Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (4501)

Vierailija
4401/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä kerran tavattiin 

Niin se ei oikein riitä..........

Vierailija
4402/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on pakko. Aika loppuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitävi aika, vierähtävät vuodet. Hyvää yötä hänelle. 

Vielä aikaa kuitenkin on, enkä aio aikailla, kun saan oikeanlaista signaalia. Nuku hyvin.

Vierailija
4404/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä kerran tavattiin 

Niin se ei oikein riitä..........

En ole kesällä kohdannut kaivattua. Paitsi ehkä toissakesänä. Tuli kalpeana vastaan autolla, tai siis oli jonkun kyydissä. Oulusta päin ajeli. Mietin, että hänellä on varmaankin ollut rymyisä viikonloppu. Minä olin matkalla haudalle. Rakkaan ihmisen haudalle sinne Oulun suunnille. Hartaissa tunnelmissa siis, mutta hän havahdutti hereille. Sivusta

Vierailija
4405/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla lähestyä, kun vaikutat siltä, että haluat olla rauhassa.

Haluan lähestymistä enkä pure.

Ei voi tietää.

Ei voi tietää jos ei uskalla ottaa selvää.

Apu olisi tervetullutta.

Mihin apua tarvit?

Olisi mukava, jos vastaisi tervehdykseen ja pysähtyisi kohdalle.

Ok. Lupaan tehdä niin ensi kerralla mikäli tervehdit. 

🤗

Vierailija
4406/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on käsille tukea, jos jalat meinaa lähteä alta.

Vierailija
4407/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välillä on jotain ihan käsin kosketeltavaa sähköä. Välttelin tietoisesti edellisiä pikkujouluja just tästä syystä. Mut joku vetää kovemmin kun järki vetää vastaan. Haluaisin enemmän paljon enemmän <3

Vierailija
4408/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä ei voi parantaa, kuuluu rituaaliin.

Vierailija
4409/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kyllä yhteyttä, kunpa ei vaan aina tarvitsisi veistää tikkua uudelleen.

Ottaisitpa pian. Meneekö vielä kuukausia? Älä liikaa mieti ku rennosti vain laitat viestiä. Ota minusta mallia miten se tapahtuu 😁 

Vierailija
4410/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pettyny tähän ettei huvittanu tänään mikään. Salillekin raahauduin vasta tuntikausia normaalia myöhemmin enkä jaksanu nostella painoja, poljin vaan lyhyet cardiot. En ees tiiä tykkäsitkö musta ikinä vai oliko kaikki vaan mun typerää toiveajattelua.

Vierailija
4411/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että oon roikkunut täällä monta kuukautta ihan pimennossa 🤣 tai voin jos miettii mitä tapahtui sitäkin aiemmin, mutta huhhuh

Vierailija
4412/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ummehtunut olo kun katsoo naisten jääkiekkoa. Piti kääntää areenalle kun taitoluistelu tuo oloon hieman tähtipölyä.

Vierailija
4413/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kerron miten ihana oot. Lupaan!

Vierailija
4414/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät yöt sinne kippari.

Hyvää yötä, ja huomiseen.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Vierailija
4415/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon melkein, että tämä tosiaan oli harhaa. Koska tämä tuntuu nimittäin oikeastaan paremmalta. Jos mitään täällä ketjussa ei olisi tapahtunut, olisin huojentunut.

Vierailija
4416/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko sen aamun kun katsoimme toisiamme silmiin ja kumpikin vähän hätkähti? 🧡

nn

Tästä tuli aamujen sijaan enemmän mieleen illat, tai yöt ennemminkin. Rakastin käydä hänen viereen nukkumaan. Rakastin nuuhkia häntä. Tuntui, että olin kotona, henkisesti. Harmittaa, etten koskaan niinä hetkinä puhunut kaikki ne maailman asiat, olisin halunnut, mutten osaa, sanat jää tosi syvälle ja pyörii lopulta vain omassa päässä. En varmaan koskaan opi puhumaan. Ei hän siihen kyllä painostanutkaan. Tai ehkei ollut vain kiinnostunut, tietämään onko mun pään sisällä edes mitään. O ou. 

Tää ei varmaan oo mulle vaan jollekin toiselle, mutta mä tiedän että kaivatun pään sisällä on vaikka ja mitä ja paljon, mutta tuntui ettei ollut tarpeeksi hetkiä puhua niistä kun vaatii ehkä yön kauniin pimeyden ja toisiinsa tottumisen tai jotain sellaista että olisi helpompi puhua. Tiedän itsestäni sen tilanteen missä on helppo avata itseä ja ajattelin että ehkä hänellekin olisi helpompi sellainen tilanne niin en painostanut kertomaan vaikka halusin niin paljon tietää

Vierailija
4417/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän välillä on jotain ihan käsin kosketeltavaa sähköä. Välttelin tietoisesti edellisiä pikkujouluja just tästä syystä. Mut joku vetää kovemmin kun järki vetää vastaan. Haluaisin enemmän paljon enemmän <3

Miksi välttelit? Etkö halua sitä sähköä lisää?!

Vierailija
4418/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä leidi ottaa vihdoin ohjat omiin käsiinsä ja sulkee omalta osaltaan kaipausketjun. Täällä ei muutakuin hajoa haravoihinsa. Tänne en enää palaa koska täältä en rakkautta löydä, joten miksi roikkua. Toivon rakkautta IRL jokaiselle sitä kaipaavalle,  myös itselleni. Jos Luoja suo.

Vierailija
4419/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä leidi ottaa vihdoin ohjat omiin käsiinsä ja sulkee omalta osaltaan kaipausketjun. Täällä ei muutakuin hajoa haravoihinsa. Tänne en enää palaa koska täältä en rakkautta löydä, joten miksi roikkua. Toivon rakkautta IRL jokaiselle sitä kaipaavalle,  myös itselleni. Jos Luoja suo.

Onnea matkaan! 👋

Vierailija
4420/4502 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ummehtunut olo kun katsoo naisten jääkiekkoa. Piti kääntää areenalle kun taitoluistelu tuo oloon hieman tähtipölyä.

Kaikki on taitoluisteluhallissa tyylikkään värikästä. Selostus on informoivaa, hauskaa ja älykästä.

Mulla on ollut vähän alavirettä viime aikoina mutta sen verran luistelutaustaa joskus ennen että tunnen hallin tuoksun nenässäni ja tämä on illan pelastus.