Onko 34v nainen nuori?
Kommentit (76)
No, se on niin suhteellinen käsite. Ei enää teiniangstia. Vielä hedelmällisessä iässä. Mutta saattaa jo olla kerääntynyttä painolastia, menneistä suhteista. Ja sinähän joudut ne kohtaamaan, jos suhteeseen alat moisen kanssa.
Mielestäni ei ole nuori, mutta ei ihan eläkeläismummokaan. Itse olen 42 ja koen olevani hyvänikäinen. Sopivan vanha siihen, että kympiltä nukkumaan ja kuudelta ylös :)
Se on tosiaan aika suhteellista. Ei ole nuori vaikkapa äidiksi, on aika nuori ollakseen suuren yrityksen johtaja tai vaikka poliitikko.
Tinderiä kun katsoo nii sulautuu kyllä hyvin neljäkymppisten kerhoon. Jotenkin sellaset elämää nähneet kasvot jo.
Minä itse arvostan naisen iät näin:
Nuori nainen 16-20 vuotta
Aikuinen kaunis nainen 20-25 vuotta
Aikuinen nainen 25-30 vuotta
Naisen taso laskee 30 ikävuoden kohdilla.
No objektiivisesti on toki nuori, kun miettii ihmisten keskimääräistä elinikää. Mutta deittailumielessä 34 v nainen ei ole minulle nuori, vaikka miehenä olen melkein saman ikäinen. Katselen ainakin kymmenen vuotta nuorempia itse. Riippuu siis perspektiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä kun katsoo nii sulautuu kyllä hyvin neljäkymppisten kerhoon. Jotenkin sellaset elämää nähneet kasvot jo.
Jaa. Minua ei meinattu kesällä päästää festareille sisään kun luulivat alaikäiseksi. Oon 32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minua ei meinattu kesällä päästää festareille sisään kun luulivat alaikäiseksi. Oon 32.
Hieno juttu, mutta tuskin edustat keskivertoa, jos sinua muka luullaan alle 18-vuotiaaksi tuon ikäisenä.
Varhais keski-ikäinen, ei enää mikään nuori.
Vierailija kirjoitti:
No, se on niin suhteellinen käsite. Ei enää teiniangstia. Vielä hedelmällisessä iässä. Mutta saattaa jo olla kerääntynyttä painolastia, menneistä suhteista. Ja sinähän joudut ne kohtaamaan, jos suhteeseen alat moisen kanssa.
Sepä. Tuon ikäinen nainen ei tarvitse uutta suhdetta, vaan osaavan terapeutin. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, mutta tuskin edustat keskivertoa, jos sinua muka luullaan alle 18-vuotiaaksi tuon ikäisenä.
Mutta sinäkin teit aika yleistävän kommentin. N32
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen näin;
Nuori nainen 18-24
Aikuinen kaunis nainen 25-30
Aikuinen nainen 30-50
Viimeisestä olen samaa mieltä. Miehen taso laskee 40 v jälkeen viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Tisut jo roikkuu.
Kyllä se tämä ihmisen elämä on nopeasti ohi. Sitä ei nuorena tajuakaan.Lyhyen hetken olet nuori ja kaunis. Kohta jo tissit roikkuu ja kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen näin;
Nuori nainen 18-24
Aikuinen nainen 30-50
Pah, en tiedä missä seurassa vietätte aikaanne, mutta meillä töissä kolmekymppiset naiset on kyllä kuumiksia, vaikka hetero olenkin :D Ja nuoren näköisiä myös. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tisut jo roikkuu.
Kyllä se tämä ihmisen elämä on nopeasti ohi. Sitä ei nuorena tajuakaan.Lyhyen hetken olet nuori ja kaunis. Kohta jo tissit roikkuu ja kaikki muukin.
Ei muuten roiku. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen näin;
Nuori nainen 18-24
Aikuinen nainen 30-50
Pah, en tiedä missä seurassa vietätte aikaanne, mutta meillä töissä kolmekymppiset naiset on kyllä kuumiksia, vaikka hetero olenkin :D Ja nuoren näköisiä myös. N
No joo. Kyllähän kolmikymppinen on vielä nuoren näköinen.
34-vuotias on tosi nuori vielä, oli sitten nainen tai mies.
On nuori jos minuun vertaa, olen tuplasti hänen ikäisensä.