Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa naisista, joilla on ongelmia tavallisissa ihmissuhteissa tekee paljon lapsia.

Vierailija
25.12.2025 |

Havainto tosielämästä. Lapsista tehdään se oma kaveriporukka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ne länsimaat kaatuu, alhaisen-ao:n ihmiset lisääntyy ja fiksut ei tee lapsia.

Vierailija
2/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarilapset, omaa egoa pönkittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä havainto kenties peräisin sellaiselta ihmiseltä jolla ei ole kovin läheiset suhteet omiin lapsiinsa? 

Vierailija
4/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ne länsimaat kaatuu, alhaisen-ao:n ihmiset lisääntyy ja fiksut ei tee lapsia.

Eikö tää ollut erään ison rahan komediaelokuvn juoni, joka sitten canceloitiin...

Vierailija
5/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä havainto kenties peräisin sellaiselta ihmiseltä jolla ei ole kovin läheiset suhteet omiin lapsiinsa? 

Ei ole. Valitettavasti ne ongelmat siirtyy usein myös perhe-elämään. Eli valtava lapsilauma sitten kärsii näistä vanhempien ongelmista. Aikuisten ihmisten pitäisi arvioida realistisesti millaiset olosuhteet kykenee tarjoamaan jokaiselle lapselle. Mutta luonnollisesti jos ei kykene muitakaan asioita elämässä niin hyvin arvioimaan niin eihän se sitten ulotu perhejuttuihinkaan. 

Vierailija
6/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei siis tarkoittanut, että yksinäiset tai introvertit tai muuten yksin viihtyvät olisi ongelmallisia ihmissuhteissa. Lähinnä vaan sitä, että olen huomannut monella suurperheellisellä naisella olevan kauniisti sanottuna haastava luonne. Aikuisten väliset suhteet ei sitten välttämättä suju niin hyvin.

Vierailija
7/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaiset vetoavat miehiin 

Vierailija
8/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on Suomessa aika tossun alla. Naiset on niitä perheen johtajia. Moni mies suostuu tekemään vaikka tusinan lapsia kunhan ei tarvitse olla yksin. 

Vierailija
9/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että ihmissuhteet on paljon muutakin kuin romantiikkaa myös perhe sukulaisuus ja ystävyys suhteet on ihmissuhteita 

Vierailija
10/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ihminen joka ei osaa olla yksin.

Vierailija
11/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, haastava luonne on monen miehen näkökulmasta tasaista helpompi. Tasaista pitää osata lukea herkemmin, vaikea antaa tunteidensa näkyä ja itsekin epätasapainoista ihmistä tunnedraama koukuttaa. Välttelevä kiintymyssuhde ja takertuva kiintymyssuhde. Perusdraamaa. 

Vierailija
12/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon että ihmissuhteet on paljon muutakin kuin romantiikkaa myös perhe sukulaisuus ja ystävyys suhteet on ihmissuhteita 

Totta ja tietysti moni nainen vaan aidosti tykkää isosta lapsilaumasta ja hoitaa paketin hyvin. Harmittaa vaan välillä sivusta seurata, miten jotkut vanhemmat on täysin sokeita oman käytöksensä ongelmille ja sitten tehdään iso lapsilauma, joka kärsii niistä ongelmista. Eipä ole kovin hyvä lopputulos. Saattaahan joku tykätä vallastakin, aikuisen ja lapsen välinen suhde on valtasuhde kunnes lapsi kasvaa riittävän isoksi. Lapsia ei kuitenkaan voi kasvattaa ja ohjata kuin armeijan joukko-osastoa.

Vierailija
13/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Olen aika terävä. Oman tyylisten ihmisten kanssa tulen hyvin toimeen. Ja jotkut ei juurikaan ota muhun kontaktia, toisaalta kukaan ei ole kuitenkaan tullut mulle sanomaan ettei pitäisi minusta. Yksi kohta 7v tyttö mulla ja koulun jälkeen yritän lisää ainakin yksi ellen enempikin, voisihan se kolmekin lasta olla ihan kiva. Saattaa kyllä tarvita jo hedelmöityshoitoja kun itse olen silloin 40v korvilla ja ukko 15v vanhempi,a

Vierailija
14/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, kun näkee että nainen osaa ainakin näennäisesti huolehtia laumasta, siihen vaan lauman jatkoksi ruokittavaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän