Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2940)
En ruoki tätä tunnetta nyt enää yhtään.
Jiminy 🤗, olisitpa täällä. Pari tuntia ihanaa seuraasi sais olon niin paljon paremmaksi.
Ruokin tunnettani sinuun jatkuvasti, koko ajan ja lakkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä mitään tule. Ymmärrän kyllä sinua ja haluan lopettaa.
Jospa sitten keräisit sen verran sisua että kertoisit suoraan päin naamaa. Eikun - ethän ole edes kertonut tykkääväsi 🤦
Olenhan minä, tavallaan kun en ollut järjissäni ja sen hän tietää. Kuka ihastuu mielenvikaiseen? Ei ole asiaa sinne ja ei ole varaa mennä kokeilemaan enää uudestaan kun vahvempia tunnisteita ei ole ollut ja se vähä mitä luulin täälläkin on kuollut kasaan.
Näin tais käydä. Paitsi mielenvikaisuudesta ei ole kyse, jo on pstd. Ja sen voi kuka tahansa saada, jos saa kokea henkistä ja fyysistä väkivaltaa tai on ollut hengenlähtö lähellä sellaisessa tilanteessa.
Siinä on vaan se ajallinen etäi
Minun on sekoitus henkistä väkivaltaa ja ptsd:tä ja oma tyhmyyttäni ja psykoottista harhailua. Omituisia sattumia, jotka mahdollistivat, että menetin otteen todellisuudesta.
Mistä löytäis suomalaisia miehiä jotka ei osaa lukea eikä kirjoittaa? Vtun hyvinvointivaltio.
Toipumista molemmille, mutta miksi kaipaatte pahoinpitelijäänne? Ehkä terapia voisi auttaa.
Työntäisin sua potkukelkalla ja antaisin elämäsi parhaat kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Toipumista molemmille, mutta miksi kaipaatte pahoinpitelijäänne? Ehkä terapia voisi auttaa.
No ei todellakaan auta. Enemmänkin päinvastoin. Kokemukset psykiatrisesta hoidosta erittäin huonoja. Minä olen ihan hyvässä tilassa näin. Sinä voit nauttia ja pysyä omassa kaipauksessasi.
En näe tässä mitään ongelma. Minulla on juuri nyt hyvä olla, parempi kuin psykologin vastaanotolla. Jotenkin ahdasmielistä tuollainen ulkopuolisten terapia-huutelu.
Kiitos, näin teen. Voimia nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En näe tässä mitään ongelma. Minulla on juuri nyt hyvä olla, parempi kuin psykologin vastaanotolla. Jotenkin ahdasmielistä tuollainen ulkopuolisten terapia-huutelu.
Me muut valitettavasti joudumme näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut miestä tekemään mitään, olet munaton vätys!!
"Minun on sekoitus henkistä väkivaltaa ja ptsd:tä ja oma tyhmyyttäni ja psykoottista harhailua. Omituisia sattumia, jotka mahdollistivat, että menetin otteen todellisuudesta."
Olen pahoillani sun puolesta. En itsekään manipuloi, viettele tai esitä heikompaa, pehmeää tai viatompaa enää ainakaan kovin usein selviytyäkseni, ihan tietoisesti oon opetellut siitä eroon. Mutta joskus noita konsteja tarvittiin ikävissä tilanteissa, ja on sen henkilön oma vika, jos just silloin hyökkää silloin kimppuun. Siinä puhuu trauma, eikä se selviytynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me muut valitettavasti joudumme näkemään.
Auttaako jos kerron ettei kehossani ole ruhjeen ruhjetta, jonka tämä toinen olisi aiheuttanut?
``Ollaan lähekkäin, me vielä hetki näin
Vierees sun, mä hiljaa painaudun
Ollaan lähekkäin, mä tunnen sylissäin
Viipyvän sen hehkun lämpimän...``
Vierailija kirjoitti:
"Minun on sekoitus henkistä väkivaltaa ja ptsd:tä ja oma tyhmyyttäni ja psykoottista harhailua. Omituisia sattumia, jotka mahdollistivat, että menetin otteen todellisuudesta."
Olen pahoillani sun puolesta. En itsekään manipuloi, viettele tai esitä heikompaa, pehmeää tai viatompaa enää ainakaan kovin usein selviytyäkseni, ihan tietoisesti oon opetellut siitä eroon. Mutta joskus noita konsteja tarvittiin ikävissä tilanteissa, ja on sen henkilön oma vika, jos just silloin hyökkää silloin kimppuun. Siinä puhuu trauma, eikä se selviytynyt ihminen.
Mitä kaipaat, mikä sinua auttaisi eteenpäin? Ajatteletko että uusi kaivattusi lukee ketjua ja haluat selittää itseäsi? Kaikella kunnioituksella, melko hatara keino.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään tollasta ole. Voisitko olla olettamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut miestä tekemään mitään, olet munaton vätys!!
Totta on se että olen munaton, olen nainen 😁🤦 mutta miestä minussa kyllä oli. Avasin haaranikin tässä nunna luostarissa hälle.
Terveisiä!