Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Miksi laittaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jiminy 🤗, olisitpa täällä. Pari tuntia ihanaa seuraasi sais olon niin paljon paremmaksi.
Mistä moinen nimi, onko oikea vai keksitty?
Lempinimi. Vähän juntti, mutten tykkää Jimmystä enkä halua huokailla "Oh, James."
"Mikä nyt triggeröi siihen?"
Ylläpidän täällä myös haitallisia tunteita kuten vihaa, jotta saisin ne muutettua toiminnaksi.
Ja valehtelen kans välillä kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidän täällä myös haitallisia tunteita kuten vihaa, jotta saisin ne muutettua toiminnaksi.
Ehkä kannattaisi antaa sille terapialke vielä mahdollisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Miksi laittaisin?
Mä mietin, et laittaisko kaipaamani koskaan mulle wa-viestiä, jos en itse ois aktiivinen. Tai ei mua aktiiviseksi voi sanoa, mut ehkä kuitenkin aktiivisempi. Hittokun ei tiedä haluaako hän edes viestejä, kun on niin neutraali.
Jotkin fyysiset terveysongelmat painavat oikeasti enemmän kuin sinä. Hiljainen totuus.
Kerroin just hälle kuinka paljon tykkäsin hänestä. Vastaukseks sain huomisista töistä puhumista, videon autosta tienpäällä olemisesta, ja talon lämmittämisestä kohtapuoliin 🤔🤦 helvetti 🤣😅 eli = kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut minulta (se joka mainitsi terapian ongelman) tuo kommentti. Sivusta
En halua laittaa hänelle mitään viestiä. Hän ei osaa kommunikoida, eikä muutenkaan kiinnosta.
Ootko menossa juhliin tässä kuussa
Tarkistetaan, että olet ihminen. Tämä saattaa kestää muutaman sekunnin.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Olisi kyllä mukavaa ja jännittävää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja valehtelen kans välillä kaikenlaista.
Mitä saat valehtelusta tai mitä kuvittelet sillä voittavasi?
Vierailija kirjoitti:
Kerroin just hälle kuinka paljon tykkäsin hänestä. Vastaukseks sain huomisista töistä puhumista, videon autosta tienpäällä olemisesta, ja talon lämmittämisestä kohtapuoliin 🤔🤦 helvetti 🤣😅 eli = kiireitä.
+ Säästä puhumista. Hyvin menee tämäkin 🤬😤 lisäys
Vierailija kirjoitti:
En halua laittaa hänelle mitään viestiä. Hän ei osaa kommunikoida, eikä muutenkaan kiinnosta.
Osaatko itse, kun täällä kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, siis tässä on oikeita rikoksia taustalla, mutta olen laiska ja mukavuudenhaluinen ihminen, joka ei tykkää riidellä (hermostoni kärsii siitä) ja joka lykkää epämiellyttäviä asioita. Olen käynyt terapiassa, enkä ole missään koukussa pahantekijääni vaan enemmän sen vielä kamalampaan vaimoon, jolle haluan ihan oikeasti pahaa. Uusi tunne, jota en itsekään ymmärrä, tällainen syvä viha, joka kohdistuu naiseen. Huonoja miehiä olen vihannut ja halveksinut vuosikausia, se on ihan normaalia.
Mikä nyt triggeröi siihen?