Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (4062)

Vierailija
3961/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, trumpin ja putlerin hoviin kuuluvat kiusaajat. Sanokaa mulle yksikin järkevä syy, miksi rikoksia ei pitäisi viedä poliisin tutkittavaksi?

Heitäkö kaipaat?

En kaipaa. Miksi vastaat kysymykseen kysymyksellä, ootko narsisti?

En, sinä taidat olla, kun ei ketjun aihe kiinnosta vaan kirjoittelet minäminä-tyyliin paskaa ja syytät muita narsisteiksi.

Käyttäydyt epäkunnioittavasti ja todistit olevasi kiusaaja. Esitin asiallisen kysymyksen.

Todistit olevasi idiootti, kun jatkat. Lue ketjun otsikko!

Sivuhuomio

Vierailija
3962/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään kaipaama ole täällä. Nää on täysin randoja.

Mun on😌🙂

Voisin jopa uskoa, jos näkisin teidän kahden välillä jonkun selkeän viestittelyn keskenäisine tunnisteinenne, mutta kun sitä harvemmin tapahtuu täällä. Koko ketju täynnä ihan muuta paskaa ja riitelyä. Ja sitten niitä yksittäisiä eetteriin katoavia kaipausviestejä.

Mulle on aivan sama mitä kukakin uskoo ja ei usko, täysin vapaasti😊

Pelkään vain puolestasi, sillä siihen voi vajota pahasti ja alkaa uskoa jotain mikä ei ole todellista. Kokemuksesta. On paljon parempi keskittyä siihen mikä on totta somen ulkopuolella, vaikka se aluksi olisi vaikeaa. Monesti

Mielellään jättäisin tän ketjun kokonaan, en vaan tällä hetkellä pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumentaation taso on ollut tosiaan tätä ****** viesteissä. Mennään poliisille sitten ja tuodaan kaikki julki, jos se kerran on parempi. Narsisti kiusaa ja vainoaa joka tapauksessa kuten on tehnyt jo 23 vuotta.

Sinä kuvittelet jonkun vainoajasi kitjoittelevan täällä sinulle ja levität hänen nimeään koko maailmalle syytöstesi yhteydessä? Olet ehdottomasti pahin kiusaaja ja häirikkö rikkoen sekä sääntöjä että ehkä lakiakin. Mene ihmeessä ilmiantamaan itsesi rikoksistasi. Kunhan menet pois ketjusta joka ei sun asiallesi kuulu mitenkään. Hus pois, hus!

Sulla ei taida olla varaa tuomita ketään, jos näistä asioista jotain tiedät. Mahtipontinen käytös ja paasaaminen ei vaan enää toimi. 

Vierailija
3964/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielellään jättäisin tän ketjun kokonaan, en vaan tällä hetkellä pysty."

Asteittain itsekin irtautumassa.

Vierailija
3965/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajosin ja hajosin.

Vierailija
3966/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreisii, mut olen kirjotellu tääl joskus kaivatun kans🤸🏼🥁

Vierailija
3967/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkokiusaamisessa yksittäinenkin järjen ääni voi muuttaa asioita.

Se ääni ei vaan taida olla sinun. Kun kirjoittelet kaipausketjussa näitä ja kiusaat muita.

Vierailija
3968/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin Sinua 🤍

Vierailija
3969/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa siistiä palsta on lähteä itse pois.Kovin kauan eivät kiusaajat keskenään viihdy.

Vierailija
3970/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin kuuman puuman?💋

Vierailija
3971/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilialle iltapv terkut. Vaikka iloiset, vaikka ei tänään kovin iloinen tunnelma minulla olekaan. -peikko-

Vierailija
3972/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentaation taso on ollut tosiaan tätä ****** viesteissä. Mennään poliisille sitten ja tuodaan kaikki julki, jos se kerran on parempi. Narsisti kiusaa ja vainoaa joka tapauksessa kuten on tehnyt jo 23 vuotta.

Sinä kuvittelet jonkun vainoajasi kitjoittelevan täällä sinulle ja levität hänen nimeään koko maailmalle syytöstesi yhteydessä? Olet ehdottomasti pahin kiusaaja ja häirikkö rikkoen sekä sääntöjä että ehkä lakiakin. Mene ihmeessä ilmiantamaan itsesi rikoksistasi. Kunhan menet pois ketjusta joka ei sun asiallesi kuulu mitenkään. Hus pois, hus!

Sulla ei taida olla varaa tuomita ketään, jos näistä asioista jotain tiedät. Mahtipontinen käytös ja paasaaminen ei vaan enää toimi. 

Kukaan ei tiedä noista asioista. Olet hullu ja kuvittelet olemattomia. Ja se kyrsii meitä tavallisa kaipaajia jotka olemme täällä vain kaipaamassa. Mene pois äläkä palaa, niin pääset tästä itseaiheutetusta piinastasi ja samalla me saamme nauttia vähemmästä määrästä paskaa.

Vierailija
3973/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma keväänmerkki on se, että sekopäämellastaa palstoilla tajuamatta niiden otsikkoa. Hyvää kevättä kaikille!

Vierailija
3974/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

* sekopäät mellastaa

Vierailija
3975/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja iltapäivääsi 😘😘

Vierailija
3976/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa siistiä palsta on lähteä itse pois.Kovin kauan eivät kiusaajat keskenään viihdy.

Olen tehnyt sen jo monta kertaa. Valheellisten mielikuvien vuoksi olen saanut vttuilua ja väkivaltaa osakseni jo kauan irl. Uhkailua tekstiviesteissä ja puheluissa. Nyt lähestytty perhettä ja murtauduttu luuriin muiden rikosten ohella. Tästä tulee poliisilla vaan törkyinen ja iso soppa, johon pakko vetää mukaan kaikki yli 20 vuoden ajalta. Toivottavasti oli kaikille sen arvoista. 

Tota... Toi sun "valheellisten mielikuvien vuoksi"..., Ootsä tosissas menny ja uskonu että sä oikeesti oot "tunnistanut" sun kaivattus täältä? Herää nyt ihminen, joka ikinen päästään perusterve ihminen tajuaa että suurimmat osat täällä on trolleja.  Yksi kysymys vielä: Ootsä oikeasti vieny näitä sun palsta harhojasi tuonne ihan oikeaan elämään? Elit ihan oikeasti in real life jotain palsta harhaa? Toi on oikeasti karmivaa, jos noin on. En yhtään ihmettele, että oot saanu ei-toivottuja yhteyden ottoja. 

Vierailija
3977/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ja odotan, vaikka olet jo torjunut.

Vierailija
3978/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3979/4062 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*edes

Vierailija
3980/4062 |
10.02.2026 |