Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5552)
Vierailija kirjoitti:
Mitään erityistä ei ole tapahtunut, mutta musta tuntuu, että rautaesirippu on laskeutunut meidän väliin. Luulen tietäväni syyn, mutta hämmentävältä se tuntuu silti
Mutta et tiedä? Kenelle tää? Sivusta.
Vähän hulivili luontosi hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata alkaa mun kanssa riitelemään, ihmiset ei sitten yleensä kestä kun sanon totuuden asiasta kuin asiasta.
Nää "totuuden puhujat" aina päätyy nolaamaan itsensä, joten koitapa olla riitelemättä. Ei tartte sit myöhemmin hävetä.
Pusi pusi. No tulehan sieltä niin riidellään, annetaan palaa viiden vuoden edestä, johan tässä alkaa patoumia olla. Sen jälkeen lukitsen sut sohvaan ja halaus-pussailen aamuun asti.
No, ehkä sä et edes osaa hävetä ittees. Se on ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään erityistä ei ole tapahtunut, mutta musta tuntuu, että rautaesirippu on laskeutunut meidän väliin. Luulen tietäväni syyn, mutta hämmentävältä se tuntuu silti
Naiselle. Monimutkainen kuvio.
Olen minä tyttömäinenkin ja osaan olla hyvinkin naisellinen. Tätä hän ei ehkä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Väärillä ihmisillä on se hemmetin selvännäkötaito. Miksei mulla ole niin näkisin mitä kaivattu ajattelee, missä luuraa ja niin edelleen?
Kysy siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa nyt vähän? Ettekö ole enää tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Kosin sua koska rakastan.
Onneksi olen niin epätaloudellinen kohde kenenkään naida, ettei kukaan hullukaan siihen ryhtyisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata alkaa mun kanssa riitelemään, ihmiset ei sitten yleensä kestä kun sanon totuuden asiasta kuin asiasta.
Nää "totuuden puhujat" aina päätyy nolaamaan itsensä, joten koitapa olla riitelemättä. Ei tartte sit myöhemmin hävetä.
Pusi pusi. No tulehan sieltä niin riidellään, annetaan palaa viiden vuoden edestä, johan tässä alkaa patoumia olla. Sen jälkeen lukitsen sut sohvaan ja halaus-pussailen aamuun asti.
No, ehkä sä et edes osaa hävetä ittees. Se on ongelmallista.
Kyllä mä välillä häpeän kun en ole osannut toimia oikein. Tai suuttunut ja sanonut jotain typerää. Mua vaan rasittaa kun ihmisillä on aika paljon sokeita pisteitä oman käytöksensä suhteen, mä sentään tiedostan millon menee vikaan. Ihmiset kestää tehdä ja sanoa muttei kestä kun sitten niille sanoo asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosin sua koska rakastan.
Onneksi olen niin epätaloudellinen kohde kenenkään naida, ettei kukaan hullukaan siihen ryhtyisi :D
Mulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se syy sun mielestä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärillä ihmisillä on se hemmetin selvännäkötaito. Miksei mulla ole niin näkisin mitä kaivattu ajattelee, missä luuraa ja niin edelleen?
Kysy siltä.
Mä en haluaisi tietää, missä kaivattu luuraa. Siitä tulee ihan stalkkerivibat.
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistusta.
Ok, no se on ymmärrettävää. Onko jokin asia joka ahdistaa erityisesti vai yleisesti ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Keneltä kenelle?
Rehellisyys on kunnioitettava vaihtoehto ja hieno piirre ihmisessä. Meidän välillä sitä sun puolelta ei ole. Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Nopea ajatuksenjuoksusi se oli.
Tää oli kaivatussa seksikästä. Sivubiatch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistusta.
Ok, no se on ymmärrettävää. Onko jokin asia joka ahdistaa erityisesti vai yleisesti ottaen?
Jos oisit mun kaivattu, niin tietäisit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Kyllä se on. Ei kannata yrittää työntää toista mihinkään muottiin. Hän ansaitsee tulla pidetyksi sellaisena kuin on.
Sopivasti poikamainen.