Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4062)
Vierailija kirjoitti:
Vaikenet aina vaan, huoh. En halua painostaa mut onhan tää vaikeeta.
En mä tunne oloani painostetuksi, päinvastoin ja se on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, nyt en pysy kärryillä
Kävin tänään varaamassa smokkipuvun.Olisitko halunnut olla makutuomarina ?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti
"En oikeasti nyt ihan ymmärrä sinua. Tajuan kyllä sinun motiivisi täällä huutelemassa on ne nettikiusaajat, mutta kun en ymmärrä...ja tuskin tarvitsee ymmärtää, kaikki vie asioitaan eteenpäin omalla tyylillään."
Narsistin terrorista ja uhrin muista eristämisestä kyse, kaksinaamainen eksä osallistunut tähän, raportoinut yksityisasioita, levittänyt ne nettiin ja pahoinpidellyt ja salakuvannut narskun käskystä, uhannut kostaa ja tappaa, jos juttu menee poliisille. Kiusaajarinki ja trollit netissä valmiina myllyttämässä pienimmästäkin. Tuhotaan ihmissuhteet, otetaan yhteyttä perheeseen muka hyvällä, seurataan, käydään käsiksi, murtaudutaan luuriin. Uhattu tuhota koko elämä. Kaikki käännetty uhrin viaksi, ahdistellut muka narsistin miestä, vaikka asia oli toisinpäin, mies valehteli aluksi, koska sai pakit rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että eihän tuossa vaikenemisesta huokaisussa oo pienintäkään painostusta. Jos lähettäisit 15 viestiä ja soittaisit 3 krt jos ei vastata puolen tunnin sisään olisi painostavaa. Ehkä eri käsitys painostavasta
Voisitko ystävällisesti tehdä oman ketjun jutuillesi jotka menevät täysin aiheen ohi?
4026 tyypin jutut ei minulta.
Näkyy usein tuota samaa exän
puimista häneltä.
Minulta lähtee exilleni lämpimät
terveiset + niiaus päälle.👋
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että eihän tuossa vaikenemisesta huokaisussa oo pienintäkään painostusta. Jos lähettäisit 15 viestiä ja soittaisit 3 krt jos ei vastata puolen tunnin sisään olisi painostavaa. Ehkä eri käsitys painostavasta
Mutta miksi on ongelma et ei koe painostetuksi? Onko siis toiveissa viestitulva jne?😅
Paljonko hellyyttä voi varastoida, ennen kuin pää hajoaa?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua💕
Hepokatti
Hepo=heroiini ja katti on meitsin kaivattu. Onkohan tuo huumeisiinkin langennut.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuin pieru: jos sitä pidättelee niin tulee p@ska.
Vierailija kirjoitti:
Hellyys varastoituu sydämeen, joten pään ei pitäisi siitä levitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuin pieru: jos sitä pidättelee niin tulee p@ska.
Sairaus tuokin. Jatkuvasti mielessä perse ja pierut. Kai se kuuluu homoseksuaalien mielenmaisemaan ja päänsisäiseen fantasiointiin? Hankihan joku hinttipsykologi, niin poraa pääsi ja alapääsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Puvut on tylsiä, mutta ruma puku on kyllä paha. Ei saa olla liian reilun kokoinen. Hyvä istuvuus ja ajankohtainen malli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi on ongelma et ei koe painostetuksi? Onko siis toiveissa viestitulva jne?😅
Joo, joistain ihmisistä vaistoaa sen heti että siinä minkä ne itse ajattelee painostavaksi olisi mukava mun olla. Liika etäisyys enempi ongelma. Viestitulva jne kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Fix you
Ei mua pysty korjaamaan. Enkä jaksa enää itse yrittää korjata.
Fix you