Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (3928)

Vierailija
3541/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia.fi

Vierailija
3542/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja ikävöin sua J.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti enää tiedä mitä teen elämässäni. Perheenjäsenten takia en menetä täysin otetta. En vaan sovi tänne eikä tämä luonnoton paska sovi minulle.

Aika moni tänne kirjoittelija on varmaan yhtä kyllästynyt elämään ja siksi ei pysy aiheessa. Kun millään ei ole merkitystä enää.

Vierailija
3544/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin ylivastuullisista naisista jotka uupuvat. Olen itse ollut samanlainen mutta en ole sanonut olevani ylivastuullinen sillä olen valinnut itse oman elämäni ja olen ollut täysin tietoinen siitä mikä vastuualueeni on. Olen sanonut olevani vastuullinen ja turvallinen ihminen lähimmäisilleni ja olen tehnyt kaiken työn yhteiseksi hyväksi. Uupumukseni tuli ihan puskista, ei auttanut mikään. Jos olisin jättänyt tekemättä asioita, katastrofi olisi ollut väistämätön. Oma tasapainoisuuteni ja vaatimattomuuteni sekä omistautumiseni on ollut selviytymiseni edellytys. Olen ollut tietoinen uhrautumisestani enkä ole kokenut että se olisi ollut minulta pois vaikka kieltämättä paine on pakottanut jättämään omia harrastuksiani ja muuta sivummalle ajoittain. Näin sen mielestäni kuuluukin mennä kuitenkin.

Kivat terkut kaivatulle👌

No äläs nyt, monia aina kiinnostaa kuitenkin erilaiset näkökulmat, tilanteet ja ihmiset. Olen pahoillani.

Vierailija
3545/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipasitko tänään? 

Se haalenee ja vaalenee.

Vierailija
3546/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti enää tiedä mitä teen elämässäni. Perheenjäsenten takia en menetä täysin otetta. En vaan sovi tänne eikä tämä luonnoton paska sovi minulle.

Aika moni tänne kirjoittelija on varmaan yhtä kyllästynyt elämään ja siksi ei pysy aiheessa. Kun millään ei ole merkitystä enää.

" I tried so hard and got so far, in the end it doesn't even matter"

Vierailija
3547/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken ja ikävöin sua J.

Oon itkenyt sua, ollut kiitollinen susta, ollut tyhjä sisältä ilman sua. Oon ollut huolissani sun voinnista, samalla tiennyt että selviät kaikesta. Ei mua tähän tarvita.

Eri J, eri X:lle.

Vierailija
3548/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken ja ikävöin sua J.

Oon itkenyt sua, ollut kiitollinen susta, ollut tyhjä sisältä ilman sua. Oon ollut huolissani sun voinnista, samalla tiennyt että selviät kaikesta. Ei mua tähän tarvita.

Varmasti sinua tarvitaan.Älkää väheksykö itseänne tai tarpeellisuuttanne.Emmehän usein tiedä sitäkään,että joku tykkää meistä,eikö?

Vierailija
3549/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken ja ikävöin sua J.

Jollekin oot saattanut olla juuri se voima miksi selviää. Eri J minäkin

Vierailija
3550/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömät ja tasapainottomat vanhempani tekivät minut todelliseksi maailmaan, johon vähempikin olisi riittänyt.

Vierailija
3551/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken ja ikävöin sua J.

Varmasti sinua tarvitaan.Älkää väheksykö itseänne tai tarpeellisuuttanne.Emmehän usein tiedä sitäkään,että joku tykkää meistä,eikö?

En kyseenalaista omaa tarpeellisuuttani, enkä väheksy tai korosta itseäni. Olen realisti hänen suhteen. En saa häneltä asioita joita haluan ja ansaitsen, eikä hän koe minun seuraani elämänsä täydentävimpänä palasena.

Vierailija
3552/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaivattu, täällä me kaikki surulliset odotamme sinua!

Vierailija
3553/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömät ja tasapainottomat vanhempani tekivät minut todelliseksi maailmaan, johon vähempikin olisi riittänyt.

Jos olet 15v ymmärrän angstin vanhempia kohtaan, muuten en.

Vierailija
3554/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilialle, salarakkaalleni, mukavaa alkanutta viikkoa! Olet rakas. 

Tuu hieroo mun jumit pois, päätä särkee. 

Vierailija
3555/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olen. Minusta riittää kyllä teistä jokaiselle.

Vierailija
3556/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli maininta sukupuolesta?

Vierailija
3557/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyödäänkö vetoa että surulliset kirjoittelette vain palstalla ja oikeassa elämässä ei aavistusta eikä elettä

Vierailija
3558/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 15v ymmärrän angstin vanhempia kohtaan, muuten en.

Muistan lapsuudesta sen miten vanhempani totesivat minusta miten he sai näin ruman lapsen. Kuulin sen vahingossa. Mutta monta muuta haukkumista suoraan vuosien ajan jne. En ole ollut tekemisissä lähes 20vuoteen. Sivusta. 

Vierailija
3559/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lähde argumentoimaan tuon kanssa. Ei kannata. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
3560/3928 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko kuinka hymyilin? Tänäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi