Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (7269)

Vierailija
7241/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?

Alistuvat orjat ovat työ elämässä, he ikään kuin tarvitsevat jonkun elämäänsä joka sanelee mitä heidän on tehtävä ja mlloin

Odotatte, että muut elättävät teidät laiskurit? 

-sivu

Vierailija
7242/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette jos työelämä ei ole teitä varten? Eikö se työ toisi sisältöäkin elämään rahan lisäksi?

Alistuvat orjat ovat työ elämässä, he ikään kuin tarvitsevat jonkun elämäänsä joka sanelee mitä heidän on tehtävä ja mlloin

-sivu

Se on alempi arvoisten velvollisuus elättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7243/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe hyvin, en kuule hyvin, mutta hämmästelen aistikuuttani.

Vierailija
7244/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältöä tosiaankin. Olin niin kiusattu, että suunnittelin niiden kiusaajien ta...mista. Työkyvytön olen. Kiitos heille.

Ihmiset ovat julmia erilaisuutta kohtaan. Näkevät mielummin huonoja kuin hyviä puolia muissa. Nokkivat mielellään itseään heikompaa. Siksi viihdyn hyvin vain luottoihmisten ja eläinten kanssa. Sisimmässäni vähän pelkään ihmisiä, vaikka en sitä nöytäkäön herkästi. Ihminen on eläinkunnan julmin laji.

Vierailija
7245/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivu

Se on alempi arvoisten velvollisuus elättää

Joka ei työtä tee, ei syömänkään pidä. Hävettäisi elää toisten kustannuksella.

Vierailija
7246/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love from Anahatalla oli julkaisussaan oikein auttajatiimi hahmoinensa. Millaisiakohan omat auttajat ovat? Joskus olen yrittänyt ohjeiden mukaisesti visualisoida omia auttajiani. Oletko saanut omistasi tietoa?

Vierailija
7247/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa alkaneeseen viikkkoon

Vierailija
7248/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivu

Emme kaikki odota vaikka sehän on tieto että työstä maksetaan veroja joilla katetaan yhteiskunnan kuluja. Osa työttömistä odottaa pääsevänsä tienaamaan rahaa ja osaksi pyörittävää osaa yhteiskunnasta. Merkityksellisyyttä tarvitaan elämässä.

Vierailija
7249/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Älkää trollatko mua.'

'Älkää käyttäkö mun emojeita.'

Ei minulta. 

---

Olen biologinen, nätti, tall petite-kategorian CIS-nainen, vaikka usein elämä näyttää heittävän eteeni tilanteen, jossa mentoroin miespuolista. Myös tilanteen: Sigmana suoritan asioita, jotka äkkiseltään ajateltuna olisivat enemmän miehen kuin naisen pirtaa. Usein myös puolustan maskuliinia.[Muotoiltuna diplomaattisesti ketään loukkaamatta]. Kuitenkaan tämä ei minulle kiveksiä ole toistaiseksi kasvattanut eikä miestä minusta tehnyt; korkeintaan sankarillisen naisen. Ei huono titteli..

Naiseudessa en jaksa sitä, että sêksuaalinen àhdistelu ei suinkaan lopu 35-vuotiaana, kuten me nuorina kenties oletimme. Miesten kokema ahdistelu on vain murto-osa naisten vastaavasta. Puhumattakaan ulkonäön armottomasta pisteyttämisestä, jota tulee joka suunnalta: mediasta, miehiltä, toisilta naisilta. Mitä nätimpi ja menestyneempi nainen, sitä enemmän ja rujommin > nimenomaan naisilta.

Tämän ilmiön näemme julkisuuden näyttävien naishenkilöiden kohdalla toistuvasti.

'Varmasti se ja tämä plastiikkakirurginen toimenpide tehty.' 'Takuulla injektioita laitettu, ilman ei kummoinen muija ollenkaan.' 'Pømminvarma tékotukka. Ilman jatkoja ei mikään näköinen. Se on tuo tukka vaan.'  Säästyykö yksikään julkimo tältä? Hiukset, tissit. Jokainen naisen rüümiinosa on herkeämättä objektisoinnin kohteena, paitsi ne tärkeimmät - aivot. 

Olisiko minun asuntooni kukaan kutsumaton tullut, jos olisin Kale Korhonen, 46, 86 kg, Riihimäki.. [*Nimi ja paikkakunta tekaistu].

Ei olisi. 

E

Vierailija
7250/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään 1 kommentti.

E

Vierailija
7251/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakutri ahkeroimassa😘

Vierailija
7252/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö mun emojeita

Ei noi oo sun. Ite varastit mun apinan.

Vierailija
7253/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ohjelmistossa peukkurûnkkaamista?

Hupinsa kullakin. En osallistu tähänkään 

matalakulttuurin ilmiöön. Luulen, että 

teen jatkossa privasomen suoraan kansainväliselle areenalle. Koska kauniit käytöstavat ja kunnioitus. Myrkyllinen sabôtaasikâteus loistaa poissaolollaan

kaikkialla maailmassa laadukkaan ja terveen kommentointietiikan alaisuudessa.

E

Vierailija
7254/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ja erotiikkaa
Luotiin meidät opiskelemaan
Elämää ja erotiikkaa
Täällä unohtaa ei saisi milloinkaan.

Vierailija
7255/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enää minulta sulle viestiä pikku Elli. On joku muu, on jotkut muut, jotka mieleni ovat täyttäneet 

Elli ei vieraissa kelli

Ellillä ei ole muuta suudeltavaa suuta,

Ei kuuta

Ei Ruuta

Ei Möhköfanttia

Ei ole kanttia

Ei edes Ristoa

Ei tunne pistoa

Ellin sielu

Ei niele nielu

satuja somia

korneja sanoja,

joita jotkut viljelee.

Vierailija
7256/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältöä tosiaankin. Olin niin kiusattu, että suunnittelin niiden kiusaajien ta...mista. Työkyvytön olen. Kiitos heille.

Ihmiset ovat julmia erilaisuutta kohtaan. Näkevät mielummin huonoja kuin hyviä puolia muissa. Nokkivat mielellään itseään heikompaa. Siksi viihdyn hyvin vain luottoihmisten ja eläinten kanssa. Sisimmässäni vähän pelkään ihmisiä, vaikka en sitä nöytäkäön herkästi. Ihminen on eläinkunnan julmin laji.

Delfiinit kiusaavat myös armottomasti, esimerkiksi pelaavat palloa pallokalalla, joka päästää myrkkyä, josta delfiinit huumaantuvat!! Sivusta

Vierailija
7257/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää

Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.

Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,

kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.

Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet

Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet

Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi

silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.

Vierailija
7258/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö taitaa usein täälläkin. Kun erehtyy laittamaan jonkin hyväntahtoisen kaipausviestin, saa sivulta lokaa päälle.

Vierailija
7259/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä et ollut valmis avaamaan yhteyttä, vaikka annoin siihen mahdollisuuden. Sulle jäi vieläpä mahdollisuus pysyä anonyyminä. Mitä ajattelet, tuletko koskaan valmiiksi? Suora kysymys, suora vastaus.

Vierailija
7260/7269 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää

Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.

Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,

kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.

Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet

Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet

Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi

silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.

Tauskin kappaleen sanat=täysosumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme