Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3942)
Mitäköhän tapahtuisi, jos/kun me tavattaisiin. Oltaisiko paniikissa vai menisikö heti panemiseksi vai jotain siltä väliltä? Mä ainakin haluaisin kaipaamaani. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Paras asia, mikä tänään on tapahtunut?
Juttelin joukkoliikenneoppaan kanssa Tikkurilan terminaalin poikkeusjärjestelyistä ja kerroin olevani joukkoliikenneharrastaja. Ilmeisesti spatiaalisesti harrastukset kiinnostavat minua mm. videopelit ja anime tämän lisäksi. Piirtämään olen myös halunnut oppia. 🤔
Oltiin molemmat skorppareita.Kuumaa oli niin köksässä kuin makkarissa.Poltettiin molemmat näppimme.
Kirjoittelin sulle tuolla toisella puolella, mut koko keskustelu poistui. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Sitä ei näe naamasta. En minä ainakaan. Voi toki johtua siitä, etten ole päässyt sopivalle etäisyydelle riittävän pitkäksi aikaa.
Aika ja paikka ei ole natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko tänään?
Kyllä, yhtä opea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko tänään?
Kyllä, yhtä opea.
Oliko pois töistä vai asuuko kaukana?
Onneksi pääsin kauan sitten yli eräästä omahyväisestä, älykkäästä ja flirtistä seksologiksi itseään mieltävästä skorpionimiehestä. Olin niin kusessa tuon miehen ovelaan jojoiluun. Meillä on jopa käänteiset syntymäpäivät ja luulin pitkään, että olemme sielunkumppaneita, mutta välimatka oli este. Erilaiset näkemykset myös.
Nyt yritän päästä yli kelmistä jousinaisesta. Se on varmaan tuo aika vuodesta. Pimeys aiheuttaa jotain häiriöitä noissa. Paras vaaka lapsuuden ystävänikin oli todella älykäs ja omahyväinen juonittelija. Rakkaudella tämä. Hänen piti aina johtaa. Elämä (tai tämä meidän ongelmainen moderni maailmamme) repi meidät raivokkaasti eri suuntiin. Ei edes taideta asua samassa maassa nyt.
En oikeasti usko horoskooppeihin, koska omanikaan ei mielestäni sovi täysin minulle, mutta syksyllä ja talvella syntyneissä on oikeasti häiritsevän usein jotain mielipuolista. Niissäkin, jotka ovat enemmän alistuvia kuin dominoivia. Löydän itseni aina uudestaan samasta loukusta.
-tuhma neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko tänään?
Joo.Tänäänkin.
Tääkin ope kaipasi kollegamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko tänään?
Kyllä. Eilen, tänään, huomenna ja jatkuu ties kuinka pitkään vielä.
Ai niin unohdin tietysti vielä oman isäni, mutta en uskalla sanoa hänen horoskooppiaan täällä.
Kosketa mua nyt, vaikka pelkään.
Kosketa mua ja nosta selkään.
Nyt vihdoin kotona oon.
Miks monta vuotta harhailin, kun sua vain tarvitsin.Mä ryntään perääs kun liian kauas sä meet.En myönnä sitä mut sä kuulet askeleet.
Kuulen äänes se mua suojelee.
Kaikki kauniiksi tee, sua vain tarvitsen.
``Jos luoja suo, me kohdataan
Enkä muuta elämältä toivoiskaan
Nyt sua muistan päivin ja öin
Ja taivas tietää, kun ikävöin
Jos luoja suo, me kohdataan
Nyt elää varten vain sitä päivää mä saan...``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko tänään?
Kyllä, yhtä opea.
Mäkin kaipasin opea. Saaks kysyä, mitä ainetta opesi opettaa?
Lueskelin ylivastuullisista naisista jotka uupuvat. Olen itse ollut samanlainen mutta en ole sanonut olevani ylivastuullinen sillä olen valinnut itse oman elämäni ja olen ollut täysin tietoinen siitä mikä vastuualueeni on. Olen sanonut olevani vastuullinen ja turvallinen ihminen lähimmäisilleni ja olen tehnyt kaiken työn yhteiseksi hyväksi. Uupumukseni tuli ihan puskista, ei auttanut mikään. Jos olisin jättänyt tekemättä asioita, katastrofi olisi ollut väistämätön. Oma tasapainoisuuteni ja vaatimattomuuteni sekä omistautumiseni on ollut selviytymiseni edellytys. Olen ollut tietoinen uhrautumisestani enkä ole kokenut että se olisi ollut minulta pois vaikka kieltämättä paine on pakottanut jättämään omia harrastuksiani ja muuta sivummalle ajoittain. Näin sen mielestäni kuuluukin mennä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin ylivastuullisista naisista jotka uupuvat. Olen itse ollut samanlainen mutta en ole sanonut olevani ylivastuullinen sillä olen valinnut itse oman elämäni ja olen ollut täysin tietoinen siitä mikä vastuualueeni on. Olen sanonut olevani vastuullinen ja turvallinen ihminen lähimmäisilleni ja olen tehnyt kaiken työn yhteiseksi hyväksi. Uupumukseni tuli ihan puskista, ei auttanut mikään. Jos olisin jättänyt tekemättä asioita, katastrofi olisi ollut väistämätön. Oma tasapainoisuuteni ja vaatimattomuuteni sekä omistautumiseni on ollut selviytymiseni edellytys. Olen ollut tietoinen uhrautumisestani enkä ole kokenut että se olisi ollut minulta pois vaikka kieltämättä paine on pakottanut jättämään omia harrastuksiani ja muuta sivummalle ajoittain. Näin sen mielestäni kuuluukin mennä kuitenkin.
Kivat terkut kaivatulle👌
Näin vilauksen kiinnostuksenkohteesta, mutta en uskaltanut katsoa. Koska olen avoin kirja, jos jostakin pidän. -nainen