Uskovainen-mikä on suhtautumisesti ateisteihin..
..ja mitä käsite "ateismi" sinun maailmassasi tarkoittaa?
Kommentit (124)
Ateistit ovat jumalankieltäjiä ja syövät vauvoja. Saatanan kätyreitä tieteineen.
Helvetin tuleen ja Kadotukseen joutuvat ylimielisyys ja ylpeys kostautuu. Katukaa kun vielä voitte!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ateistin este Uskoon ei ole Jumalan olemassa olo vaan että se että jollain täytyy selittää itselleen ettei hän ole vastuussa kenellekkään ja voi elää omissa himoissaan. Alfred hitchen kiteytti sen, vaikka Jumala olisi olemassa, en halua tuntea Häntä. Koska Jumala onkin olemassa olen hänelle tilivelvollinen.
Järki on hyvänä paholaisen asianajajana, se luo hyvän selitysteoksen minkä taakse voi sitten heittäytyä. Aadamkin syytti eevaa ja eeva syytti käärmettä, mutta ei mennyt selitys läpi. Kaikki tiesi mitä olivat tekemässä ja niin tietää ateistikin.
Ateistit ovat siis mielestäsi pidäkkeettömiä irstailijoita. Kumma kun se ei näy missään tilastoissa. Onneksi teillä luulevaisilla on jumala pitämässä hihnasta, muutenhan te kaikki eläisitte himoissanne.
Höpö höpö. Olen ihan tavallinen ydinperheen isä eikä käytännön elämässäni tarvitsisi kovinkaan paljon asioita muuttaa jos tulisin uskoon. En harrasta irtosuhteita, en ole p*rnoaddikti, käytän hyvin vähän alkoholia enkä lainkaan muita aineita jne.
Suurin este uskoontulolle on se, että minun vilpittömän parhaan ymmärrykseni mukaan kristinusko on aivan ilmeisen epätotta, eikä kukaan muuta väittävä ole kyennyt tarjoamaan edes lähelle riittävää syytä ajatella, että se edes voisi olla totta, saati sitten, että se olisi totta.