Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että lähetin sen viestin silloin yhtenä elokuuna, ja kaikki sen jälkeen.
Mitä sen jälkeen tapahtui?
Sekoilua, enimmäkseen etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa neropatit OTSIKKO !
Ime parsaa wanna be -palstapoliisi
Samaa mieltä ap.n kanssa. Lukekaa tuo vtun otsikko!
T. Palstapoliisi
Vierailija kirjoitti:
Näköjään poistuu viestit kun yritän sulle laittaa. Tää siis sulle joka miestänsä etsii. En osaa muuta auttaa kuin että käy sinäkin välillä lasten harrastuksissa, joissa miehesi viihtyy vaikka kuinka paljon olisi pakkasta.
Ja vaimo ei tee mitään!?
Vaikka kirjoitan paljon fantasioistani, niin silti suutuntuma puuttuu tästä mututuntumasta. Reseptiä on hillottu vuosikausia. Olisiko jo aika leipoa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että lähetin sen viestin silloin yhtenä elokuuna, ja kaikki sen jälkeen.
Koska tuo tapahtui?
Onneksi mitään sen syvempää ei kuitenkaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksiä?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin täällä, arvaa ketä kaipaan?
Mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään poistuu viestit kun yritän sulle laittaa. Tää siis sulle joka miestänsä etsii. En osaa muuta auttaa kuin että käy sinäkin välillä lasten harrastuksissa, joissa miehesi viihtyy vaikka kuinka paljon olisi pakkasta.
Vttu että oot idi ootti. Ja kannattaa muuten muistaa noita tyhmiä trollaillessaan että saatat tökkiä hullua joka tietää kohta sun osoitteen mutta sä et tiedä sen
Ei mulla kyllä kauheesti jännitä tommoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin täällä, arvaa ketä kaipaan?
Mua.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että oot idi ootti. Ja kannattaa muuten muistaa noita tyhmiä trollaillessaan että saatat tökkiä hullua joka tietää kohta sun osoitteen mutta sä et tiedä sen
Jos olisin sinä mua jännittäisi. Monenkin syyn vuoksi. Mutta tiedänkin enemmän kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko viestin tänne vai hänelle suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo tapahtui?
Pitkin vuotta jos toistakin. Monesti yksin, oman pääni sisällä. Monesti täällä. Joskus viesteillä. Kerran vähän liian kaivatun edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka etsii miestään?
Tuo jokalöysi tämän sivun miehensä puhelimen välilehdeltä. Nyt on oikea meininki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinä mua jännittäisi. Monenkin syyn vuoksi. Mutta tiedänkin enemmän kuin sä.
Eli aiotko hänen kotiinsa vaanimaan?
Sivuuteluvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko viestin tänne vai hänelle suoraan?
Hänelle.