Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (4020)

Vierailija
3981/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa siistiä palsta on lähteä itse pois.Kovin kauan eivät kiusaajat keskenään viihdy.

Olen tehnyt sen jo monta kertaa. Valheellisten mielikuvien vuoksi olen saanut vttuilua ja väkivaltaa osakseni jo kauan irl. Uhkailua tekstiviesteissä ja puheluissa. Nyt lähestytty perhettä ja murtauduttu luuriin muiden rikosten ohella. Tästä tulee poliisilla vaan törkyinen ja iso soppa, johon pakko vetää mukaan kaikki yli 20 vuoden ajalta. Toivottavasti oli kaikille sen arvoista. 

Tota... Toi sun "valheellisten mielikuvien vuoksi"..., Ootsä tosissas menny ja uskonu että sä oikeesti oot "tunnistanut" sun kaivattus täältä? Herää nyt ihminen, joka ikinen päästään perusterve ihminen tajuaa että suurimmat osat täällä on trolleja.  Yksi kysymys vielä: Ootsä oikeasti vi

Haluan kuitenki jatkaa, että uhkailu jne. Ei kuitenkaan ole ollut oikea tapa lähteä ratkomaan asiaa, vaan olisi ollut muitakin keinoja, joten se on kuitenkin sinua kohtaan väärin. Esim. Jos olet häiriköinyt kaivattuasi in real life, tämän palstan takia. Niin uhkailu väkivallalla ei ole ollut kaivattusi ja hänen kavereiden oikea tapa lähestyä asiaa. Vaan heidän olisi pitänyt kerätä/etsiä/löytää edes yksi satavarma todiste, mikä liittää sinut tähän palstaan, sekä irl häiriköksi. 

Vierailija
3982/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tota... Toi sun "valheellisten mielikuvien vuoksi"..., Ootsä tosissas menny ja uskonu että sä oikeesti oot "tunnistanut" sun kaivattus täältä? Herää nyt ihminen, joka ikinen päästään perusterve ihminen tajuaa että suurimmat osat täällä on trolleja.  Yksi kysymys vielä: Ootsä oikeasti vieny näitä sun palsta harhojasi tuonne ihan oikeaan elämään? Elit ihan oikeasti in real life jotain palsta harhaa? Toi on oikeasti karmivaa, jos noin on. En yhtään ihmettele, että oot saanu ei-toivottuja yhteyden ottoja."

Tämä on alkanut irl asioista, ja koska tapaamisen ei suostuttu eikä suostuta, näiden asioiden ruotiminen ja mielikuvien luominen muille siirtyi näille palstoille. 

Kukaan ei kaipaa ketään eikä usko, että olisi keskustellut täällä sen hlö:n kanssa, joka näihin rikoksiin liittyi. Nettikiusaamisessa propaganda ei lie uusi asia, samoin toisten sumutus ja asioiden vääristely on perussettiä. Irl asiat ovat ne, jotka tässä painavat, eikä nyt kyse ole mistään kunnianloukkaussyytteestä vaan paljon laajemmasta jutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha sellasta tänää. Ahdistaa kun ei tiedä mistä suuntaa tuollanen tulee, liikaa vaihtoehtoi. 

Vierailija
3984/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä 🤍

Minä. En varmaan kuule sinusta irl ikinä? 😔

Vierailija
3985/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tota... Toi sun "valheellisten mielikuvien vuoksi"..., Ootsä tosissas menny ja uskonu että sä oikeesti oot "tunnistanut" sun kaivattus täältä? Herää nyt ihminen, joka ikinen päästään perusterve ihminen tajuaa että suurimmat osat täällä on trolleja.  Yksi kysymys vielä: Ootsä oikeasti vieny näitä sun palsta harhojasi tuonne ihan oikeaan elämään? Elit ihan oikeasti in real life jotain palsta harhaa? Toi on oikeasti karmivaa, jos noin on. En yhtään ihmettele, että oot saanu ei-toivottuja yhteyden ottoja."

Tämä on alkanut irl asioista, ja koska tapaamisen ei suostuttu eikä suostuta, näiden asioiden ruotiminen ja mielikuvien luominen muille siirtyi näille palstoille. 

Kukaan ei kaipaa ketään eikä usko, että olisi keskustellut täällä sen hlö:n kanssa, joka näihin rikoksiin liittyi. Nettikiusaamisessa propaganda ei lie uusi asia, samoin toisten sumutus ja asioiden vääristely on perussettiä. Irl asia

Joten keskustele niistä jossain muualla kun kaipausketjussa.

Vierailija
3986/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha sellasta tänää. Ahdistaa kun ei tiedä mistä suuntaa tuollanen tulee, liikaa vaihtoehtoi. 

Mitä? Enkä olekaan ainut? En suostu olemaan mikään vaihtoehto!

Vierailija
3987/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kääntää aina kaiken päälaelleen. 

Enkä ole häiriköinyt kiusaajaani. Miten voisin sen edes tehdä, jos hän ei täällä edes käy? Sen sijaan joku toinen kiusaaja niiden porukasta on täällä valmiina odottamassa ja maalittamassa mua häiriköksi joka kerta. Sama asioiden sitkeä vääristely jatkuu vuodesta toiseen. Ihan sama, vaikka olisin kuukauden tai pari täältä poissa. 

Vierailija
3988/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketelkaa ja nuuhkikaa toistenne kakkosia, se piristää päivää!

Vierailija
3989/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole häiriköinyt kiusaajaani. Miten voisin sen edes tehdä, jos hän ei täällä edes käy?  

Häiriköit kaipaajia kaipausketjussa saa tan an vati pää. Syyttömiä ulkopuolisia. Miksi vitu ssA?

Vierailija
3990/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah 

Vierailija
3991/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut sellasta. Mietin että tuleeko joltain joka tykkää musta vai inhoo mua. Yks saattaa tykätä mut noita muita jotka inhoo on enemmän. 

Vierailija
3992/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kreisii, mut olen kirjotellu tääl joskus kaivatun kans🤸🏼🥁

Liikkaope ?

Vierailija
3993/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole häiriköinyt kiusaajaani. Miten voisin sen edes tehdä, jos hän ei täällä edes käy? Sen sijaan joku toinen kiusaaja niiden porukasta on täällä valmiina odottamassa ja maalittamassa mua häiriköksi joka kerta. Sama asioiden sitkeä vääristely jatkuu vuodesta toiseen. Ihan sama, vaikka olisin kuukauden tai pari täältä poissa. 

Säälittävä vähän kaltaisesi poloinen. Pysy pois koko elämäsi!

Vierailija
3994/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pidät mua viiden käsivarren mitan päässä.. ei se viestien poistaminen nyt vastannut oikein..

Vierailija
3995/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah 

Hihihihihijohohohihohohohoh funny moooooommmmma  hihihihihihu 

Vierailija
3996/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltäisiinkö parkkipaikalle yhtä matkaa ihan viattomasti vaan rinnakkain kepeästi jutellen? Mielessäni samalla näkisin sinut päälläni himokkaana ja hikisenä, ilman rihman kiertämää, nautinto kasvoillasi.

Vierailija
3997/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut sellasta. Mietin että tuleeko joltain joka tykkää musta vai inhoo mua. Yks saattaa tykätä mut noita muita jotka inhoo on enemmän. 

Mistä syystä sinua inhotaan? Sivu

Vierailija
3998/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit multakin kysyä jos on kysymyksiä.

Vierailija
3999/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä voit multakin kysyä jos on kysymyksiä.

Missä?

Vierailija
4000/4020 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni hetki ennen ku ei nähdä pariin kuukauteen. Oon hulluna suhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan