Miten tienata rahaa helposti? 150-200 euroa kuukaudessa?
Kommentit (16)
sijoittamisestahan tuo tulee helposti. Minulle tulee sellainen tonni kuussa ylimääräistä tilille kuukausittain. Ei paljon helpompaa voisi olla.
Jos olet nainen, niin käytä vähän mielikuvitusta. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä töitä 2 päivää.
Tienaan tuon rahamäärän 1,5 viikossa/kahdessa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän tuet sekaisin vai miten vaikuttaa jotkut random työt?
Vierailija kirjoitti:
sijoittamisestahan tuo tulee helposti. Minulle tulee sellainen tonni kuussa ylimääräistä tilille kuukausittain. Ei paljon helpompaa voisi olla.
Mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin käytä vähän mielikuvitusta. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, on itsestä kiinni.
Ihan niin alas en aio kyllä vajota.
En ole mikään käsityöihminen, mutta mietin, oppisinko virkkaamaan/askartelemaan jotain koristeita, kortteja tms ja myymään niitä.. tai ostaa tavaraa halvalla ja myydä sitten hieman kalliimmalla.
Nipistämällä ruokamenoista. Jos kulutat ruokaan yli 100 euroa kuukaudessa, niin hyvällä suunnittelulla saat säästöön kaiken sen, mikä satasen yli menee (vot pitää säästämääsi summaa tulona)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä on kysymys?
Et taida ihan täysillä käydä. Siinähän se on viestin EKANA sanana, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin voi myydä persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän tuet sekaisin vai miten vaikuttaa jotkut random työt?
Töitä tekemällä et tarvitse tukia.
Voitko tehdä lisää työvuoroja / ylitöitä?
Vierailija kirjoitti:
Nipistämällä ruokamenoista. Jos kulutat ruokaan yli 100 euroa kuukaudessa, niin hyvällä suunnittelulla saat säästöön kaiken sen, mikä satasen yli menee (vot pitää säästämääsi summaa tulona)
EI voi pitää tulona. Paitsi ehkä vassarit voivat. Hehän muutenkin sotkevat varat, velat, tulot ja menot jatkuvasti keskenään.
No jos sulla ei ole myydä mitään kirpparilla niin tee myytävää ja myy Tori.fi sivustolla esimerkiksi.