Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2940)
Aah elämäni nainen laitan kivespussini naamallesi ja näytän sinulle dominanssiani.
Mulla ei ainakaan oo tarvetta selittää itseäni. Avoimuuden harjoittelemisen tarpeen tunnistan muttei muuta.
Hyvä on. Lopeta masokistimankumiseni teidän vuoksenne. Voitte seuraavaksi kinastella tästä Danderen kanssa.
Ajatukset sinkoilee vaan hänessä. Ei kivaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä mitään tule. Ymmärrän kyllä sinua ja haluan lopettaa.
Et taida ymmärtää. Rakkaus ei ole mikään ohimenevä tunne, jonka voi laittaa päälle ja pois. Yksi hetki kaiken muuttaa voi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Työntäisin sua potkukelkalla ja antaisin elämäsi parhaat kyydit.
Ihana ajatus! Ehkä joku muu sai sellaiset tänään, kuka tietää.
Täällähän menee taas pää ihan pyörälle, kun piti vain kaivatulle vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun on sekoitus henkistä väkivaltaa ja ptsd:tä ja oma tyhmyyttäni ja psykoottista harhailua. Omituisia sattumia, jotka mahdollistivat, että menetin otteen todellisuudesta."
Olen pahoillani sun puolesta. En itsekään manipuloi, viettele tai esitä heikompaa, pehmeää tai viatompaa enää ainakaan kovin usein selviytyäkseni, ihan tietoisesti oon opetellut siitä eroon. Mutta joskus noita konsteja tarvittiin ikävissä tilanteissa, ja on sen henkilön oma vika, jos just silloin hyökkää silloin kimppuun. Siinä puhuu trauma, eikä se selviytynyt ihminen.
Mitä kaipaat, mikä sinua auttaisi eteenpäin? Ajatteletko että uusi kaivattusi lukee ketjua ja haluat selittää itseäsi? Kaikella kunnioituksella, melko hatara keino.
Reps reaktiostasi.
Kaipaan kaivattuani, joka ei lue tätä ketjua, koska hän ei ymmärrä suomea. Muutoin tapan täällä aikaa, kun mulla on tylsää tai välttelen koulujuttuja.
Kai täällä saa puida omia puutteitaan? En minä ole mitenkään ylpeä siitä, että olin joskus aikamoinen manipulaattori. Viimeksi puhunut näistä jonkun ihmisen kanssa vuonna 2012, joten aika harvoin tulee onneksi enää tarvetta nostaa niitä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Kenelle?
Mulle ainakin tässä nyt oottelen
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäis suomalaisia miehiä jotka ei osaa lukea eikä kirjoittaa? Vtun hyvinvointivaltio.
Suomen Mogadishusta.
Vierailija kirjoitti:
Jiminy 🤗, olisitpa täällä. Pari tuntia ihanaa seuraasi sais olon niin paljon paremmaksi.
Mistä moinen nimi, onko oikea vai keksitty?
Tiedät erittäin tärkeän asian minusta, mutta et kerro.
Sitä juuri ehdotinkin täällä aikaisemmin. Menoksi vaan.