Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5095)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa vapaa arvoista, omista ja toisten, jotka pitävät vankinaan.
Ei sun omat arvot voi pitää sua vankina?Totta kai voivat. Vaikka haluaisin jotakin, se ei tarkoita, että ajattelisin sen olevan oikein.
Well, sitä kutsutaan moraaliksi..
Vierailija kirjoitti:
M<3M. Nn. Aina vain. Mutta eipä tästä sen enempää.<3
Kaksi alapeukkua? Oliko wörttiä? Mikä tässä kaipauksessa oli niin vialla?
Hyvää ja ihanaa huomenta ja päivää rakkaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa huomenta ja päivää rakkaalle naiselle.
Nyt vasta heräät! Iltavuoro?
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa jotain muuta kuin tekosyiden etsijä ja selittäjä.
Ei ole koiraa arvoihin katsominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun omat arvot voi pitää sua vankina?Totta kai voivat. Vaikka haluaisin jotakin, se ei tarkoita, että ajattelisin sen olevan oikein.
Jaa, en ole koskaan kuullutkaan enkä opiskellut filosofiaa kuin cum lauden verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et löisi tuomiota tuntematta yhtään tilannettani. Parin lyhyen lauseen perusteella en edes kehtaisi sanoa mitään tuollaista varsinkaan, kun en edes kysynyt mielipidettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sua ei enää näy. Vaikka oven jättäisi auki sitä varten.
Monikohan mies olettaa että heitä tullaan kotoa hakemaan?
Turha valittaa, jos ei itse tee asioiden eteen mitään. Sen junan täytyy mennö edestakaisin, ei aina yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Sweetheart. Kyllä tämä on nähty. Ketkä kaipausparit jättävät ketjun tänään? Jos kaivattusi ilmoittaa teidän molempien etukirjaimet tähän, uskallatko lopettaa täällä käymisen tähän iltaan?
Luuletko oikeasti, että kaikki käyvät täällä etsimässä harhoja? Itse ainakin pelkästään huutelen tuuleen enkä edes toivo hänen käyvän täällä. Aivan sama kaipaajien alkukirjainten kanssa, en edes lue sellaista sisältöä täältä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en ole koskaan kuullutkaan enkä opiskellut filosofiaa kuin cum lauden verran.
Se on sellasta, vain murto-osa ihmisistä kykenee oikeaan ajatteluun, mutta aina voi kehittyä
Vierailija kirjoitti:
Yksi sun somekuva hämmentää mua. Siinä on hassu viite muhun. En tiedä oletko itse siitä tietoinen. Haluaisin kysyä sulta siitä.
Liittyykö siihen kuvaan eräs elintarvike? (mahd. sivusta)
Mä veikkaan sivusta että kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellasta, vain murto-osa ihmisistä kykenee oikeaan ajatteluun, mutta aina voi kehittyä
Mitähän se oikea ajattelu sinusta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et löisi tuomiota tuntematta yhtään tilannettani. Parin lyhyen lauseen perusteella en edes kehtaisi sanoa mitään tuollaista varsinkaan, kun en edes kysynyt mielipidettäsi.
Miksi lähteä mukaan lahkoihin? Oma vika!
Ehkä tää sitten on syntiä mut rakastan sua silti. En kyllä tajua miksi se olisi niin tarkkaa kuka on kenenkin kanssa suhteessa jos kyse on aikuisista ihmisistä mutta jos joku tuolla ylhäällä on määritellyt nää jutut niin minkäs sille mahtaa. Pari kysymystä kyl olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sun somekuva hämmentää mua. Siinä on hassu viite muhun. En tiedä oletko itse siitä tietoinen. Haluaisin kysyä sulta siitä.
Liittyykö siihen kuvaan eräs elintarvike? (mahd. sivusta)
Minä taas ajattelin, että kuvassa on tekstiä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä mukaan lahkoihin? Oma vika!
Ei puhuttu lahkoista. Miksi assosioit ja tiputtelet mieleenjuolahduksiasi aloituksessani? Et ole kaivattuni. Tee omat aloituksesta äläkä takerru toisten viesteihin.
Totta kai voivat. Vaikka haluaisin jotakin, se ei tarkoita, että ajattelisin sen olevan oikein.