Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4959)
Treadsissa luin tänään kun joku (oliko nyt britti vai jenkki) kertoi että heidän maansa taitoluisteluselostaja kertoi keillä luistelijoista on adhd ja mikä on kenenkin lempimusiikkia.
Suloista.
Vierailija kirjoitti:
lauantaina sormus sormeen
juu, milloin vaan jos olet sinä
Jos laitat molempien kirjaimet, niin mua ei täällä enää näy. Lupaan.
Voisin viettää talviunta toukokuun alkuun asti ja sitten herätä jonkun ihanan vierestä ja aloittaa kesä siitä sitten. Uusi alku ja entisen unohdus, voisiko tämä toteutua, nyt en jaksa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin tarvinnut kokemusta siitä, että olen sulle tärkeä. Edes kerran vuodessa. Edes yhtenä päivänä.
Mut mitä sun teot näytti - olen yhdentekevä.
J. Miettisit joskus.
Projisointia
Uniin kauneimpiin, hellät unet, nm.
En ole unohtanut sitä hetkeä, kun tuijotimme toisiamme silmiin vain sekuntteja, ja siitä jäikin pysyvä jälki.
Suloisesti suukottaisin
Nuku hyvin
Mun jutut taisi olla liian outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsenköhän sinulle mitään ja saanko koskaan tietää?
Merkitset paljon ja aion sen kertoa.
Toivotaan! 😘
Hyvää yötä sinne etäisten mailien taa kaivattu mies x x.
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut sitä hetkeä, kun tuijotimme toisiamme silmiin vain sekuntteja, ja siitä jäikin pysyvä jälki.
Enkä minä sitä että särjit sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin tarvinnut kokemusta siitä, että olen sulle tärkeä. Edes kerran vuodessa. Edes yhtenä päivänä.
J. Miettisit joskus.
Projisointia
Ulit sanoo aina noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkeminen on kuin ruokaa sydämelle. Voi olla, että se menehtyisi ähkyyn, jos enemmän sinua saisin.
Jos sitten vain pikaisesti ja pienin annoksin
Otan mielelläni riskin ähkystä.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J. Miettisit joskus.
Pitäisköhän sun ennemminkin miettiä. Jos ei vaan tunne samoin.
Jsivusta
Pokkaa irl?
jalat menee alta kun ilmestyt näkösälle :)
Vierailija kirjoitti:
Voisin viettää talviunta toukokuun alkuun asti ja sitten herätä jonkun ihanan vierestä ja aloittaa kesä siitä sitten. Uusi alku ja entisen unohdus, voisiko tämä toteutua, nyt en jaksa muuta.
Eli joudunko toukokuulle odottamaan? Voit ihan avoimesti olla väsynyt, ei tarvitse jaksaa. En painosta mihinkään jos et jaksa. Se olis jo mulle ihanin asia jos pääsisin näkemään ja halimaan sua säännöllisesti. Vaikka makaisit sohvalla tekemättä mitään. Vaikka tuskin sulla semmoseen edes on aikaa. Vaikka toivon että on. Ihmisen ei tarvi koko ajan suorittaa
Jos sitten vain pikaisesti ja pienin annoksin