Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (4959)

Vierailija
4801/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän kaipaamalleni mahtaa kuulua tänään? Minä tutkin asuntoja ja haaveilin, millaiselta meidän yhteinen asunto näyttäis. 

Minkä tyylisestä tykkäät? Minä monenlaisista, esim. talonpoikaisesta, jugendista, funkkiksesta.

Mä tutkin enempi sijaintia ja pohjapiirrosta kuin mitään tiettyä tyyliä. Mut jugentalot on ihania kyllä.

Entäs neliöt? Kuinka monta huonetta teidän asunnossa olisi?

Riippuu priorisoinnista. Haluaako esim. läheltä keskustaa, jolloin joutuu tinkimään neliöistä. Myös uudet talot / asunnot maksaa enemmän. Tarviiko esim. hyvät bussiyhteydet tai viihtyykö jossain, missä näkyis jotain muutakin kuin kaupungin keskustan betonitaloja. Näissä pitäisi sit löytyä kompromissi. Mä en tarvii omaa työhuonetta, kun en tee töitä kotona, kaipaamani voisi sellaista kaivata. Mä luulen, et kaipaamani on tottunut elämään väljästi. Ja sit kai on sekin, missä päin Suomea haluaa asua.

Vierailija
4802/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hellyyteni suon.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä edesmenneelle isälleni. Sodankylän pojalle. Katsoin pitkästä aikaa perhealbumiamme ja ainut kuva sinusta, minä sylissäsi taaperona, kertoo tuhat sanaa. Näen sinussa saman estyneisyyden kuin itsessäni. Sen näkee silmistäsi, että olet alakuloinen ja erittäin mietteliäs. Harmittaa, että siihen aikaan, kun vielä elit mielenterveyden asiat olivat tabu. Olisit varmasti saanut apua eikä elämää olisi tarvinnut hukuttaa viinaan.

Minä kannan kuitenkin tietyllä ylpeydellä estynyttä genetiikkaamme, Suomen kansanluonteen aarretta. Olet rakas, vaikken voi sitä sinulle sanoa.

Koko kansan Heikkikö siellä? Tuon estyneisyyden tunnistan suomalaisissa miehissä. Ei tarvii olla edes hämäläinen kunhan on vaan kotoaan poissa niin ei pukahda sanat suusta vaan kaikki kulautetaan alas jaloviinalla.

Onkin ollut mukava tutustua muun maailman vilkkaampiin miehiin, jotka osaavat sekä puhua että kirjoittaa toisin kuin moni virkamies täällä. 

Vierailija
4804/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
4805/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jalat menee alta kun ilmestyt näkösälle :)

Samoin. Voimat lähtee ja jalat on kuin hyytelöä.

Vierailija
4806/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat terveiset Riikalle, ja jumalan siunausta vaativassa työssäsi. 🙏

Vierailija
4807/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat terveiset Riikalle, ja jumalan siunausta vaativassa työssäsi. 🙏

Onko hän pappi?

Vierailija
4808/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole unohtanut sitä hetkeä, kun tuijotimme toisiamme silmiin vain sekuntteja, ja siitä jäikin pysyvä jälki.

En minäkään. Vielä, edelleen täällä roikun. Huvikseen lueskelen ihmisten viestejä.

Vierailija
4809/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko enää muuta terveisketjua?

Terveiset kuitenkin: nykyiseni puhuu sinusta rumasti, mutta en korjaa häntä. Se helpottaa hänen oloaan ajatella, ettet merkinnyt mitään. Vaikka merkitsit kaiken. Rakas. Yritin sut rakastaa mun omaksi. Ymmärrän, ettei se mene niin. Kiitos kaikesta silti, en unohda sua, toivottavasti, koskaan. Sit kun tuoksusi katoaa, toivottavasti sinä et muistoistani. 

On.

Vierailija
4810/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken hellyyteni suon.. 

Minä omani mukanani tuon.

Vierailija
4811/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sydämessä muistona. Hyvää yötä! 

Vierailija
4812/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin viettää talviunta toukokuun alkuun asti ja sitten herätä jonkun ihanan vierestä ja aloittaa kesä siitä sitten. Uusi alku ja entisen unohdus, voisiko tämä toteutua, nyt en jaksa muuta.

Eli joudunko toukokuulle odottamaan? Voit ihan avoimesti olla väsynyt, ei tarvitse jaksaa. En painosta mihinkään jos et jaksa. Se olis jo mulle ihanin asia jos pääsisin näkemään ja halimaan sua säännöllisesti. Vaikka makaisit sohvalla tekemättä mitään. Vaikka tuskin sulla semmoseen edes on aikaa. Vaikka toivon että on. Ihmisen ei tarvi koko ajan suorittaa 

Kenelle vastasit? Sivu

Vierailija
4813/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kotiani mihinkään muuta, mutta mietin tänään sukunimeni vaihtoa mummon tyttönimelle. Ei pitäisi olla järin vaikeaa, mutta totuttelua olisi ja kaikille joutuisin selittelemään.

Vierailija
4814/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisit yhteyttä ihan ystävänä. Haluaisin jutella. 

Se ottaa yhteyttä, kellä on asiaa.

Vierailija
4815/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin viettää talviunta toukokuun alkuun asti ja sitten herätä jonkun ihanan vierestä ja aloittaa kesä siitä sitten. Uusi alku ja entisen unohdus, voisiko tämä toteutua, nyt en jaksa muuta.

Eli joudunko toukokuulle odottamaan? Voit ihan avoimesti olla väsynyt, ei tarvitse jaksaa. En painosta mihinkään jos et jaksa. Se olis jo mulle ihanin asia jos pääsisin näkemään ja halimaan sua säännöllisesti. Vaikka makaisit sohvalla tekemättä mitään. Vaikka tuskin sulla semmoseen edes on aikaa. Vaikka toivon että on. Ihmisen ei tarvi koko ajan suorittaa 

Sivusta. Olisipa kaivatultain. Itse olisin valmis tapaamaan siut nainen vaikka huomenna jos se kävisi siulle. Käyn iltapalalle, tarjoisin siullekin. Viherteetä, uunipäärynöitä,kanelia ja maustamatonta jukurttia. Kuuntelen ratiota ja haaveksun siusta. Lounaaseen.

Vierailija
4816/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sweetheart. Kyllä tämä on nähty. Ketkä kaipausparit jättävät ketjun tänään? Jos  kaivattusi ilmoittaa teidän molempien etukirjaimet tähän, uskallatko lopettaa täällä käymisen tähän iltaan?

Lähden kyllä, jos kaivattu ilmoittaa meidät molemmat (ww) ja vaikka pienen vinkin, mistä viimeksi puhuttiin. Lupaan olla palaamatta enää koskaan. Olinkin täältä jo pois pari viikkoa joulun tienoilla. 

Miks olit joulun tienoilla pois ja minkä takia tulit takas? 

Vierailija
4817/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gn. Gn.

Ngh. Ngh.

Töks. Töks.

Auu. Auu.

Vierailija
4818/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uudenlaisen ja kauan toivotun idean nuppu puhkesi aluilleen, mutta piiloutui nopeasti multaansa. 

Vierailija
4819/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisit yhteyttä ihan ystävänä. Haluaisin jutella. 

Tottahan toki. Miten haluat yhteydenoton ja milloin? 

Perinteisellä tavalla mieluiten, paras aika on päivällä. 

Vierailija
4820/4959 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jalat menee alta kun ilmestyt näkösälle :)

Olen huomanutkin että olet yleensä selälläsi maaten sakset auki. Mikäs siinä...!