Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4959)
Kaipa jokainen kaipaa huomiota, niin minäkin. Harmi vaan, ettei kaivatun kanssa osuta samaan paikkaan useasti.
Sinun näkeminen on kuin ruokaa sydämelle. Voi olla, että se menehtyisi ähkyyn, jos enemmän sinua saisin.
Näinkö mä sut oikeesti silloin. Vai vaan kangastuksen. Mitä sä näit.
Mikä en kaipaa huomiota vaan rakkautta ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit yhteyttä ihan ystävänä. Haluaisin jutella.
Milloin sinulle sopisi tämä? naiselle
Vierailija kirjoitti:
Entä jos...
Ja mitä jos..
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sua tuskin tunnen mä ikävään jo tänne jäin
Olen myös jäänyt tännekin.
Sinä joka lupasit täällä eilen että tänään kerrot kaivatullesi kuinka ihana hän on. Kerroitko?
Vierailija kirjoitti:
Merkitsenköhän sinulle mitään ja saanko koskaan tietää?
Merkitset paljon ja aion sen kertoa.
Uskon, että kun silloin kerran silmämme lukkiutuivat, näin sinut kokonaan. Ehkä sinäkin näit minut. Vain pienen hetken ajan, vaikka se hetki olikin samalla kuin yksi ihmisen elämä tai tähden elinkaari. Mutta hetken häivähdyksenä ehkä sain kokea ja tuntea mikä sinä olet. Itseni lisäksi oletkin ainut jonka tällä tasolla tunnen edes pintaraapaisten.
-A
Mää en sitte pyydä sua ottaan yhteyttä ystävänä vaan tulevana rakkaanani. Tein jo asian sulle helpoksi. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Niin koska?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kun silloin kerran silmämme lukkiutuivat, näin sinut kokonaan. Ehkä sinäkin näit minut. Vain pienen hetken ajan, vaikka se hetki olikin samalla kuin yksi ihmisen elämä tai tähden elinkaari. Mutta hetken häivähdyksenä ehkä sain kokea ja tuntea mikä sinä olet. Itseni lisäksi oletkin ainut jonka tällä tasolla tunnen edes pintaraapaisten.
-A
Kenelle?
Lisäys. Tosin ei me mitään ystäviä koskaan olla oltukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska?
Silloin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
-A
Omin tämän!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olisin tarvinnut kokemusta siitä, että olen sulle tärkeä. Edes kerran vuodessa. Edes yhtenä päivänä.
Mut mitä sun teot näytti - olen yhdentekevä.
J. Miettisit joskus.
Pitäisköhän sun ennemminkin miettiä. Jos ei vaan tunne samoin.
Jsivusta
Mäkin olisin tarvinnut kokemusta siitä, että olen sulle tärkeä. Edes kerran vuodessa. Edes yhtenä päivänä.
Mut mitä sun teot näytti - olen yhdentekevä.
J. Miettisit joskus.