Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
"Täällä on paljon sellaista, mitä ei voi ymmärtää", Muumimamma sanoi itsekseen. "Mutta miksi kaiken oikeastaan pitäisi olla juuri niin kuin on tottunut?"
Vaarallinen juhannus, 1954
Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta jotkut eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Eläinten vallankumous 1945
Laitan napasi päälle oliiveja ja sitten napsin ne pois suullani
Vierailija kirjoitti:
Laitan napasi päälle oliiveja ja sitten napsin ne pois suullani
Napa-aromit....
Vierailija kirjoitti:
Trumpia kun sais rynkyttää takaapäin oikein olan takaa 🥵.
Moottorisahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, jostain tuli yhtäkkiä halu kirjoittaa. Haluan sua nainen, saisinpa koskettaa ja suudella sua, olisin niin hellä ja tekisin ihan mitä vain käsket 💔 oot kokoajan ajatuksissani.
Höpö,höpö. Nainen olet kuitenkin 😏
Ei ollut multa. En alistu sulle enää. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, jostain tuli yhtäkkiä halu kirjoittaa. Haluan sua nainen, saisinpa koskettaa ja suudella sua, olisin niin hellä ja tekisin ihan mitä vain käsket 💔 oot kokoajan ajatuksissani.
Niin olenkin. Haluan naista. Mitäs sitä kieltämään
Aika monta naista kaipaavaa naista sitten täällä. Sivusta
Muistatko kun luennoin rajoista? Niin. Osaan myös käyttää niitä.
Okei, trumpin ja putlerin hoviin kuuluvat kiusaajat. Sanokaa mulle yksikin järkevä syy, miksi rikoksia ei pitäisi viedä poliisin tutkittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan altistu.
Se on varminta, koska minulle altistuneet eivät pääse minusta irti.
Niitä on tuolla jonossa tyrkyllä 😅😅🥹
Vierailija kirjoitti:
Okei, trumpin ja putlerin hoviin kuuluvat kiusaajat. Sanokaa mulle yksikin järkevä syy, miksi rikoksia ei pitäisi viedä poliisin tutkittavaksi?
Heitäkö kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan altistu.Se on varminta, koska minulle altistuneet eivät pääse minusta irti.
Tarkoitin kyllä ihan alistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitäkö kaipaat?
En kaipaa. Miksi vastaat kysymykseen kysymyksellä, ootko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Sivusta
Kuulummeko melankoliseen keskiluokkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Sivusta
En tietenkään.ja umpiheterokin
Muistatko sen aamun kun katsoimme toisiamme silmiin ja kumpikin vähän hätkähti? 🧡
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan altistu.Se on varminta, koska minulle altistuneet eivät pääse minusta irti.
Ei ole niin kaukaa haettua. Eräällä herralla X on tosiaan näin. Se on kyllä vähän outoa että keski-ikäiset naiset on jonossa yhteen mieheen kun maailmassa on miljardeja ihmisiä! Onkohan se vähän jopa säälittävää?
Mitä siitä, eihän hän väittänytkään olevansa mies.