Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Se on hepitön helmikuu. Sitten on munaton maaliskuu.
Ajatella. Kuinka kestät?
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
Toivottavasti tässä kuin nytkin. En halua että mikään muuttuu, mulla on kaikki kuten pitääkin. No kokemuksia tietysti pitää tulla lisää, mutta konkreettisia muutoksia ei.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko minun asemassani? Kun sinusta ei edes tiedä, mitä lopulta haluat.
Kyllä uskaltaisin urheasti edes jotain, tuli mitä tuli. Sittenhän sen näkisi.
"G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?"
Toivottavasti maailman huipulla ja kaivattu yrittää soitellaa mun agentille kun ei saa mua suoraan kiinni 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Tykkäät hänestä niin paljon että kerrot sen meille kaikille mielummin kuin hänelle. :P
Lopettaisitko sinä nuo ainaiset typerät olettamiesi perusteella tykitykset 🤦 Hän tietää että tykkään, eikai kukaan vietä aikaa toisen kanssa, +ole tavoitettavissa 14/24, ja hyppää vielä sänkyyn hänen kanssaan jos ei tykkäisi! Luulen kuitenkin tykkääväni enemmän, tai sit vaan olen niin ihastunut että musta tulee tämmöinen yliajatteleva epävarma ä*liö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltais. Mä en uskalla edes omasta asemasta kun pelkään sitä sotkua. Mua ei haittais edes jos olis omia sotkuja mut en haluu just sulle sellasta. Tulee huono olo ajatuksesta vaikka ikävä kova
Ne sotkut on sun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaat, päänsisäisiä laskutoimituksias korkeintaan ollu ne :) nyt muistat tän mitä sanoin, vaikka elämä onki mitä on.
Siis olin huono prosenttilaskuissa, joudun miettimään ne erikseen, että lasken oikein. Olin parempi reaaliaineissa ja niissä luma-aineissa, joissa käsitteiden määrittely oli olennaista. Eräänlainen kielifilosofi siis. Lukion filosofian esseenkin kirjoitin Wittgensteinin hengessä eli purin kysymyksen käsiteanalyysiin. Sellainen olisin miehenä.
Mut siis haluatko jutella joskus mun kanssa oikeassa elämässä? Ollaan oltu samassa tilassa, mut tehokkaasti vältelty toisiamme. Mikä on sun motiivina tässä? Ite haluan tutustua, jos olet kiinnostunut. Tunteet ulapalla, aika asosiaalinen apaattisuus ollut vallalla tässä näin.
Mä yritin parhaani että pysyn kauk
No. Jutellaan ihmeessä irl, jos haluat. Mulla on muutenkin tavoitteena tutustua uusiin ihmisiin siellä missä kohdataan. Oon menossa Shumicon Shoppuun keväällä. Sielläkin toiveena tutustua ihmisiin ja ultimaattinen tavoite olisi pariutuminen.
Ei pelätä elämää. Eikä ajatella asioita liian pitkälle. Mä oon ollut niin pihalla tästä asiasta ja tunteistani. Jumalaton ahdistus ja jännitys vaan läsnä. Ja harras toive, että joku päivä heräisin onnellisen naisen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kimaltavien tähtien alla
laukussa kyniä ja paperia vaan
Voisi kirjoittaa runon tai jatkaa salaisuuksia päiväkirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Aata. Ei pihaustakaan tänään ole kuulunut 🧐😢
Onko naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Girl oon ihan varma et jos mun kaivattu eksyisi tänne niin harmittelisi miksei aiemmin!
Tarkoitin tällä siis kotiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltais. Mä en uskalla edes omasta asemasta kun pelkään sitä sotkua. Mua ei haittais edes jos olis omia sotkuja mut en haluu just sulle sellasta. Tulee huono olo ajatuksesta vaikka ikävä kova
Ne sotkut on sun päässä.
Sielläkin koska oon reagoinut itselleni epätyypillisesti ja vahingollisesti. Oikeat vakavat sotkut kysees silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Aata. Ei pihaustakaan tänään ole kuulunut 🧐😢
Onko naiselle?
Miehelle. Ja on jo kuulunut 🤗
Hitto, biisi jumissa päässä. Susanna, Im crazy loving you. Hyvää yötä💫
Ja mä käyn siellä ke, to ja pe. See you soon. Nyt meen pelaamaan 😄
En laittaisi heti all-in vaan tutustuisin ja keskustelisin