Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (4501)
Vierailija kirjoitti:
Otan kyllä yhteyttä, kunpa ei vaan aina tarvitsisi veistää tikkua uudelleen.
Kaikki asiat ei tapahdu itsestään,mikään ihmissuhde ei etene muiden toimesta
Parasta on katsoa sua silmiin. Sä et vaan käännä katsettas pois. Koko huoneistoa ympäriltä. Vaan mä ja sun ruskeet silmät. Joka kerta.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla lähestyä, kun vaikutat siltä, että haluat olla rauhassa.
Haluan lähestymistä enkä pure.
Ei voi tietää.
Ei voi tietää jos ei uskalla ottaa selvää.
Apu olisi tervetullutta.
Mihin apua tarvit?
Olisi mukava, jos vastaisi tervehdykseen ja pysähtyisi kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa kulta mun luo syliin pikkareissa. Voitaisiin keskustella että ei anneta eskaloitua että se on kiellettyä ja väärin mutta sitten mitä pidempään kestää ja mun hyväillessä sua niin pikkuhiljaa suudeltaisiin hitaasti ja pitkään ja otettaisiin sun pikkareita sivuun ja annettaisiin mennä.
Jos oot nainen niin lähden tulemaan
Miehelle
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kuinka ihanaa olisikaan painautua sinua vasten nukkumaan. 🥰
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Parasta on katsoa sua silmiin. Sä et vaan käännä katsettas pois. Koko huoneistoa ympäriltä. Vaan mä ja sun ruskeet silmät. Joka kerta.
T
nn, mn, nm, mm?
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa kulta mun luo syliin pikkareissa. Voitaisiin keskustella että ei anneta eskaloitua että se on kiellettyä ja väärin mutta sitten mitä pidempään kestää ja mun hyväillessä sua niin pikkuhiljaa suudeltaisiin hitaasti ja pitkään ja otettaisiin sun pikkareita sivuun ja annettaisiin mennä.
Ei varmasti eskaloituisi, ilmiselvää. Varmuuden vuoksi sinunkin pitäs vähentää vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että sulla on hoitavat kädet. Ei helpota mun päiväunia susta, ei yhtään. Et oo yhtään mun tyyppiä mut olen aivan heikkona sun lähelläs. Voitko huomaa mut jo?
Monilla ihmisillä on kyky parantaa käsillä. Se täytyy vain oppia. Minä opin hätätilanteessa, kun oli halu auttaa läheistä.
Sivusta
Puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vanha rakkaus yllätti.
Mutta et vielä tarttunut. Ajattelitko milloin palata asiaan? Ei kannata liian kauan pitkittää väistämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Katseessa ei ollut enää mitään
Ei siellä voi nähdä, ja vaikkei näkyisikään, silti on ja paljon.
Sä olet mun työpaikkarakkaus. Sun takia jaksan tulla joka päivä. Se yks katse, yks puhelu, yks yhteinen lounas. Oot söpöintä mitä voi olla
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan hajalla eikä mua mikään korjaa. Olen luovuttanut. En usko rakkauteen. En osaa. En vain osaa. 💔
Miten niin et osaa? Olet osannut monta vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla lähestyä, kun vaikutat siltä, että haluat olla rauhassa.
Haluan lähestymistä enkä pure.
Ei voi tietää.
Ei voi tietää jos ei uskalla ottaa selvää.
Apu olisi tervetullutta.
Mihin apua tarvit?
Olisi mukava, jos vastaisi tervehdykseen ja pysähtyisi kohdalle.
Ok. Lupaan tehdä niin ensi kerralla mikäli tervehdit.
On jo melkein yö ja väsyttääkin jo. Meni koko päivä asioilla, joten en ehtinyt tänne kaipaamaankaan. Nyt pusuterkut kaipaamalleni. Oisitpa täällä, niin voisin nukahtaa sun syliin. 🧡