Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3322)
Vierailija kirjoitti:
Olet etääntynyt minusta ja se surettaa.
Kuinka niin? Miten voi etääntyä, jos ei ole koskaan päässyt lähelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ikävästä ex-kaverista pitkään painajaisia, aina niitä samoja ahdistavia unia. Alitajunta yritti kai varoittaa, koska äijä stalkkasi ja sabotoi elämääni etäältä.
Tykkäsit kuiteski
Tykkäisitkö itse olla ansassa ja naurunalaisena unessa, kun eksä vakoilee sua läppärin kautta ja hohottaa?'
Tai siitä, että se kamppaa sut tai työntää sut kumoon kerta toisensa jälkeen, vaikka sulta puuttuu unessa käsi tai jalka? Kyllä niistä unissa oli ripaus totta, ja ihan tarkoituksellista julmuutta tää tyyppi kohdisti muhun, stalkkasi, lähetti feikkikavereita utelemaan asioistani ja mustamaalasi joka suuntaan ja kertoi kaiken eteenpäin narsisti vaimolleen, jotta se saisi riekkua niillä eri palstoilla.
Jännä miten oikeessa olit kun tuota touhuu katsoo...
Kivoja unija rakas, kun menet nukkumaan. Jotain kaunista väliin! 🧡
Öitä ja hyvää alkavaa kevättä ja kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ikävästä ex-kaverista pitkään painajaisia, aina niitä samoja ahdistavia unia. Alitajunta yritti kai varoittaa, koska äijä stalkkasi ja sabotoi elämääni etäältä.
Tykkäsit kuiteski
Tykkäisitkö itse olla ansassa ja naurunalaisena unessa, kun eksä vakoilee sua läppärin kautta ja hohottaa?'
Tai siitä, että se kamppaa sut tai työntää sut kumoon kerta toisensa jälkeen, vaikka sulta puuttuu unessa käsi tai jalka? Kyllä niistä unissa oli ripaus totta, ja ihan tarkoituksellista julmuutta tää tyyppi kohdisti muhun, stalkkasi, lähetti feikkikavereita utelemaan asioistani ja mustamaalasi joka suuntaan ja kertoi kaiken eteenpäin narsisti vaimolleen, jotta se saisi riekkua niillä eri palstoilla.
Siis roikuit varatussa miehessä 🤦
Näkisinpä seksiunia sinusta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Unessa eräällä oli viininpunainen selästä avoin mekko. Parkkeerasi siinä eteeni. En epäröinyt, vaan laitoin käden heti paljaalle selälle ja annoin sen vaeltaa siitä alas pakaroille. Se mitä sitten tapahtui jääköön arvailujen varaan.
Voi kun näkisin tuollaista unta kaivatusta. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet etääntynyt minusta ja se surettaa.
Kuinka niin? Miten voi etääntyä, jos ei ole koskaan päässyt lähelle?
Tässä tapauksessa on päässyt. -ap
Vierailija kirjoitti:
Profeetta tietää...
Tai luulee tietävänsä...
Vierailija kirjoitti:
Danderella vaihtuu koko aika kaivatut, enkä edes tunne koko tyyppiä.
😄🍣🙊🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sun syliin.
Eiköhä se juna menny
Ei ainakaan viime näkemisen perusteella. ;) Kaivattu oli ihana ja puhui minulle ihanalla matalalla äänellään.
Missä sitä sunnuntain läheisyyttä on?
Vierailija kirjoitti:
Missä sitä sunnuntain läheisyyttä on?
Katellaan ens sunnuntaina, ehkä.
Jos kaipaamallani on vielä matala ääni, niin sitten oon kyllä ihan täpinöissä siitäkin.
Tuleeko tänään se Iida Karhusen Britney Spears Elekrik?
ja yhdet yhteiset kekkerit :)
Apua. Mä oon etsivä Closeau naisen kehossa