Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmeniä nuoret naiset saavat mieluusti tuntea sielun - ja kehonkin - yhteyttä minuun.
Irstas sika
Kauneus ja hyvyys liittyvät yhteen. On oikein ja luonnollista haluta kaunista ihmistä. Jos ihminen ei ole myös hyvä, hän ei voi olla oikeasti kaunis. Terveessä heteroseksuaalisuudessa ei ole mitään irstasta. Itse taidat olla tekopyhä ja ahdasmielinen puritaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on suurin voima ja rakastavaiset yleensä lopulta yhteen päätyvät. Näin siis oikeassa elämässä. Niin sen pitääkin olla.
Monelle on hyvin harvinaista löytää tuollainen ihminen. Nyt vielä harvinaisempaa kun en enää laita itseäni myrkyllisiin ympäristöihin. Ja niitähän riittää.
Minulle kävi niin, että en edes etsinyt, kun elämääni tupsahti enkeli ihanin. sivu
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin sekoketju! Luin jonkin matkaa, enkä ymmärrä ovatko nämä kirjoittajat tosissaan vai onko tämä parodiaa? Jos kaipaa jotakuta, miksi ei lähetä hänelle WAviestiä tms. Ei tämä johda mihinkään. Vai sekö onkin tarkoitus? Ihailla kaukaa lapsellisesti kuin teininä.
Osa varmaan on niitä joilla ei johda mihinkään, kun eivät uskalla tehdä asioille mitään ja kaipaavat vain lapsellisesti kuin teininä. Osalla taas on orastava tilanne päällä joka etenee vähitellen. Osa on ilmeisesti saanut pakit. Osa hölöttää aiheen vierestä eikä kaipaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida jaksaa enää yrittää, ota yhteyttä jos haluat jotain...
Heippa!
En halua kumppania joka ei näe tärkeimmän ihmissuhteensa eteen juurikaan vaivaa.
Oon vaan totaalisen väsyny kaikkeen, en mä jaksa enää yksin yrittää ja toivoa. Sä et vastaa edes viestiin. Ehkä mä sitten otan täältä neuvon että se tarkottaa ettei kiinnosta.
Missä laitoit viestiä? wa?
Saatoin olla kolmekin viikkoa, en enää muista. Ajattelin tuolloin lopettaa tämän kokonaan, koska oli kaikkea muuta mukavaa meneillään. En muistanut koko ketjua. Kunnes eräänä päivänä tammikuussa aioin vain kerran vielä kurkata. Voi hemmetti, sitä ei olisi ikinä pitänyt tehdä. (ww)
Mä oon useinkin täältä pois ja ihan kuukausia. Esim koko syksynä en tainnut käydä kertaakaan. Sitten huomaan avonaisen välilehden ja käyn kurkkaamassa ja olen hetken koukussa, kunnes taas jää taka-alalle muiden juttujen vuoksi.
Tää on kirjoittelun sujuvuuden kannaltakin niin raskas ja vanhanaikainen foorumi, että menee hermot aika nopeasti eikä kiinnosta käydä. Lisäksi kaipausketjulaiset on enimmäkseen tosi rasittavaa porukkaa, ei pahalla 😁
Vierailija kirjoitti:
Aiotko käydä Euroopan kulttuuripääkaupungin tapahtumissa vuoden aikana?
En, en tykkää Oulusta
Vierailija kirjoitti:
Mä totisesti oon luovuttajatyyppiä, kun ei enää jaksa niin ei vaan jaksa.
Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä totisesti oon luovuttajatyyppiä, kun ei enää jaksa niin ei vaan jaksa.
Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa
En jaksa sitäkään, oon totaalisen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on suurin voima ja rakastavaiset yleensä lopulta yhteen päätyvät. Näin siis oikeassa elämässä. Niin sen pitääkin olla.
Monelle on hyvin harvinaista löytää tuollainen ihminen. Nyt vielä harvinaisempaa kun en enää laita itseäni myrkyllisiin ympäristöihin. Ja niitähän riittää.
Minulle kävi niin, että en edes etsinyt, kun elämääni tupsahti enkeli ihanin. sivu
Ketä sitten kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sitten kaipaat?
Ei ole niin lähellä kuin haluaisin. sivu
Jaa, mua taas ei erityisesti innosta just se yhteisöllisyys, en ole laumaeläin.
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Jung kehottaa katsomaan sisälle päin. Näkemään omat varjonsa, siellä kuulemma on jokaisen kohtalo niissä mitä pelkää.
Mä pelkään naisen kanssa harrastaa seksiä, ja siten parisuhdetta. Pelkään, että pimpillään nainen pompottaa minua. Se on johtanut henkiseen yläpään kompensointiyrityksiin. Saatanan hyvältä varmaan cunnilingus ja se yhteys orgasmisoivaan naiseen tuntuisi.
Tänään saatiinkin oikein kunnon Danderet. 🍵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sitten kaipaat?
Ei ole niin lähellä kuin haluaisin. sivu
💗
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo unohtaneet sut, K. Mutta kukut, here I go again ja mietin miten pahasti sekoitit mun pasmat. En tainnut tajuta sanoa viimeisellä kerralla edes heippaa poistuessani. Sellainen vaikutus sulla oli, teit fiksusta aikuisesta teinin idiootin.
Sä tuskin edes muistat mua, ja mä murehdin sitä etten sanonut yhtä heitä aikoja sitten. Kylläpä taas osaan.
Tämä ei ollut multa.
Osa onkin siinä porukassa vaan sosiaalisten suhteiden takia.
Jei, kohta alkaa lumilautakrossi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koin voimakkaan sielunyhteyden... Minua kymmeniä vuosia vanhempaan ihmiseen. Miten tämä on reilua? Ei mitenkään!!
Jätä se rauhaan, varsinkin jos olette molemmat naimisissa tahoillanne.
Ei tarvitse huudella. En ole nähnyt tuota ihmistä pitkään aikaan enkö tule enää näkemään koskaan. Olen myös täysin vapaa.
Tonttu mikä tonttu. T. Tonttu
Vierailija kirjoitti:
Osa onkin siinä porukassa vaan sosiaalisten suhteiden takia.
Monetkin. Itsekin sanon aina jos joku liikkeen sisällä haluaa keskustella kanssani lähtemisestä, että mieti todella, todella, todella tarkkaan sosiaalista puolta.
Heippa!
En halua kumppania joka ei näe tärkeimmän ihmissuhteensa eteen juurikaan vaivaa.