Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Olen mulkku veikeä, kiemurtelen eessä, haukkaan sinusta palasen ja sanon, nyt mä olen iloinen.
Et huomaa kun katson sun korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Aata. Ei pihaustakaan tänään ole kuulunut 🧐😢
Onko naiselle?
Miehelle. Ja on jo kuulunut 🤗
🗿?
Olen ihan fine, toivottavasti sinäkin. No hard feelings. Tämä oli päivän ensimmäinen ja viimeinen viesti ja asteroidia on kiinteytetty tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä korvassa jotain ihmeellistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko minun asemassani? Kun sinusta ei edes tiedä, mitä lopulta haluat.
En laittaisi heti all-in vaan tutustuisin ja keskustelisin
Tarkoitin yhteydenottamista.
Ootkohan samanlainen kotihiiri kuin minäkin? Joka nauttii ja latautuu kotosalla läheisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltais. Mä en uskalla edes omasta asemasta kun pelkään sitä sotkua. Mua ei haittais edes jos olis omia sotkuja mut en haluu just sulle sellasta. Tulee huono olo ajatuksesta vaikka ikävä kova
Et taida olla hän, mutta totuus on se, että minun elämäni meni sotkuun jo aikoja sitten, joten vaikea uskoa, että tuo olisi oikea syy.
Se just tuntuu hirveeltä. Voi mennä pahemminkin vielä ja näen syyllisyyden riivaamia kauhukuvia.
Täällä moni kaipaa A:ta, moni A:kin kaipaa, mutta osumatta ja sivusta tämä A koettaa vain tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiikaroitko sä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni kaipaa A:ta, moni A:kin kaipaa, mutta osumatta ja sivusta tämä A koettaa vain tunnistaa.
Tässä ainakin yksi A joka kaipaa toista A:ta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltais. Mä en uskalla edes omasta asemasta kun pelkään sitä sotkua. Mua ei haittais edes jos olis omia sotkuja mut en haluu just sulle sellasta. Tulee huono olo ajatuksesta vaikka ikävä kova
Et taida olla hän, mutta totuus on se, että minun elämäni meni sotkuun jo aikoja sitten, joten vaikea uskoa, että tuo olisi oikea syy.
Se just tuntuu hirveeltä. Voi mennä pahemminkin vielä ja näen syyllisyyden riivaamia kauhukuvia.
Millä tavalla pahemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan samanlainen kotihiiri kuin minäkin? Joka nauttii ja latautuu kotosalla läheisten kanssa.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän S puuhailee?
Syön suklaata koettaen nostaa verensokeria.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa viettää kanssasi lauantaista koti-iltaa. 🥰
Mulle tulee joka toinen viikko paljon koti-iltoja itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä katsot? Ei tollasii voi huomata. Sivusta.
Viiden vuoden päästä? Toivottavasti elän rennompaa elämää, vähemmän kiirettä, enemmän palmuja ja lämmin käsi mistä pitää kiinni.