Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää sitten on syntiä mut rakastan sua silti. En kyllä tajua miksi se olisi niin tarkkaa kuka on kenenkin kanssa suhteessa jos kyse on aikuisista ihmisistä mutta jos joku tuolla ylhäällä on määritellyt nää jutut niin minkäs sille mahtaa. Pari kysymystä kyl olis.
Jänniä ihmisiä nämä kun omivat heti jonkun aloituksen. Sitten alkaa harhat kuin se oma kaivattu olisi aloituksen takana. Niinkö vähän funteeratte asioita IRL kautta 🤣🤦
? En mä ole ominut mitään, tuo ei liittynyt mihinkään viestiin täällä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Koin voimakkaan sielunyhteyden... Minua kymmeniä vuosia vanhempaan ihmiseen. Miten tämä on reilua? Ei mitenkään!!
Oliko 90v miljonääri? Se on yleistä kauniiden naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on suurin voima ja rakastavaiset yleensä lopulta yhteen päätyvät. Näin siis oikeassa elämässä. Niin sen pitääkin olla.
Monelle on hyvin harvinaista löytää tuollainen ihminen. Nyt vielä harvinaisempaa kun en enää laita itseäni myrkyllisiin ympäristöihin. Ja niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on suurin voima ja rakastavaiset yleensä lopulta yhteen päätyvät. Näin siis oikeassa elämässä. Niin sen pitääkin olla.
Toisaalta, aika moni taitaa elää arkeaan jonkun järkivalinnan kanssa ja suuret rakkaudet roihuaa siitä arjesta irrallaan, ehkä antaen voimaa kestää sitä arkea? Mutta ihanaahan se on, jos rakastavaiset päätyvät lopulta yhteen. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koin voimakkaan sielunyhteyden... Minua kymmeniä vuosia vanhempaan ihmiseen. Miten tämä on reilua? Ei mitenkään!!
Oliko 90v miljonääri? Se on yleistä kauniiden naisten keskuudessa.
Ei todellakaan. Tästä on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se rauhaan, varsinkin jos olette molemmat naimisissa tahoillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, aika moni taitaa elää arkeaan jonkun järkivalinnan kanssa ja suuret rakkaudet roihuaa siitä arjesta irrallaan, ehkä antaen voimaa kestää sitä arkea? Mutta ihanaahan se on, jos rakastavaiset päätyvät lopulta yhteen. 🤍
Ei ole ihanaa, jos vie toiselta ihmiseltä puolison. Ihmiset on nykyään uskomattoman heikkoluonteisia. Ja mitä pahaa siinä, jos se järkivalinta on turvallinen..
Vuosikymmeniä nuoret naiset saavat mieluusti tuntea sielun - ja kehonkin - yhteyttä minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmeniä nuoret naiset saavat mieluusti tuntea sielun - ja kehonkin - yhteyttä minuun.
Irstas sika
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koiraa arvoihin katsominen
Eli minua 🤗 mitä tämä muuten edes tarkoittaa käytännössä. Positiivista varmaan ?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää sitten on syntiä mut rakastan sua silti. En kyllä tajua miksi se olisi niin tarkkaa kuka on kenenkin kanssa suhteessa jos kyse on aikuisista ihmisistä mutta jos joku tuolla ylhäällä on määritellyt nää jutut niin minkäs sille mahtaa. Pari kysymystä kyl olis.
Ei se ole syntiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sun somekuva hämmentää mua. Siinä on hassu viite muhun. En tiedä oletko itse siitä tietoinen. Haluaisin kysyä sulta siitä.
Liittyykö siihen kuvaan eräs elintarvike? (mahd. sivusta)
Minä taas ajattelin, että kuvassa on tekstiä. Sivu
Siihen kuvaan liittyy eräs rakennus. Ap
Kivaa päivää kaikille, myös näille negatiivisille muiden viesteihin puuttuville.
Tai varsinkin heille.
Ilkeilyn määrästä päätellen jotain täytyy elämästä puuttua, sen kaivatun lisäksi.
Toivottavasti saatte sen mitä koette oikeasti myös ansaitsevanne.
Extra terveiset
Kuuraisten koivujen keskelle.
Pääsiäisen aikoihin nähdään
Kirjekyyhky kujersi jo.
Hän on nopeampi kuin kirjattu kirje.
Rikkinäinen puhelin.
Olet ilkeä, koska muuta et osaa,
minä taas osaan olla välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihanaa, jos vie toiselta ihmiseltä puolison. Ihmiset on nykyään uskomattoman heikkoluonteisia. Ja mitä pahaa siinä, jos se järkivalinta on turvallinen..
Minä en haluaisi olla kenenkään "järkivalinta". Kyllä pitää olla kunnolla tunteita.
sivusta
En mä taida jaksaa enää yrittää, ota yhteyttä jos haluat jotain...
Tämä on kyllä niin sekoketju! Luin jonkin matkaa, enkä ymmärrä ovatko nämä kirjoittajat tosissaan vai onko tämä parodiaa? Jos kaipaa jotakuta, miksi ei lähetä hänelle WAviestiä tms. Ei tämä johda mihinkään. Vai sekö onkin tarkoitus? Ihailla kaukaa lapsellisesti kuin teininä.
Mä totisesti oon luovuttajatyyppiä, kun ei enää jaksa niin ei vaan jaksa.