Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Sami suloinen siili SSS
Täällä linjoilla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän Rakastunut Sinuun 💕
Samoin.
Hyvää ja ihanaa huomenta ja päivää rakas nainen. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa huomenta ja päivää rakas nainen. Vain sinä.
Sormus sormessasi kertoo kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Oon rakastunut suhun T, tuleva kollegasi
Keskity nyt vaan siihen perheeseesi kun sellaisen olet saanut
Miksi viestittelisin tänne? Ei täällä voi katsoa silmiin tai lukea kehonkieltä.
Vaikka nolottaa, en käytä aurinkolaseja sisätiloissa. En mä nyt ihan niin cool ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestittelisin tänne? Ei täällä voi katsoa silmiin tai lukea kehonkieltä.
Vaikka nolottaa, en käytä aurinkolaseja sisätiloissa. En mä nyt ihan niin cool ole.
Joo jos ei oo pakko niin ei todellakaan kannata täällä kirjoittaa. Se on fiksua.
Pahoittelut, kun viime päivinä on tullut laitettua aktiivisemmin viestejä. Yritän taas rauhoittua ja pysyä ruodussa.😉
Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa. Kuinkahan kauan tätä jaksaa?
Vierailija kirjoitti:
Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa. Kuinkahan kauan tätä jaksaa?
Kauanko olet jo jaksanut pelata tuota?
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, kun viime päivinä on tullut laitettua aktiivisemmin viestejä. Yritän taas rauhoittua ja pysyä ruodussa.😉
Moi oranssi apina. Mitä jos olisit vaan hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami suloinen siili SSS
Täällä linjoilla ollaan.
😍 kuin myös suhisemassa, ainakin hetken
Äh, jostain tuli yhtäkkiä halu kirjoittaa. Haluan sua nainen, saisinpa koskettaa ja suudella sua, olisin niin hellä ja tekisin ihan mitä vain käsket 💔 oot kokoajan ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sua ikävä mutta menee ohi. Älä koskaan enää ota yhteyttä.
En ota. Lupaan sen. E
Semi-harmillista. Olisin halunnut selvittää sinut, miksi mielessäni yhä kukut.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Äh, jostain tuli yhtäkkiä halu kirjoittaa. Haluan sua nainen, saisinpa koskettaa ja suudella sua, olisin niin hellä ja tekisin ihan mitä vain käsket 💔 oot kokoajan ajatuksissani.
Höpö,höpö. Nainen olet kuitenkin 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö. Nainen olet kuitenkin 😏
Niin olenkin. Haluan naista. Mitäs sitä kieltämään
Trumpia kun sais rynkyttää takaapäin oikein olan takaa 🥵.
"Täällä on paljon sellaista, mitä ei voi ymmärtää", Muumimamma sanoi itsekseen. "Mutta miksi kaiken oikeastaan pitäisi olla juuri niin kuin on tottunut?"
Vaarallinen juhannus, 1954
Liikaa pölyy aina ilmassa et vois olla juttutuulella. Mut ajattelin silti sanoo sen sulle, että muistan että sulla oli hyvä sanonta pölytilanteisiin. Joita mä oon aina inhonnut. Mutta oon selvinnyt niistä aina elämässä miettimällä sitä sun sanontaa ja asennetta. On vähän lohduttavaakin tietää että joku joutuu vielä hullumpiin tilanteisiin kuin minä ja ne reaktiot on samanlaisia hyvässä ja pahassa. Mutta kiitti siitä asenteen osoittamisesta, niin mäkin selviin nykyään kaikesta kuin mies 😁