kun jo ajatus tuon miehen katseesta ja kosketuksesta saa minut kostumaan.
Mies on varattu ja hänelle olen varmaan vain seksiä, mutta nuo hetket yhdessä ovat minulle kultaa.
Moi,
Haaveena myös ryhmäseksi lähinnä asetelmana vaimoni ja kaksi miestä. Kerran ollaan toteutettu kaverini kanssa ja mahtavaa oli. Nyt tekisi mieli jatkaa ja "pyydystää" mies yökerhosta hotelliin, mutta homma ei ole aivan helppoa. Vaimoni uskomaton pakkaus ja saa miestä kun haluaa, mutta useammat menevät puihin kuullessaan minusta samassa sängyssä tai istumassa sängyn vieressä.
Ei ole helppoa ja varsinkaan kun netin tarjonta on lähes kelvotonta.
22-25-vuotiaalla daamilla ollu moisesta kokemuksia. (se siis ikäryhmä jota itse tykkään naida.) Yllättävää miten on asenteet muuttuneet nopeasti. Oon ite 38-vee ja enpä muista kuulleeni moisesta kun ite olin tossa iässä. Osaan arvostaa, mutta en osaa haluta moista. Voisin kyllä ajatella katselevani vierestä kahta naista tai miestä ja naista...
M38
mä oon siitä onnellinen mies,että mulla on kax naista 55,v 23v,molemmat bisexuaaleja.meillä on äärettömän kivaa kimpassa,ja joskus toistenkin kanssa...
En tykännyt. Kokeilin kahden tutun miehen kanssa. Tuntui, että munaa tulee koko ajan ja joka reikään. Se joka ei ollut vuorollaan tussulla, kävi niin kuumana, että hänen oli saatava tunkea munansa peräreikään tai vähintään suuhun. Siitä lähtien olen käyttänyt yhtä miestä kerrallaan.
hyvä että onnisti.
sanoisin että tuo täälläkin esillä ollut livechat voisi olla hyvä kuitenkin tuohon. Siellä siis kuvien vaihto privana ja nettikamerassa on siis niin käytännöllistä että toimisi varmaan helpoiten. Helppo hakee tietyn ikäistä ja kokoista. Rohkeesti vaan tutustumaan. Baarista voi tietenkin randomilla yrittää.